Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Kanye West:
"I see artists like Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Chris Martin all in the dame music. And we're going to push music to the point where it was like in the 60s in the 70s where you talk about Led Zeppelin and Hendrix and The Beatles - we will be the new Beatles, the new Hendrix."

Nog in geen honderd jaar. Wat een sukkel, zeg.

hatetn

Legacy Member
Gavin zei:
Kanye West:
"I see artists like Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Chris Martin all in the dame music. And we're going to push music to the point where it was like in the 60s in the 70s where you talk about Led Zeppelin and Hendrix and The Beatles - we will be the new Beatles, the new Hendrix."

Nog in geen honderd jaar. Wat een sukkel, zeg.



die heeft het altijd al hoog opgehad met zichzelf. als die geen award krijgt begint em bijna te janken. 90's style gangsta rap war: dat heeft em nodig. met hem natuurlijk om neergeschoten te worden. je zou zowaar iemand betalen dat hij zijn klep houdt. mss 50 cent wel, dan kan hij zeggen i shot him 9 time's. kwestie dat hij origineel blijft

Arifiene

Legacy Member
Ik haat groepswerken. Ik moet constant mijn lessen brossen voor de 'groep', maar zij vallen nog liever dood. En nu ga ik mijn kop uitwerken, ik bros niemeer, gvd.

Robust²

Legacy Member
Gavin zei:
Kanye West:
"I see artists like Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Chris Martin all in the dame music. And we're going to push music to the point where it was like in the 60s in the 70s where you talk about Led Zeppelin and Hendrix and The Beatles - we will be the new Beatles, the new Hendrix."

Nog in geen honderd jaar. Wat een sukkel, zeg.

En zo bereikt hij weer perfect wat hij wil, dat er over hem gepraat wordt. Iedereen weet ondertussen wel dat hij graag een eerder groot ego opzet, die uitspraken moet je echt niet zo serieus nemen.

Oldskooler

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik haat groepswerken. Ik moet constant mijn lessen brossen voor de 'groep', maar zij vallen nog liever dood. En nu ga ik mijn kop uitwerken, ik bros niemeer, gvd.

Waar is de tijd, groepswerkjes, 5 man, 2 die werkten, 3 die erbij zaten.

Huasheng

Legacy Member
BaBsie zei:
Kbegin mij zorgen te maken over mijn "verdwenen eetlust". Normaal gezien is eten heilig voor mij en zal ik zelf nog goed eten als ik ziek ben. Nu liggen er hier al enkele dagen 3 Ferrero Rocher'kes voor mijne neus en ik heb ze zelf nog nie aangeraakt :eek:

Mn middag/avondeten moet ik ook al in mijn mond stampen, of ik zou helemaal niks eten tot enkel 's avond mss een beetje.
De laatste tijd heb ik dat ook, amper eetlust. Ik moet mezelf pushen om 's middags alles op te vretten, en ik krijg het gewoon niet allemaal op. Totaal geen zin. Behalve bloemkool, witlof en prei, die lijk ik nog zonder enig probleem met plezier te kunnen eten, godzijdank!

Maar Ferrero Rocher'kes zouden er bij mij wel nog in kunnen, hoor. Veel te lekker om dat af te slaan :drool:

Gavin zei:
Kanye West:
"I see artists like Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Chris Martin all in the dame music. And we're going to push music to the point where it was like in the 60s in the 70s where you talk about Led Zeppelin and Hendrix and The Beatles - we will be the new Beatles, the new Hendrix."

Nog in geen honderd jaar. Wat een sukkel, zeg.
²

citrofenwick

Legacy Member
sdkaartje per ongeluk gekraakt toen ik het uit mn gsm wou halen

2jaar aan zatte foto's WEG :'(

EternalSilence

Legacy Member
pc die al 15minuten 'gathering required information' aan het doen is, om Red Alert 3 te uninstallen. :x

renaat13

Legacy Member
Tevoren een allochtoon die bezig was een andere gast uit te dagen omdat hij er nog al vrouwelijk uitzag. Met volgende woorden: "Ei ei homo homo, weet ge dat ze bij ons zo een mannen gelijk hij ter dood veroordelen." :wtf:

Dan denk ik zo van als het beter is bij jou... :confused:

hatetn

Legacy Member
renaat13 zei:
Tevoren een allochtoon die bezig was een andere gast uit te dagen omdat hij er nog al vrouwelijk uitzag. Met volgende woorden: "Ei ei homo homo, weet ge dat ze bij ons zo een mannen gelijk hij ter dood veroordelen." :wtf:

Dan denk ik zo van als het beter is bij jou... :confused:



je moest er maar naartoe gaan en zeggen dat er landen zijn waar hij meteen als terrorist wordt bekeken en wordt uitgespuwt door de maatschappij.
verdraagzaamheid maar enkel tot op een bepaald punt. als iemand u niet aanstaat negeer hem dan toch

Dennoman

Legacy Member
hatetn zei:
je moest er maar naartoe gaan en zeggen dat er landen zijn waar hij meteen als terrorist wordt bekeken en wordt uitgespuwt door de maatschappij.
verdraagzaamheid maar enkel tot op een bepaald punt. als iemand u niet aanstaat negeer hem dan toch
²

Ik ben een heel verdraagzaam persoon en ben ontzettend gebeten door andere culturen, maar als er hier iemand de rotte appel komt uithangen (en dan maakt het mij geen fuck uit of hij blank is, zwart, rood, geel, blauw of groen met paarse stippen) heeft hij hier niets te zoeken en mag hij het gerust terug afbollen naar zijn eigen land als het hier dan toch zo slecht is. Mensen die ik op zo'n hypocrisie kan betrappen kan ik gewoon echt niet uitstaan, en dan mogen dat mijn eigen familieleden zijn.

De maatschappij discrimineert, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen, maar de maatschappij gééft ook. En dat moet men maar eens leren beseffen.

Daiqiri

Legacy Member
Irritante Nederlandse kinderen op xbox live die lachen met de vlaamse taal en die dat dan nog op een domme manier proberen nadoen. Terwijl ze hun zelf eigenlijk belachelijk maken, maar zich op die moment stoer vinden bij hun vriendjes.

Xbox live, ik heb het er steeds minder en minder voor.

Dennoman

Legacy Member
Daiqiri zei:
Irritante Nederlandse kinderen op xbox live die lachen met de vlaamse taal en die dat dan nog op een domme manier proberen nadoen. Terwijl ze hun zelf eigenlijk belachelijk maken, maar zich op die moment stoer vinden bij hun vriendjes.

Xbox live, ik heb het er steeds minder en minder voor.
Is niet representatief hoor, ze houden wel van onze taal :)

Dakantochnie

Legacy Member
Gavin zei:
Kanye West:
"I see artists like Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Chris Brown, Chris Martin all in the dame music. And we're going to push music to the point where it was like in the 60s in the 70s where you talk about Led Zeppelin and Hendrix and The Beatles - we will be the new Beatles, the new Hendrix."

Nog in geen honderd jaar. Wat een sukkel, zeg.
Waarom praat die aansteller over zichzelf in het meervoud? :wtf:

Foryow

Legacy Member
Dat een stukje van de onderkant van mijn lip dik staat ..

Door een scherp frietje :unsure:

Hoe laag kan ik niet vallen ?:$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan