Oldskooler
Legacy Member
Dillyracer zei:4 konijnen, een egel en een uil moeten ontwijken op de baan.![]()
En de migrant en oma, splatter?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:4 konijnen, een egel en een uil moeten ontwijken op de baan.![]()

midas zei:
Heb sinusitis,de linkerkant zit volledig vol. Dit leidt tot zeer erge hoofdpijnen en moet ook 4 cortisone pillen na elkaar nemen,antibiotica en een neusspray. Gisteren had ik opnieuw veel pijn en net op het moment dat ik die cortisone moest nemen. Na dat ik ze had genomen begon ik plots te hyperventileren zonder reden en de pijn begon erger te worden waarna ik een dafalgan forte kreeg thuis.
Hierna kreeg ik plots hoge koorts en begon ik door de combinatie van die cortisone,de pijn,de koorts en de pijnstiller high te worden en de dokter zei dan dat ik naar spoed moest.
And here i am,nog tot maandag

Bosvos zei:na gisteren te weten te komen dat er zaterdag uiteindelijk nog maar 1 persoon mee uit kan gaan (klein feestje bouwen voor m'n verjaardag). Dacht ik vandaag maar naar onze wekelijkse café-avond te gaan. Allez, wekelijks, als we gaan is het op vrijdag gewoon.
Wou eerst niet gaan, teveel volk dat ik ken, absoluut niet plezant om met 10 aan 1 tafel te zitten en later op de avond nog plaats te moeten maken voor nog eens 5 man ofzo. Maar soit, aangezien morgen al een flop ging worden, dacht ik vandaag maar eens te gaan. Dan heb ik toch mijn portie alcohol gehad.
SMS ik gisterenmorgen naar de persoon die ik altijd SMS als ik iets wil afspreken. Hij is de link tussen 2 vriendengroepen (die gezamelijk op café gaan dus), ik heb nog niet van iedereen een nummer (ik gebruik mijn GSM zoals een gewone huistelefoon (welke we niet hebben hier), ik SMS dus en dan leg ik mijn GSM op tafel, waar hij altijd ligt.
Vandaag om 22.00 krijg ik telefoon, maar was een film aan het bekijken, dus heb 'm niet horen bellen. En even daarna een SMS met de vraag of ik niet afkom.
Als ik de dag voordien al vraag of er iets te doen is en ik krijg pas antwoord op het uur dat alleman daar afspreekt, dan hoeft het voor mij niet meer :/
Het wordt tijd dat ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik wat meer naar Leuven en Antwerpen, de vrienden die ik daar heb zitten laten tenminste op tijd iets weten als er uitgegaan wordt.
Dus conclusie: als er iets is waar ik het schijt van krijg, dan is het dat mensen altijd last-minute willen afspreken. Als ik me er net bij neerleg dat ik geen antwoord krijg en ik leg me in de zetel, dan kom ik daar verdomme ook niet meer uit
/rant
Dillyracer zei:4 konijnen, een egel en een uil moeten ontwijken op de baan.![]()

Carrion zei:Genieten is er nu niemeer bepaald, elk woordje of zinneke da ik zeg wordt volledig verkeerd opgepakt -_-

midas zei:
Heb sinusitis,de linkerkant zit volledig vol. Dit leidt tot zeer erge hoofdpijnen en moet ook 4 cortisone pillen na elkaar nemen,antibiotica en een neusspray. Gisteren had ik opnieuw veel pijn en net op het moment dat ik die cortisone moest nemen. Na dat ik ze had genomen begon ik plots te hyperventileren zonder reden en de pijn begon erger te worden waarna ik een dafalgan forte kreeg thuis.
Hierna kreeg ik plots hoge koorts en begon ik door de combinatie van die cortisone,de pijn,de koorts en de pijnstiller high te worden en de dokter zei dan dat ik naar spoed moest.
And here i am,nog tot maandag


stoomboot zei:Zolang er maar gepakt wordt, snap ik uw probleem ni![]()
't zal zelfbediening zijn vrees ik 
'k had een goeie vriendin uitgenodigd op mijn bbq (die zijn ex is al 6 mnd) en 'k had hem expliciet gezegd (zeker 2 keer) dat ze kwam en dat hij niet thuis mocht zijn omdat hij altijd ruzie maakt met haar... komt hij 5 min voor zij toekomt weer thuis 
Karre zei:Mijn ogen die enorm geïrriteerd zijn door de rook van gisteren op die fuif. Die zaal heeft nogal een laag plafond en is niet zo extreem groot. Bij zulke gevallen zou men dat dan echt moeten verbieden tenzij er een deftig afzuigsysteem is.
Carrion zei:Normaal zijn er toch breezersletten in overvloed op zo'n fuiven?

Carrion zei:Normaal zijn er toch breezersletten in overvloed op zo'n fuiven?
. En een leuk meisje leren kennen maar ze is helaas wel West-Vlaams en woont tegen de kust. 
.Karre zei:De fuif waar ik gisteren naartoe was had voor de meerderheid toch studenten als publiek denk ik. En een leuk meisje leren kennen maar ze is helaas wel West-Vlaams en woont tegen de kust.
Je weet wel, is nogal ver voor mij.

Carrion zei:En daar zitte gen afzuigsletten tussen ofwa?![]()
.Muscleduck zei:Mijn broer gister'k had een goeie vriendin uitgenodigd op mijn bbq (die zijn ex is al 6 mnd) en 'k had hem expliciet gezegd (zeker 2 keer) dat ze kwam en dat hij niet thuis mocht zijn omdat hij altijd ruzie maakt met haar... komt hij 5 min voor zij toekomt weer thuis
Vaneigens zat het er hier weer dik op in't begin. Ze wou al naar huis gaan maar gelukkig is ze gebleven.

Doom Dragon zei:aanpappen met de ex van u broer is dan ook een 'NO GO' ...
wie wil er nu op een vrouw liggen, waar z'n broer er een paar maanden voordien heeft opgelegen.