Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 14

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
midas zei:
:sop:

Heb sinusitis,de linkerkant zit volledig vol. Dit leidt tot zeer erge hoofdpijnen en moet ook 4 cortisone pillen na elkaar nemen,antibiotica en een neusspray. Gisteren had ik opnieuw veel pijn en net op het moment dat ik die cortisone moest nemen. Na dat ik ze had genomen begon ik plots te hyperventileren zonder reden en de pijn begon erger te worden waarna ik een dafalgan forte kreeg thuis.

Hierna kreeg ik plots hoge koorts en begon ik door de combinatie van die cortisone,de pijn,de koorts en de pijnstiller high te worden en de dokter zei dan dat ik naar spoed moest.
And here i am,nog tot maandag

dus volgende week nog eens proberen? :unsure:

SiRdeK

Legacy Member
Had ook cortisone moete nemen en ineens een allergische reactie en 4 dage ziekenhuis :p sjans da het tijdens school was en ni in de vakantie.

Bullseye52

Legacy Member
Bosvos zei:
na gisteren te weten te komen dat er zaterdag uiteindelijk nog maar 1 persoon mee uit kan gaan (klein feestje bouwen voor m'n verjaardag). Dacht ik vandaag maar naar onze wekelijkse café-avond te gaan. Allez, wekelijks, als we gaan is het op vrijdag gewoon.

Wou eerst niet gaan, teveel volk dat ik ken, absoluut niet plezant om met 10 aan 1 tafel te zitten en later op de avond nog plaats te moeten maken voor nog eens 5 man ofzo. Maar soit, aangezien morgen al een flop ging worden, dacht ik vandaag maar eens te gaan. Dan heb ik toch mijn portie alcohol gehad.
SMS ik gisterenmorgen naar de persoon die ik altijd SMS als ik iets wil afspreken. Hij is de link tussen 2 vriendengroepen (die gezamelijk op café gaan dus), ik heb nog niet van iedereen een nummer (ik gebruik mijn GSM zoals een gewone huistelefoon (welke we niet hebben hier), ik SMS dus en dan leg ik mijn GSM op tafel, waar hij altijd ligt.

Vandaag om 22.00 krijg ik telefoon, maar was een film aan het bekijken, dus heb 'm niet horen bellen. En even daarna een SMS met de vraag of ik niet afkom.
Als ik de dag voordien al vraag of er iets te doen is en ik krijg pas antwoord op het uur dat alleman daar afspreekt, dan hoeft het voor mij niet meer :/
Het wordt tijd dat ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik wat meer naar Leuven en Antwerpen, de vrienden die ik daar heb zitten laten tenminste op tijd iets weten als er uitgegaan wordt.

Dus conclusie: als er iets is waar ik het schijt van krijg, dan is het dat mensen altijd last-minute willen afspreken. Als ik me er net bij neerleg dat ik geen antwoord krijg en ik leg me in de zetel, dan kom ik daar verdomme ook niet meer uit:sop:

/rant


2ND!! Ik lag om 23 uur in mijn bed rustig naar een film te kijken en dan stuurt iemand mij: komde ni naart stad? xD Mijn reactie: Fuck off klig in bed.

stoomboot

Legacy Member
Dillyracer zei:
4 konijnen, een egel en een uil moeten ontwijken op de baan. :unsure:

Beestenbos is boos?

Ge zijt zeker dat ge de egel NIET hebt geraakt? :unsure:


Carrion zei:
Genieten is er nu niemeer bepaald, elk woordje of zinneke da ik zeg wordt volledig verkeerd opgepakt -_-

Zolang er maar gepakt wordt, snap ik uw probleem ni :p

qdbp

Legacy Member
midas zei:
:sop:

Heb sinusitis,de linkerkant zit volledig vol. Dit leidt tot zeer erge hoofdpijnen en moet ook 4 cortisone pillen na elkaar nemen,antibiotica en een neusspray. Gisteren had ik opnieuw veel pijn en net op het moment dat ik die cortisone moest nemen. Na dat ik ze had genomen begon ik plots te hyperventileren zonder reden en de pijn begon erger te worden waarna ik een dafalgan forte kreeg thuis.

