EuT.be
Legacy Member
2dgn rond den 11'e was 'k mijn verbinding kwijt (volgens m'n moden toch)
Nadeel is ook dat ik niet meer kan bellen
Btw, bij Belgacom en Skynet heb je om de 36uur zowieso je disconnect en een paar minuten geen verbinding. Dat is hun anti-hack beleid of hoe het ook noemt. Tenzij ze dat al veranderd hebben.
Btw, je moet geen angst hebben om de firmware van je modem op te zoeken en te upgraden. Ook al zeggen ze dat het niet mag maar je merkt soms wel betere verbindingen en soms en stukje sneller + veiligheidsdrempel ligt hoger!
Nadeel is ook dat ik niet meer kan bellen

Btw, bij Belgacom en Skynet heb je om de 36uur zowieso je disconnect en een paar minuten geen verbinding. Dat is hun anti-hack beleid of hoe het ook noemt. Tenzij ze dat al veranderd hebben.
Btw, je moet geen angst hebben om de firmware van je modem op te zoeken en te upgraden. Ook al zeggen ze dat het niet mag maar je merkt soms wel betere verbindingen en soms en stukje sneller + veiligheidsdrempel ligt hoger!

