Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
matthi_182 zei:
M'n pa die zit te zagen en beweert dat een laptop niet gemaakt is om mee rond te lopen als ie aan staat. :wtf:
Als je hdd draait vermijd je best schokken, maar dat is het dan ook. :p

Matt.

Legacy Member
dreet'n zei:
Als je hdd draait vermijd je best schokken, maar dat is het dan ook. :p

'k Denk dat die HDD wel tegen wa meer kan dan tegen gewoon ermee rondlopen? Da genereert nu ook nie zo'n grote schokken eh.

Ik ken mensen die hun laptop erger mishandelen dan da ze. :p

Crosserke

Legacy Member
Spectre zei:
ge hebt altijd van die mieten die nie naar een meiske durven gaan en daarna altijd staan te blijten dat ze geen lief hebben. That's just how it works

en dan kan je rekenen op 9lives redacteurs voor een hart onder de riem :rofl:

128MB

Legacy Member
matthi_182 zei:
'k Denk dat die HDD wel tegen wa meer kan dan tegen gewoon ermee rondlopen? Da genereert nu ook nie zo'n grote schokken eh.

Ik ken mensen die hun laptop erger mishandelen dan da ze. :p

mijne is al van ne meter hoog gevallen en was niks aan :D

chosen1

Legacy Member
Proximus.

de 22ste januari verliep mijn Generation MTV abonnement dus ik bel van tevoren om te vragen of ik dat kon verlengen met de promo op hun site (18 maanden, eerste 12 maanden aan 10€).
"Geen probleem meneer, ik zal het vlug even instellen."

nu kijk ik vandaag naar mijn rekening en zie dat ik 20€/maand aan het betalen ben!
dat ze maar niet denken dat ik werkelijk 20€ ga betalen! spijtig genoeg is hun klantendienst vandaag niet open en zit ik de komende 3 dagen in het buitenland dus dan kan ik me ten vroegste donderdag eens boos maken.

EternalSilence

Legacy Member
Dat de rts games die de dag vandaag uitkomen (of deze maand), nogal behoorlijk wat kracht vragen van je pc :(
ik kan crysis bijna op max spelen kwa gfx, maar bij dawn of war 2 moet ik dit niet proberen :x

ZackWhite

Legacy Member
BaBsie zei:
Morgenochtend vroeg bloed laten trekken :cry: Op eigen verzoek dan nog!
en wie zijn schuld is het dan? :unsure:

OT: een vriendin die maar blijft zagen en zagen. buh

Fré_

Legacy Member
vanmorgen op een bevroren veld moeten spelen en een paar keer hard neergegaan met als gevolg da menne knie behoorlijk veel pijn doet.

onnozelaars ook, alst wa teveel regent zijn ze daar rap om de boel af te gelasten maar een beenhard veld, da kan blijkbaar wel.

ZackWhite

Legacy Member
buh dienen WLM 2009 trekt op de balle, had em nooit mogen installeren :sad:

KIA_Killer

Legacy Member
Warez ligt echt al een paar dagen plat :cry:

Mijn dagelijkse bron van inspiratie :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan