Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
josilirios zei:
http://www.vapona.be/files/05_anti_moustique_automatique_appareil_recharge_270710_1280248719_35_.png
Zoiets heb ik, is een ijzer plaatje da warm wordt en het lapke stof erop geeft dan geur af. Moet maar 10 minuutjes voor ge gaat slapen efkes in het stopcontact, als ge het te lang doet stinkt u kamer wel... :p

Heb al gehoord dat die dingen niet zo gezond zijn (wel nog geen bronnen gezien). Nu, 10 minuutjes per avond is mss niet zo'n probleem.

Ontopic: telenet installatie vandaag. Nu magk hier thuis zitten "tussen 10u en 14u30". Gelukkig dak wa thuis kan werken.

josilirios

Legacy Member
GaMe® zei:
En muggen die dan al op u kamer zitten? Gaan u dan nie meer ambeteren? :p

Deur openlaten en ze naar de kamer van broer/zus laten gaan of raam open.. :D
Bram zei:
Heb al gehoord dat die dingen niet zo gezond zijn (wel nog geen bronnen gezien). Nu, 10 minuutjes per avond is mss niet zo'n probleem.
Ja als ge da uittrekt en ge ademt wa van diene damp in da's maar vies, maar tis niet da gans u kamer ernaar ruikt he.

stormtrooper

Legacy Member
aneki zei:
Juist dit gelezen ergens op facebook.

SAD STORIIIIIIIII
boy: happey vielsentines dai babeyey!!!11 (he hands her sum chocilets)
girl: yum (eats cholecelets)
boy: do u like thim?
girl: ye but u asm illergick to chocldoletes
boy: y didt u telll miiiii????!!!!!!11
girl: cos i wantid u 2 fiel gud cbout givin me a gift
boy: r u gonanbe ok?
girl: nop (is ded)

liek if maid cry
5135 likes

:doh::doh::doh::doh:

https://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/09/memes-lets-go-to-corneria-instead.jpg

Général Zantas

Legacy Member
Belgacom-technieker die pas VIJF FUCKING WEKEN na de aanvraag langs gaat komen om internet te installeren.
Nog een maand extra gebruik maken van Mobistar Internet Everywhere, met de duizelingwekkende datalimiet van 1 GB per maand.

pinoken

Legacy Member
Rhandd zei:
Belgacom-technieker die pas VIJF FUCKING WEKEN na de aanvraag langs gaat komen om internet te installeren.
Nog een maand extra gebruik maken van Mobistar Internet Everywhere, met de duizelingwekkende datalimiet van 1 GB per maand.

Nog internet van 20 jaar terug?

Selderijstok

Legacy Member
Verdomme, zat net op de mobistar website en zag een banner voor iphone maar met een breder scherm. Kan het niet meer terug vinden, was zeker geen iphone 4.

Dastardly

Legacy Member
GaMe® zei:
Hebben jullie ook zo'n last van muggen de laatste dagen? Ik ben hier echt paranoia aan't worden. Die blijven maar komen. En ze zijn meester in zich verstoppen als ik het licht aan doe.
doe het ineens goed dan. Al die zever van geuren en planten helpt juist niks.ga naar den as adventure. Koop u een muskietennet (€35) hang da op met bijgeleverde materialen en ge hebt nooit nog last van een mug.

Soms hoort ge ze nog wel is aan de andere kant van da net. Maar daar blijft het dan ook bij.

xIO3Y

Legacy Member
Damn YouTube die steeds om verificatiecode vraagt bij het zien van filmpjes...

Karre

Legacy Member
Geen internet terwijl ik het wel vandoen heb... Voor de wijsneuzen, dit is via mijn iPhone op een mobiel datanetwerk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan