Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
forn9 zei:
Tzal wel aja :) Gisteren trouwens nen zatten kloot gezien die verdacht veel op dienen dude87 van hier opt forum leek :unsure:

Pas als hij naakt in zijn leren jekker voorbijkomt weet je met zekerheid dat hij het is.

Crashtestdummy

Legacy Member
blackman zei:
Pas als hij naakt in zijn leren jekker voorbijkomt weet je met zekerheid dat hij het is.
ik heb alleen maar volledig naakt rondgelopen zonder leren vest :unsure:

Fir3wulf

Legacy Member
zojuist cloverfield gezien en die film heeft echt het grootste :wtf: WTF :wtf: einde ooit.

Ge blijft gewoon me zoveel vragen zitte :s

deyoeri

Legacy Member
Die vuile reclame voor dat TNA game op't forum, azo irritant als ge uw muis erop laat staan en ni doorhebt -_-

Dennoman

Legacy Member
firewulf1 zei:
zojuist cloverfield gezien en die film heeft echt het grootste :wtf: WTF :wtf: einde ooit.

Ge blijft gewoon me zoveel vragen zitte :s
Everybody dies en liefdesverhaaltje was slap excuus om monster te laten opduiken.
Nog vragen? :p

paarsbloed

Legacy Member
de JPLtopic dat is afgesloten. Net wanneer jurgenV1 zijn voetbalkennis aan het opklaren was!

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
Inderdaad, nuja, alst onze vriendschap daarvoor gedaan is moe hij da weten.
Mjah, met goeie maat van mij was vriendschap bijna afgelopen toen hij keer geld van mij geleend had en ik volgens hem te lang gewacht had om het hem te laten terugbetalen... :wtf:

Begon ineens verwijten naar mijn kop te slingeren dat ik een verwend rijkeluisje was, dat we het niet allemaal zo makkelijk hebben, maar dat ik hem niet als een sukkelaar moest bezien die niet eens zijn schulden terug kon betalen en heel die rikkemetik. Leuk hoor, 'k zal u nog eens geld lenen dacht ik dan. :ironic:

Is uiteindelijk wel goed afgelopen, maar als zoiets nog eens gebeurt zal het rap gedaan zijn. Kerel woont in het buitenland, dus van dat terugbetalen is het gewoon nooit gekomen. Begin het echt ervan te krijgen dat mensen als ze een slechte bui hebben ineens totaal paranoïde beginnen te worden en de wereld gaan zien als één groot complot tegen hen.

Darks

Legacy Member
Stancke zei:
Vannacht 2x opstaan om m'n medicatie te nemen ffs

Wat scheelt er dan dat ge daar speciaal voor moet opstaan? :s

Ergernis: Teveel snoep & chocola van de Sint gekregen, heb gezorgd dat alles op is zodat ik vanaf morgen terug gezonder kan gaan eten ;)

Dennoman

Legacy Member
Darks zei:
Ergernis: Teveel snoep & chocola van de Sint gekregen, heb gezorgd dat alles op is zodat ik vanaf morgen terug gezonder kan gaan eten ;)
Lol, vrij slechte redenering, kunt het beter over een weekske spreiden. Zo gaat ge u elke dag opnieuw schuldig voelen, meer sporten of minder andere calorieën eten en zo ferme winst maken met verbranden xD

Darks

Legacy Member
Dennoman zei:
Lol, vrij slechte redenering, kunt het beter over een weekske spreiden. Zo gaat ge u elke dag opnieuw schuldig voelen, meer sporten of minder andere calorieën eten en zo ferme winst maken met verbranden xD

Tja buh, heb niet echt een probleem met m'n gewicht, ben vooral volgegeten nu en dat + de fritten en kebap in het weekend = pfff ff goed geweest :p

Hollow

Legacy Member
Zeer knie en een wonde aan m'n kin door een val met de fiets vorige nacht.

^MystiQ

Legacy Member
Hollow zei:
Zeer knie en een wonde aan m'n kin door een val met de fiets vorige nacht.

Zit de alchohol daar voor iets tussen ?

Zoja -> HAHA
Zonee -> das wel klote ja !

laurensvd

Legacy Member
Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg :angry:
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan