Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pariah zei:Jongeman 'zomaar' in elkaar geslagen op Antwerpse tram - HLN.be
allé toch altijd iet met die vreemdelingen. Blijkbaar zouden het Polen zijn :'). gewoon tegen de muur en kogel erdoor. kutgespuis. kdurf wedden dat ze een zware straf zullen krijgen als ze ze al ooit gaan arresteren.![]()

[LRRP];16836808 zei:Niets gebeurd zomaar![]()
Pariah zei:Jongeman 'zomaar' in elkaar geslagen op Antwerpse tram - HLN.be
allé toch altijd iet met die vreemdelingen. Blijkbaar zouden het Polen zijn :'). gewoon tegen de muur en kogel erdoor. kutgespuis. kdurf wedden dat ze een zware straf zullen krijgen als ze ze al ooit gaan arresteren.![]()
Oldskooler zei:Gij klaagt.
Ik heb daarnet 1 uur moeten gamen, ik moet nu gaan krachttrainen, daarna moet ik nog een film kijken, om 01:00 ga ik slapen.
Fella zei:Ook al gezien, scumbags.
Zo lachen met de mensen :naughty:.

.hebt gij thuis nu echt niets te zeggen?kay-gell zei:

Katoom zei:hebt gij thuis nu echt niets te zeggen?![]()

kay-gell zei:Blijkbaar echt niet. En na het casino van vorige keer durf ik nu ook al niet meer te gaan als ze zegt dat het goed is.
Omdat ik schrik heb dat ze dan weer bedoelt dat ik niet mag gaan en ze lastig gaat zijn als we dan toch gaan![]()
?R3L4X zei:Ligt ge onder de sloef?
RB26DETT zei:Moogt ge wel naar de meeting in Leuven gaan?![]()

kay-gell zei:Ge moest eens weten. Ik ben zaterdag (op ne dag dat ze nota bene niet eens naar mijn thuis kwam) naar het casino geweest.
Eerst wou ze niet dat ik ging, dan ineens mocht ik wel. Om dan achteraf lastig te zijn dat ik was weggeweest. En dat terwijl het misschien al jaren geleden is dat ik nog eens met maten 's avonds ben weggeweest.
Daar heb ik nog niks van gezegd![]()

gouden foef hè cramcram zei:Maar voor e rest zie je ze graag?![]()
cram zei:Maar voor e rest zie je ze graag?![]()

Oldskooler zei:Sloef en de gouden foef.

kay-gell zei:Bah ja,zeker?
Ik had haar net de mail geforward van ons kameraden die ons verwittigd hadden 2 maand geleden dat het zondag was ipv zaterdag.
Dat hotel heeft ze pas deze week geboekt.
Nu antwoordt ze op de mail: "dan gaan we wel se, zagepiet"
Terwijl dat ik nu bij haar thuis ben, dus vanwaar de mail? En vooral: bedoelt ze nu echt dat ik mag gaan of gaat ze weer slecht gezind zijn?
kay-gell zei:Ge moest eens weten. Ik ben zaterdag (op ne dag dat ze nota bene niet eens naar mijn thuis kwam) naar het casino geweest.
Eerst wou ze niet dat ik ging, dan ineens mocht ik wel. Om dan achteraf lastig te zijn dat ik was weggeweest. En dat terwijl het misschien al jaren geleden is dat ik nog eens met maten 's avonds ben weggeweest.
kay-gell zei:Nu antwoordt ze op de mail: "dan gaan we wel se, zagepiet"
Terwijl dat ik nu bij haar thuis ben, dus vanwaar de mail? En vooral: bedoelt ze nu echt dat ik mag gaan of gaat ze weer slecht gezind zijn?
Hier thuis is dat ook zo. Mijn pa gaat och god één keer per week iets buitenshuis doen: fotografielessen in avondschool. En dan nog alleen tijdens het schooljaar hé, dus niet in vakanties. Dat is al een hele toegeving voor mijn ma, en oh wee als hij daarna nog iets gaat drinken met die mensen of later thuis is dan 23u. Soms gaan ze dan nog eens als groep foto's trekken op een andere dag, en dan is het al heel spel want hij is de dinsdagavond sowieso al niet thuis en nu de zaterdagmiddag ook of wat!