Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Spreek je nu toch eens niet uit over zaken waar je niets vanaf weet.
4) Normaal gezien wordt elke vorm van onverantwoord gedrag verwijderd hier, dat heeft niks te maken met jou, je hebt gewoon de perceptie tegen je (wat ook logisch is).
5) Dat staat er al in: alles wat rechtstreeks aanzet tot of onverantwoord gedrag ophemelt, is sowieso verboden.
Dude87 zei:verwijderd of nie verwijderd door u, tis belachelijk van de persoo die het verwijderd heeft en tis nog meer belachelijk dak er een infraction voor gekregen heb
hoe kunde da nu ophemelen met gewoon een filmpke te posten en waarom zou da mensen aanzetten om ook rap te rijden? das hun eigen keuze om da te doen eh
en der zijn veel mensen die hun storen aan mijn posts omdat merendeel wat ik post van wat ik doe niet verantwoord is
en als ge normaal gezien elke vorm van onverantwoord gedrag verwijderd uit die thread/forum, dan zijde toch wel slecht in uw job zenne want der schiet nog nen helen boel over

[LRRP];10870545 zei:Vista heeft hier een filmpje gepost als hij met gierende banden vertrok.
Er zijn meerdere keren foto's en filmpjes gepost hoe forummembers driften op de openbare weg.
Ik kan me nog heel goed de foto's en filmkes van de 9 lives meeting herinneren.
Dat posten mag blijkbaar wel.
Dude87 post hier een filmke en het kot is te klein.
Aan alle mensen die zijn filmke hebben gereport, get a life
soit kzen ribedebie
tot in den draai
). Dude is niet de eerste die daarvoor iets krijgt, geen idee meer wie het was, maar iemand met een Civic type R werd zelfs gebanned voor zijn filmpje waar hij 200km/h deed op de snelweg, sommige anderen mogen het dan wel posten. Ik heb ook eens zoiets gepost als dat filmpje van dude, maar het enige wat ik toen kreeg waren een paar leden van hier die op youtube zelf mij dood wensten
. Lijkt gewoon iets tegen dude, je moet die gast laten doen, zijn verhalen zijn grappig en iets zeggen erover deert hem toch niet 
[LRRP];10870545 zei:Vista heeft hier een filmpje gepost als hij met gierende banden vertrok.
Er zijn meerdere keren foto's en filmpjes gepost hoe forummembers driften op de openbare weg.
Ik kan me nog heel goed de foto's en filmkes van de 9 lives meeting herinneren.
Dat posten mag blijkbaar wel.
Dude87 post hier een filmke en het kot is te klein.
Aan alle mensen die zijn filmke hebben gereport, get a life
soit kzen ribedebie
tot in den draai
De reden dat sommige filmpjes wel verwijderd worden en sommige niet, hangt doodgewoon af van de pakkans.|) ][ |V| ][;10870654 zei:Idd, die filmkes van meetings zijn wel op privé terrein (dat we daar niet mochten zijn doet er niet toe). Dude is niet de eerste die daarvoor iets krijgt, geen idee meer wie het was, maar iemand met een Civic type R werd zelfs gebanned voor zijn filmpje waar hij 200km/h deed op de snelweg, sommige anderen mogen het dan wel posten. Ik heb ook eens zoiets gepost als dat filmpje van dude, maar het enige wat ik toen kreeg waren een paar leden van hier die op youtube zelf mij dood wensten
. Lijkt gewoon iets tegen dude, je moet die gast laten doen, zijn verhalen zijn grappig en iets zeggen erover deert hem toch niet
![]()
Booster zei:er komen hier vreemde stemmen uit mijn luidsprekers (van de computer) terwijl er niets openstaat. (buiten opera).
EDIT: nu hoor ik allemaal auto's rijden
was echt WEEEIRD. Geen idee hoe dat werd opgelost.

128MB zei:uur zitten fokken om van Rome naar Napels te vliegen (fsx)
verkeerde approach, missie opnieuw gestart, ALWEER verkeerd, ik gas gegeven en terug rond gegaan, kwam goed aangevlogen, flaps full, gear down, speed brake 100% dus men throttle naar onder, en rem... gebeurt niksstomme saitek, grootste brol OOIT.
Remmen begonnen te schreeuwen maar bleef 140knopen gaan :ironic: runway was op dus men airbusje in een heuvel begraven en 180 passagiers dood ^^
Doom Dragon zei:Dat door de reorganisatie van de fora's, het er precies op neerkomt om over een bepaalde periode de hele gamesectie van dit forum te verstoten.
Nu word al alles tesamen geperst, en krijgen de algemene fora's meer ruimte/overzichterlijker.
waar is de tijd van TNG![]()

