GEE
Legacy Member
En er zijn al massal klachten over het virtuele toestenbord dat dus niet zou werken zoals het zou moeten (te traag, te onnauwkeuirg ?).
En hier moeten we toch een azerty versie krijgen (al is dat nu geen echte zware opgave dat stukje soft om te zetten).
Een slim design, maar aanraakspullen zijn leuk, alleen heb je er geen grip op, al eens geprobeerd in een rijdende auto op die kleine virtuele prutstoetsten van een gps te duwen, je zitr dus constant ernaast.
Zo er dat ik een stylus pennetje ben gaan kopen voor mijn mio, vingers te dik.
En hier moeten we toch een azerty versie krijgen (al is dat nu geen echte zware opgave dat stukje soft om te zetten).
Een slim design, maar aanraakspullen zijn leuk, alleen heb je er geen grip op, al eens geprobeerd in een rijdende auto op die kleine virtuele prutstoetsten van een gps te duwen, je zitr dus constant ernaast.
Zo er dat ik een stylus pennetje ben gaan kopen voor mijn mio, vingers te dik.
Het enige waar Apple innoverend in is, is in het volk doen geloven dat hun producten innoverend zijn.
.

, willen jullie daar echt zo'n geld voor neerleggen?