Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Wat betreft Fré_: Ik weet dat er hier mensen zijn die hem persoonlijk kenden, bij deze ook mijn medeleven voor de familie en vrienden. Ik weet wat het is om zo'n jong iemand te verliezen, ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie hier samen door geraken.

Saphira

Legacy Member
Gprb_ zei:
Ja en dan ?
Maakt da em dan minderwaardig om naar te zoeken ? Neen toch ?
Het kan zijn dat hij zat was , aléja ik heb hem nog gevoerd naar een hospitaal in een serieuze dronke staat een hele tijd geleden .. dusja waarom nu niet ? Hij kwam van een feestje , dus de kans was groot..
Wacht op verder onderzoek/autopsie om te kijken wat er echt gebeurd is .

Gast, ik heb ni gezegd da em minderwaardig is eh. Kzeg gewoon dat t daardoor kan zijn en dat 't niet per sé zelfmoord hoeft te zijn.

Socks

Legacy Member
Matador zei:
itunes werkt niet meer. :cry:
ik ben al meer dan een uur bezig om uit te zoeken wat het probleem is.


FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Foobar2000,thank me later.

Ergernis van vandaag: Verkouden -.-

glashelder

Legacy Member
-Panda- zei:
Uw "relativeren" is serieus beperkt hoor...

Jouw sociale woonwijk met marginalen = iedere sociale woonwijk marginaal.
Jouw familie met brave kinderen = alle kinderen zijn braaf.

:rofl:

Lezen is ook een kunst.

Ik heb nergens gezegd dat iedere sociale woonwijk marginaal is (ik heb het woord marginaal zelfs nooit in de mond genomen!), ik heb gezegd dat als je geboren wordt in de lagere klasse er bepaalde drempels zijn die ervoor kunnen zorgen dat je nooit oogarts zal worden en om dat te kunnen uitleggen heb ik een aantal families omschreven van lagere klasse die hier in de buurt wonen. De villawijk hier verderop zou daarvoor niet handig geweest zijn hé? Ik had het ook helemaal niet over marginaliteit of over sociale woonwijken, het ging over onderwijs. Jullie maken daarvan "mijn sociale woonwijk is marginaal DUS alle sociale woonwijken zijn marginaal." Dat heb ik echt gewoon nergens gezegd, ik had het niet eens daarover :wtf:

En ik zeg ook nergens dat "alle kinderen braaf zijn." Ik heb gezegd dat die verwende kinderen een uitzondering zijn. Of nee wacht, 't zal omgekeerd zijn, mijn neefjes en nichtjes zijn vast de enigen in hun klas die geen iPhone hebben, dat klinkt veel logischer :niceone:

Mathelas

Legacy Member
Telrunya zei:
Morgen terug gaan werken na 2 weken verlof -_-

Zelfde hier. :(

Twee weken thuis gezeten,steeds laat gaan slapen en lang blijven liggen en nu straks eruit om 04.00 uur. Dat zal goed gaan. :p

Muscleduck

Legacy Member
Ik ook morgen er weer invliegen. Na 1 week, die voorbij is gevlogen.

Muscleduck

Legacy Member
Niet veel keuze want heel het bedrijf is dicht :) (en eigenlijk is het doppen, want ik had geen verlof meer).

ProjectW

Legacy Member
Mijn verlof zit er bij deze op.. morgen ook terug vermoeiende dagen tegemoet .. :doh:

fraCk

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Beste maat die sinds vrijdagnacht vermist is. (Fré_ van hier opt forum)

Om 5u15 is hij vertrokken naar huis van Entrenous Brugge richting Oostkamp via de vesten. Maar is daar nooit aangekomen.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...88439_209995739080432_456826_1821386865_n.jpg

Zijn muts en 1 handschoen heb ik terug gevonden (met 2 vrienden die hem het laatst zagen) aan de Gentpoort.

Iemand uit het Brugse die iets verdachts gezien heeft, zou gezien hebben. Alstublieft denk eens goed na en laat iets weten als je een tip hebt. Kan gaan van een verdachte camionette/personen/geluid...

Ik ben er echt niet goed van, mijn gsm rinkelt continue en facebook chat is een chaos.
Ik ben te jong voor mn beste maat te verliezen...
Ik las het slechte nieuws net op de facebookpagina van 9lives.
Sterkte.

Dennoman

Legacy Member
Blijkbaar is Fré_ nog actief geweest op 22 december. Gewoon iemand die op zijn computer wat aan het snuffelen is geweest naar aanwijzingen? Heeft lange tijd op laatste activiteit: 9 december gestaan. Maar soit, dat hij ruste in vrede.

Mijn oprechte deelneming aan iedereen die hem hier kende, sterkte in moeilijke dagen.

u4ea

Legacy Member
Pff, tlukt ni om te leren voor de examens. :(
Gaat een sch**t semester worden. Kvoel het nu al.

?therapy?

Legacy Member
Geen idee welke MP3 te kopen.
Allemaal goed en wel die mp3's van tegenwoordig, maar ik heb geen nood aan duizend snufjes. Enkel muziek spelen heb ik nodig. De rest doe ik wel op op mijn iPad.

iPod heb ik liever niet meer. Slechte kwaliteit, zowel in audio als in duurzaamheid. Ben nu aan het denken om er 1 van Cowon te halen.

a143290

Legacy Member
?therapy? zei:
iPod heb ik liever niet meer. Slechte kwaliteit, zowel in audio als in duurzaamheid. Ben nu aan het denken om er 1 van Cowon te halen.

YES. De S9 of J3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan