Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad:
Gprb_ zei:Ja en dan ?
Maakt da em dan minderwaardig om naar te zoeken ? Neen toch ?
Het kan zijn dat hij zat was , aléja ik heb hem nog gevoerd naar een hospitaal in een serieuze dronke staat een hele tijd geleden .. dusja waarom nu niet ? Hij kwam van een feestje , dus de kans was groot..
Wacht op verder onderzoek/autopsie om te kijken wat er echt gebeurd is .
Matador zei:itunes werkt niet meer.
ik ben al meer dan een uur bezig om uit te zoeken wat het probleem is.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
-Panda- zei:Uw "relativeren" is serieus beperkt hoor...
Jouw sociale woonwijk met marginalen = iedere sociale woonwijk marginaal.
Jouw familie met brave kinderen = alle kinderen zijn braaf.
![]()

Telrunya zei:Morgen terug gaan werken na 2 weken verlof -_-


Ik las het slechte nieuws net op de facebookpagina van 9lives.nonkel wulle zei:Beste maat die sinds vrijdagnacht vermist is. (Fré_ van hier opt forum)
Om 5u15 is hij vertrokken naar huis van Entrenous Brugge richting Oostkamp via de vesten. Maar is daar nooit aangekomen.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...88439_209995739080432_456826_1821386865_n.jpg
Zijn muts en 1 handschoen heb ik terug gevonden (met 2 vrienden die hem het laatst zagen) aan de Gentpoort.
Iemand uit het Brugse die iets verdachts gezien heeft, zou gezien hebben. Alstublieft denk eens goed na en laat iets weten als je een tip hebt. Kan gaan van een verdachte camionette/personen/geluid...
Ik ben er echt niet goed van, mijn gsm rinkelt continue en facebook chat is een chaos.
Ik ben te jong voor mn beste maat te verliezen...
_ns_ zei:Doen, kwaliteit is ongelofelijk!


?therapy? zei:iPod heb ik liever niet meer. Slechte kwaliteit, zowel in audio als in duurzaamheid. Ben nu aan het denken om er 1 van Cowon te halen.