Archief - Internet binnenkort 10.000 keer sneller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yo-Han

Legacy Member
Tjah, zijt maar zeker dat er wel weer een rem zal opstaan en dat het mooi gelijk zal verdeelt zijn en wie veel wilt zal idd veel betalen.Dat is realistisch(commercieel) denken. Dan koop ik idd nog liever mijne film of game op een schijfke voor 2€! Geen virussen en brol. Snelle downloads hebben enkel hun distribitiekost mee.

^MystiQ

Legacy Member
coebeest zei:
10.000x sneller virussen en brol op u pc

Tegen dan hebben we dan ook virus scanner die 10000 maal sneller gaan en 10000 maal minder geheugen eisen.

ng

Legacy Member
Jammer genoeg zullen er tegen dan nog altijd idioten rondlopen. Maar ja, dat is iets waar geen oplossing voor bestaat.

Fir3wulf

Legacy Member
Careless zei:
Smallband op 1 second :unsure:.

Njah, wat hebben wij hier aan als er hier nog niet eens glasvezelkabels liggen. En dan nog iets, 10 000 keer sneller de informatie die verzonden wordt, daar blijft het dan ook bij want uw HDD/Ram geheugen gaat wellicht niet eens die snelheid aankunnen :p.

waarom nie? Snelle verbinding, snel internet en trage verbinding, traag internet
heeft toch niks me uw ram of hd te make

SimonL

Legacy Member
firewulf1 zei:
waarom nie? Snelle verbinding, snel internet en trage verbinding, traag internet
heeft toch niks me uw ram of hd te make

volgens mij snap je z'n punt niet helemaal :p

ozl

Legacy Member
Careless zei:
Nope, toch niet. De gegevens op het net blijven hetzelfde é ;).

Bwa, ze kunnen ze serieus aanpassen he als iedereen zijn verbinding veel sneller is. Ipv bestand van 10kb op een website, nu één van 100mb met brol in.

Puur theoretisch natuurlijk. Die snelheid zal natuurlijk niet door jan en allemaal kunnen behaald worden. De komdende jaren toch niet.

ng

Legacy Member
firewulf1 zei:
waarom nie? Snelle verbinding, snel internet en trage verbinding, traag internet
heeft toch niks me uw ram of hd te make

De informatie van het internet komt niet rechtstreeks op uw scherm é. Of staat ook niet ineens op uw harde schijf.

stelly

Legacy Member
Careless zei:
Je moet rekeningen houden met onze lichamelijke beperkingen en ik denk dat 1080p toch wel al dicht in de buurt komt. Dus als je weet dat we dat later met gemak gaan kunnen streamen, dan gaan we een mooie tijd tegemoet :).

Lol, onze ogen zijn 500Mpixels dus we kunnen wel nog vooruit hoor :p
Denk ook bijvoorbeeld aan geuren en smaken zoals er nu geluid aan beeld wordt toegevoegd en da moet daarom niet met van alle apparaatjes zijn. Eens we weten welke delen in de hersenen geur en smaak verwerken en we kunnen ze manipuleren kan je evengoed een straal van naast de tv op je hersenen mikken en het zo simuleren.

ng

Legacy Member
stelly zei:
Lol, onze ogen zijn 500Mpixels dus we kunnen wel nog vooruit hoor :p
Denk ook bijvoorbeeld aan geuren en smaken zoals er nu geluid aan beeld wordt toegevoegd en da moet daarom niet met van alle apparaatjes zijn. Eens we weten welke delen in de hersenen geur en smaak verwerken en we kunnen ze manipuleren kan je evengoed een straal van naast de tv op je hersenen mikken en het zo simuleren.

Eerlijk gezegd heb ik geen zin in "geurtv".
Ik bedoel, beeld u een scene in waar de geur van slachtafval hangt. Die geur moet ik heus niet ruiken hoor.

En al zeker niet via stralen om even onze hersenen te manipuleren.

fireflymr

Legacy Member
Hallo jongens, jullie missen iets:

BRON DE TELEGRAAF

= marginale BLO kutkrant die vergelijkbaar is met Het Laatste Nieuws...

chosen1

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Eerlijk gezegd heb ik geen zin in "geurtv".
Ik bedoel, beeld u een scene in waar de geur van slachtafval hangt. Die geur moet ik heus niet ruiken hoor.

En al zeker niet via stralen om even onze hersenen te manipuleren.

stel u voor dat ge dan een scéne hebt bij CSI of NCIS of blablabla waar ze een lijk onderzoeken ;) yummie

Albireo

Legacy Member
Math'ke zei:
Tegen dan hebben we dan ook virus scanner die 10000 maal sneller gaan en 10000 maal minder geheugen eisen.

en een Windows-versie die 10000 maal meer geheugen nodig heeft :ironic:

Xcessive-

Legacy Member
Ik herinner mij precies een gelijkaardig bericht op userbase.be maar dat was wel al ffe geleden.

En trouwens dat is altijd wel mooi dat ze nieuwe technologieën ontwikkelen maar hier in België maken ze ook niet gebruik van de snellere methodes voor internet. Het is niet omdat die technologie bestaat dat die ook daadwerkelijk wordt toegepast. Of is ADSL2 nog maar net ontdekt?

chosen1

Legacy Member
fireflymr zei:
Hallo jongens, jullie missen iets:

BRON DE TELEGRAAF

= marginale BLO kutkrant die vergelijkbaar is met Het Laatste Nieuws...

het staat op Engadget, GvA, DS, ... betrouwbare bronnen genoeg dus

Yo-Han

Legacy Member
Die snelheid is gewoon nodig voor het netwerk rond de LHC. De kranten leggen het éenvoudig uit:p Die datastroom zal wel immens zijn. Logisch als je weet met welke snelheden daar deeltjes tegen elkaar zullen vlammen. Spitstechnologie komt meestal toch altijd uit ruimtevaart/ruimteonderzoek of het leger, dus waarom zou het artikel bullocks geweest zijn. '10 000x' sneller is er ook maar iets op plakken natuurlijk. Een schatting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan