Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coebeest zei:10.000x sneller virussen en brol op u pc
coebeest zei:10.000x sneller virussen en brol op u pc
.Careless zei:Smallband op 1 second.
Njah, wat hebben wij hier aan als er hier nog niet eens glasvezelkabels liggen. En dan nog iets, 10 000 keer sneller de informatie die verzonden wordt, daar blijft het dan ook bij want uw HDD/Ram geheugen gaat wellicht niet eens die snelheid aankunnen.
firewulf1 zei:waarom nie? Snelle verbinding, snel internet en trage verbinding, traag internet
heeft toch niks me uw ram of hd te make

Careless zei:Nope, toch niet. De gegevens op het net blijven hetzelfde é.
firewulf1 zei:waarom nie? Snelle verbinding, snel internet en trage verbinding, traag internet
heeft toch niks me uw ram of hd te make
Careless zei:Je moet rekeningen houden met onze lichamelijke beperkingen en ik denk dat 1080p toch wel al dicht in de buurt komt. Dus als je weet dat we dat later met gemak gaan kunnen streamen, dan gaan we een mooie tijd tegemoet.

Careless zei:Nope, toch niet. De gegevens op het net blijven hetzelfde é.

stelly zei:Lol, onze ogen zijn 500Mpixels dus we kunnen wel nog vooruit hoor
Denk ook bijvoorbeeld aan geuren en smaken zoals er nu geluid aan beeld wordt toegevoegd en da moet daarom niet met van alle apparaatjes zijn. Eens we weten welke delen in de hersenen geur en smaak verwerken en we kunnen ze manipuleren kan je evengoed een straal van naast de tv op je hersenen mikken en het zo simuleren.
night ghost 128 zei:Eerlijk gezegd heb ik geen zin in "geurtv".
Ik bedoel, beeld u een scene in waar de geur van slachtafval hangt. Die geur moet ik heus niet ruiken hoor.
En al zeker niet via stralen om even onze hersenen te manipuleren.
yummieMath'ke zei:Tegen dan hebben we dan ook virus scanner die 10000 maal sneller gaan en 10000 maal minder geheugen eisen.
fireflymr zei:Hallo jongens, jullie missen iets:
BRON DE TELEGRAAF
= marginale BLO kutkrant die vergelijkbaar is met Het Laatste Nieuws...
Careless zei:Smallband op 1 second.

Die datastroom zal wel immens zijn. Logisch als je weet met welke snelheden daar deeltjes tegen elkaar zullen vlammen. Spitstechnologie komt meestal toch altijd uit ruimtevaart/ruimteonderzoek of het leger, dus waarom zou het artikel bullocks geweest zijn. '10 000x' sneller is er ook maar iets op plakken natuurlijk. Een schatting.