Hierna kreeg ik plots hoge koorts en begon ik door de combinatie van die cortisone,de pijn,de koorts en de pijnstiller high te worden en de dokter zei dan dat ik naar spoed moest.
And here i am,nog tot maandag

Midas, onderhoud zonder zorgen! :woohoo::music:

Karre

Legacy Member
Mijn ogen die enorm geïrriteerd zijn door de rook van gisteren op die fuif. Die zaal heeft nogal een laag plafond en is niet zo extreem groot. Bij zulke gevallen zou men dat dan echt moeten verbieden tenzij er een deftig afzuigsysteem is.

Carrion

Legacy Member
stoomboot zei:
Zolang er maar gepakt wordt, snap ik uw probleem ni :p

De herexamens en haar vakantie met haar ouders vallen zo dat ik ze tot 't begin van 't nieuw schooljaar (dus ergens 20 september) niemeer zie :unsure: 't zal zelfbediening zijn vrees ik :unsure:

Muscleduck

Legacy Member
Mijn broer gister :sop: 'k had een goeie vriendin uitgenodigd op mijn bbq (die zijn ex is al 6 mnd) en 'k had hem expliciet gezegd (zeker 2 keer) dat ze kwam en dat hij niet thuis mocht zijn omdat hij altijd ruzie maakt met haar... komt hij 5 min voor zij toekomt weer thuis :angry:
Vaneigens zat het er hier weer dik op in't begin. Ze wou al naar huis gaan maar gelukkig is ze gebleven.

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
Mijn ogen die enorm geïrriteerd zijn door de rook van gisteren op die fuif. Die zaal heeft nogal een laag plafond en is niet zo extreem groot. Bij zulke gevallen zou men dat dan echt moeten verbieden tenzij er een deftig afzuigsysteem is.

Normaal zijn er toch breezersletten in overvloed op zo'n fuiven?

Karre

Legacy Member
Carrion zei:
Normaal zijn er toch breezersletten in overvloed op zo'n fuiven?

De fuif waar ik gisteren naartoe was had voor de meerderheid toch studenten als publiek denk ik en was toch deftig en had niet echt zo'n soort mensen :). En een leuk meisje leren kennen maar ze is helaas wel West-Vlaams en woont tegen de kust.

Je weet wel, is nogal ver voor mij :(:unsure:.

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
De fuif waar ik gisteren naartoe was had voor de meerderheid toch studenten als publiek denk ik :). En een leuk meisje leren kennen maar ze is helaas wel West-Vlaams en woont tegen de kust.

Je weet wel, is nogal ver voor mij :(:unsure:.

En daar zitte gen afzuigsletten tussen ofwa? :p

Carrion

Legacy Member
Daar ga ik nie eens over beginne :') 'k zit nu al in zo'n slecht gezinde bui waarin ik alles en iedereen wil uitschelde :')

Hekje#

Legacy Member
Shit zeg, krijg hier op safari die verschrikkelijke add van dragon quest niet weg.
Glimmer blocker lijkt niet te helpen :/
en menne layout is verneukt daardoor

EternalSilence

Legacy Member
Muscleduck zei:
Mijn broer gister :sop: 'k had een goeie vriendin uitgenodigd op mijn bbq (die zijn ex is al 6 mnd) en 'k had hem expliciet gezegd (zeker 2 keer) dat ze kwam en dat hij niet thuis mocht zijn omdat hij altijd ruzie maakt met haar... komt hij 5 min voor zij toekomt weer thuis :angry:
Vaneigens zat het er hier weer dik op in't begin. Ze wou al naar huis gaan maar gelukkig is ze gebleven.

aanpappen met de ex van u broer is dan ook een 'NO GO' ... :unsure:

wie wil er nu op een vrouw liggen, waar z'n broer er een paar maanden voordien heeft opgelegen.

Carrion

Legacy Member
Doom Dragon zei:
aanpappen met de ex van u broer is dan ook een 'NO GO' ... :unsure:

wie wil er nu op een vrouw liggen, waar z'n broer er een paar maanden voordien heeft opgelegen.

Er op is nog nie zo erg, 't die erin...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan