Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Oei, en humane wetenschappen is al de vuilbak van ASO.
=(=(=(=(
Gavin zei:Oei, en humane wetenschappen is al de vuilbak van ASO.
=(=(=(=(
spray-bunny zei:'t Is wel de richting waar ge het meeste mensenkennis opdoet imo.
Psychologie, sociologie enzovoort tov pakweg wiskunde, economie en talen.Arifiene zei:Tenzij ge nu afkomt met serieuze argumenten ben ik verplicht dat af te doen als volledige quatsch.
.spray-bunny zei:Psychologie, sociologie enzovoort tov pakweg wiskunde, economie en talen.
Ge gaat nu toch niet zeggen dat ge van die laatste meer mensenkennis opdoet? Psych & soc geven u echt wel een pak inzicht in mensen.
Aleja, ge moet mij natuurlijk niet geloven, maar 't is mijn persoonlijke ervaring. 'k Heb 2 jaar wiskunde-moderne talen en 2 jaar humane wetenschappen gedaan.
Dat humane een vuilbakrichting is spreek is niet tegen.
Aleh, ben blij om te zien dat jij wél sterke argumenten hebtArifiene zei:Allé vooruit, als jij denkt dat je van psychologie en sociologie in et middelbaar meer mensenkennis krijgt dan is dat jouw mening.
Ik vind het nog steeds quatsch.
Meestal stellen die vakjes niets voor, en al zeker niet genoeg om er effectief 'mensenkennis' van te krijgen. Ik heb die boeken hier liggen (ooit gevraagd als 'ondersteuning' voor de vakken psychologie en sociologie in de criminologie) en er staat bijna niets nuttigs in. Een héél lichte basis, zeg maar.
.
.
.
Danku, nu kom ik (nog meer) over als een idiootcura zei:sommige mensen kunnen al veel bijleren van zo'n simpele cursusjes
.Volgens mij was je toch nog beter een tijdje bij die moderne talen gebleven ...spray-bunny zei:Aleh, ben blij om te zien dat jij wél sterke argumenten hebt.
Tuurlijk is het maar een lichte basis. Middelbaar onderwijs, weetwel.
En hoeveel psychologie en sociologie moet je dan zien volgens jou om er mensenkennis van op te doen? Nut is subjectief en niet kwantificieerbaar.
Imo heeft psych/sociologie sowieso een positieve invloed op je mensenkennis, aangezien je het gedrag, redereningsvermogen en gedrag in groepen van mensen bestudeerd. Het zal alvast geen negatieve invloed hebben op je mensenkennis.
Hetzelfde kan niet van wiskunde en talen gezegd worden.
Ergo...![]()

spray-bunny zei:Danku, nu kom ik (nog meer) over als een idioot.

Ik heb 40u niet geslapen, ik ben al blij als ik me mijn naam nog herinnerGavin zei:Volgens mij was je toch nog beter een tijdje bij die moderne talen gebleven ...![]()
. Alles wat daar bovenop komt is mooi meegenomen
.
.
Ah, nu snap ik de stekcura zei:'k had het te dubbelzinnig verwoord![]()
.