Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Belachelijk dat hij daarvoor een infraction krijgt, hij is een pro achter het stuur.

Spectre

Legacy Member
De vuile guacamolé ******* voor mij op de bus -_-
stinken dat die deed :puke:

[LRRP]

Legacy Member
dakantochnie zei:
Spreek je nu toch eens niet uit over zaken waar je niets vanaf weet.

4) Normaal gezien wordt elke vorm van onverantwoord gedrag verwijderd hier, dat heeft niks te maken met jou, je hebt gewoon de perceptie tegen je (wat ook logisch is).

5) Dat staat er al in: alles wat rechtstreeks aanzet tot of onverantwoord gedrag ophemelt, is sowieso verboden.

Vista heeft hier een filmpje gepost als hij met gierende banden vertrok.
Er zijn meerdere keren foto's en filmpjes gepost hoe forummembers driften op de openbare weg.
Ik kan me nog heel goed de foto's en filmkes van de 9 lives meeting herinneren.
Dat posten mag blijkbaar wel.

Dude87 post hier een filmke en het kot is te klein.
Aan alle mensen die zijn filmke hebben gereport, get a life

soit kzen ribedebie
tot in den draai

GuntherDW

Legacy Member
Dude87 zei:
verwijderd of nie verwijderd door u, tis belachelijk van de persoo die het verwijderd heeft en tis nog meer belachelijk dak er een infraction voor gekregen heb

hoe kunde da nu ophemelen met gewoon een filmpke te posten en waarom zou da mensen aanzetten om ook rap te rijden? das hun eigen keuze om da te doen eh

en der zijn veel mensen die hun storen aan mijn posts omdat merendeel wat ik post van wat ik doe niet verantwoord is :)

en als ge normaal gezien elke vorm van onverantwoord gedrag verwijderd uit die thread/forum, dan zijde toch wel slecht in uw job zenne want der schiet nog nen helen boel over

veranderd dat "rap rijden" eens met warez spullen of cracken (hacken met slechte bedoelingen dus), dus dwz da ik een filmpje zou posten bv waarin ik laat zien hoe ik de CIA begin binnen te breken ofzo
ziede de link? :p

mja, over dat hij z'n job niet goed doet ga ik me niet uitspreken, want ik kom (voor obvious reasons) niet op het mobiliteitsforum

|) ][ |V| ][

Legacy Member
[LRRP];10870545 zei:
Vista heeft hier een filmpje gepost als hij met gierende banden vertrok.
Er zijn meerdere keren foto's en filmpjes gepost hoe forummembers driften op de openbare weg.
Ik kan me nog heel goed de foto's en filmkes van de 9 lives meeting herinneren.
Dat posten mag blijkbaar wel.

Dude87 post hier een filmke en het kot is te klein.
Aan alle mensen die zijn filmke hebben gereport, get a life

soit kzen ribedebie
tot in den draai

Idd, die filmkes van meetings zijn wel op privé terrein (dat we daar niet mochten zijn doet er niet toe :unsure:). Dude is niet de eerste die daarvoor iets krijgt, geen idee meer wie het was, maar iemand met een Civic type R werd zelfs gebanned voor zijn filmpje waar hij 200km/h deed op de snelweg, sommige anderen mogen het dan wel posten. Ik heb ook eens zoiets gepost als dat filmpje van dude, maar het enige wat ik toen kreeg waren een paar leden van hier die op youtube zelf mij dood wensten :lol:. Lijkt gewoon iets tegen dude, je moet die gast laten doen, zijn verhalen zijn grappig en iets zeggen erover deert hem toch niet :)

Booster

Legacy Member
er komen hier vreemde stemmen uit mijn luidsprekers (van de computer) terwijl er niets openstaat. (buiten opera).

EDIT: nu hoor ik allemaal auto's rijden
EDIT2: ok, nu is het weg.

Dakantochnie

Legacy Member
[LRRP];10870545 zei:
Vista heeft hier een filmpje gepost als hij met gierende banden vertrok.
Er zijn meerdere keren foto's en filmpjes gepost hoe forummembers driften op de openbare weg.
Ik kan me nog heel goed de foto's en filmkes van de 9 lives meeting herinneren.
Dat posten mag blijkbaar wel.

Dude87 post hier een filmke en het kot is te klein.
Aan alle mensen die zijn filmke hebben gereport, get a life

soit kzen ribedebie
tot in den draai

|) ][ |V| ][;10870654 zei:
Idd, die filmkes van meetings zijn wel op privé terrein (dat we daar niet mochten zijn doet er niet toe :unsure:). Dude is niet de eerste die daarvoor iets krijgt, geen idee meer wie het was, maar iemand met een Civic type R werd zelfs gebanned voor zijn filmpje waar hij 200km/h deed op de snelweg, sommige anderen mogen het dan wel posten. Ik heb ook eens zoiets gepost als dat filmpje van dude, maar het enige wat ik toen kreeg waren een paar leden van hier die op youtube zelf mij dood wensten :lol:. Lijkt gewoon iets tegen dude, je moet die gast laten doen, zijn verhalen zijn grappig en iets zeggen erover deert hem toch niet :)
De reden dat sommige filmpjes wel verwijderd worden en sommige niet, hangt doodgewoon af van de pakkans.
Het is voor ons onmogelijk om elk filmpje te gaan bekijken en beoordelen, dus voor zulke zaken hangt je lot af van hoe graag je medemembers je zien of een toevallige controle, zo simpel is het. Wel is het zo dat infractions voor iedereen gelijk zijn; of Dude87 zijn filmpje nu erover gaat of dat van Vista (om er maar lukraak iemand uit te pakken), dat maakt in feite niet uit.

128MB

Legacy Member
Booster zei:
er komen hier vreemde stemmen uit mijn luidsprekers (van de computer) terwijl er niets openstaat. (buiten opera).

EDIT: nu hoor ik allemaal auto's rijden

Had ik vroeger ook met men boxen :D was echt WEEEIRD. Geen idee hoe dat werd opgelost.

128MB

Legacy Member
Ben bezig al me films/muziek te kopieren naar een andere schijf: Ik verplaatst die mappen, kopieren enzo ok ik ga weg voor een uur denkende dat dat gedaan was maar. khad dus ne melding van 'wilt u dit alleen lezen bestand verplaatsen' :sop:

nja ik wil dus men pc nu terug gebruiken en dan vliegt die'n tijd omhoog naar 180min :cry:

EternalSilence

Legacy Member
Dat door de reorganisatie van de fora's, het er precies op neerkomt om over een bepaalde periode de hele gamesectie van dit forum te verstoten.
Nu word al alles tesamen geperst, en krijgen de algemene fora's meer ruimte/overzichterlijker.

waar is de tijd van TNG :(

hatetn

Legacy Member
128MB zei:
uur zitten fokken om van Rome naar Napels te vliegen (fsx)
verkeerde approach, missie opnieuw gestart, ALWEER verkeerd, ik gas gegeven en terug rond gegaan, kwam goed aangevlogen, flaps full, gear down, speed brake 100% dus men throttle naar onder, en rem... gebeurt niks :sop: stomme saitek, grootste brol OOIT.
Remmen begonnen te schreeuwen maar bleef 140knopen gaan :ironic: runway was op dus men airbusje in een heuvel begraven en 180 passagiers dood ^^



al een geluk dat het maar een spel is. anders was je nu het hete item in het nieuws

Doom Dragon zei:
Dat door de reorganisatie van de fora's, het er precies op neerkomt om over een bepaalde periode de hele gamesectie van dit forum te verstoten.
Nu word al alles tesamen geperst, en krijgen de algemene fora's meer ruimte/overzichterlijker.

waar is de tijd van TNG :(

want dode forums moet je laten staan?

Bubba

Legacy Member
Die Rapidshare Checker is een kleine ergernis. :p

Is het nu zo moeilijk om daar vanboven ergens iets te tonen van "alle bestanden gevonden" ofzo?

Het gebeurd regelmatig dat ik lijsten opstel met 100'den links ofzo in, en uiteraard heb ik dan liever geen download waarvan een aantal files gedelete zijn. Maar nee, dan kan je 3 uur gaan scrollen enzo.

Sephiroth

Legacy Member
lol ge verwijdert mijn post waarom juist?
wa een censuur hier gast...

Berd

Legacy Member
Deze namiddag eindelijk het strooizout van vorig weekend van de "boot" gewassen.
't Was redelijk koud buiten, er zat een lek opzij aan de sproeikop waardoor er evenveel water op mij spoot als op de auto en toen hij droog was, zag ik dat ik nog plekken vergeten was :sop:

Op dat vlak is een echte boot toch eenvoudiger; ne keer invegen met pek en je kan weer een hele tijd verder.

EternalSilence

Legacy Member
Als vereniging wil je iets organiseren.
Oud-leden zeggen dat ze zullen sponsoren, maar als je dan voor hun voordeur staat met een envelop om er geld in te stoppen, zoeken ze allerlei uitvluchten om nog niet €1 te sponsoren.

:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan