Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Anno 2011, technologie is er de voorbije jaren volop op vooruit gegaan, het kan meer, het is sneller en bovendien zijn de prestaties over het algemeen beter. Op één ding na, printers. Ondingen die nooit willen werken wanneer ze moeten :angry:.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Karre zei:
Anno 2011, technologie is er de voorbije jaren volop op vooruit gegaan, het kan meer, het is sneller en bovendien zijn de prestaties over het algemeen beter. Op één ding na, printers. Ondingen die nooit willen werken wanneer ze moeten :angry:.

Samsung laserprinters met modded firmware. Voila, dat blijft werken tot de tonercartridge effectief leeg is. Speaking of which, 'k moet dringend eens een winkel zoeken in Leuven die zulke dingen hervult.

Carrion

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Samsung laserprinters met modded firmware. Voila, dat blijft werken tot de tonercartridge effectief leeg is. Speaking of which, 'k moet dringend eens een winkel zoeken in Leuven die zulke dingen hervult.

Ik denk dat gij in veel van uw posts wel eens vergeet dat de meesten geen zin/kennis/tijd hebben om met dingen gelijk modded firmware te beginnen klooien.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Carrion zei:
Ik denk dat gij in veel van uw posts wel eens vergeet dat de meesten geen zin/kennis/tijd hebben om met dingen gelijk modded firmware te beginnen klooien.

Zijn sites die daar gewoon een poepsimpel tooltje voor verkopen ze kapitein zuurpruim. Download, run en print.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Uhu uhu, daar gaat de interesse van 99% van de internetbewoners.

't is dat of voorover buigen en financieel zwaar langs achter genomen worden voor te dure inkt- of tenorcassettes.:(

Rizla+

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Samsung laserprinters met modded firmware. Voila, dat blijft werken tot de tonercartridge effectief leeg is. Speaking of which, 'k moet dringend eens een winkel zoeken in Leuven die zulke dingen hervult.

Er is een winkel die cartridges hervult (weet wel niet of het degene zijn zoals jij hebt, en ben er ook nog nooit geweest ofzo, ken het enkel van dat het op hun raam plakt). Is dicht aan het VTI, op de Tiensestraat.

OT: Vandaag voor de eerste keer in mijn leven iemand een boks op zijne neus gegeven. Normaal word ik echt nooit kwaad (ge moet echt al fameus veel moeite doen bij mij), maar hij ging er echt wel over.

Tonerider

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Samsung laserprinters met modded firmware. Voila, dat blijft werken tot de tonercartridge effectief leeg is. Speaking of which, 'k moet dringend eens een winkel zoeken in Leuven die zulke dingen hervult.

en op welke site vind je die modded software. Ik weet dat ik zou kunnen googlen, maar wil niet direct op een onveilige site belanden.

Alteration

Legacy Member
Rizla+ zei:
OT: Vandaag voor de eerste keer in mijn leven iemand een boks op zijne neus gegeven. Normaal word ik echt nooit kwaad (ge moet echt al fameus veel moeite doen bij mij), maar hij ging er echt wel over.

Die kerel tegengekomen die uw zippo gepikt had? :unsure:

Carrion

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Zijn sites die daar gewoon een poepsimpel tooltje voor verkopen ze kapitein zuurpruim. Download, run en print.

Wat mijn post te maken heeft met de zuurpruim uithangen ontgaat mij nu eens compleet se.

forloRn_

Legacy Member
Laat je niks wijsmaken: uitschrijven voor die nieuwsbrief van Test-Aankoop werkt niet. Je zou denken dat een organisatie die de belangen van de consument behartigt tenminste zelf volgens de regels zou spelen maar niks is minder waar.

Fuckers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan