Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RB26DETT

Legacy Member
Digibox waarvan de menu's (tv gids, opnames en zelfs teletekst) de helft van de tijd niet werken.

Oldskooler

Legacy Member

Fella

Legacy Member
Pariah zei:
Jongeman 'zomaar' in elkaar geslagen op Antwerpse tram - HLN.be

allé toch altijd iet met die vreemdelingen. Blijkbaar zouden het Polen zijn :'). gewoon tegen de muur en kogel erdoor. kutgespuis. kdurf wedden dat ze een zware straf zullen krijgen als ze ze al ooit gaan arresteren. :puke:

Ook al gezien, scumbags.

Oldskooler zei:
Gij klaagt.

Ik heb daarnet 1 uur moeten gamen, ik moet nu gaan krachttrainen, daarna moet ik nog een film kijken, om 01:00 ga ik slapen.

Zo lachen met de mensen :naughty:.

cram

Legacy Member
De kwaliteit van lege dvd's.
Men betaald ze veel te veel per stuk (met doosje),men moet er extra belasting voor betalen (om je eigen materiaal er op te zetten)
Gisteren 15 lege dvd's met doosje gekocht (aan meer dan 2€ het stuk)
AL 4 zijn er beschadigt.En ze zaten ingepakt .:angry:.

kay-gell

Legacy Member
Hm, mijn vriendin had een suite in het Martins hotel geboekt in Mechelen voor deze zondag.
Blijkt nu dat we die namiddag naar ne workshop Thais koken moesten, waarvan we dachten dat dat eigenlijk zaterdag was.

Workshop is om 15u en duurt tot 18u, dus kunnen tegen 19u Mechelen zijn. Vermits ik enkel maandagavond nog wat moest werken kunnen we dus nog bijna de hele maandag in Mechelen rondtaffelen.
Maar mijn vriendin wil persé vroeg in het hotel zijn. Want ze vind dat een mooi hotel, maar als we om 19u aankomen hebben we nog tot 11u en kunnen we namiddag in Mechelen rondlopen. En ze wil dus niet naar die worskhop gaan...
Heeft mij wel 50 euro gekost voor ons twee.
Vrouwen zijn toch onlogische wezens se.

kay-gell

Legacy Member
Katoom zei:
hebt gij thuis nu echt niets te zeggen? :(

Blijkbaar echt niet. En na het casino van vorige keer durf ik nu ook al niet meer te gaan als ze zegt dat het goed is.
Omdat ik schrik heb dat ze dan weer bedoelt dat ik niet mag gaan en ze lastig gaat zijn als we dan toch gaan :(

R3L4X

Legacy Member
kay-gell zei:
Blijkbaar echt niet. En na het casino van vorige keer durf ik nu ook al niet meer te gaan als ze zegt dat het goed is.
Omdat ik schrik heb dat ze dan weer bedoelt dat ik niet mag gaan en ze lastig gaat zijn als we dan toch gaan :(

Ligt ge onder de sloef :s?

kay-gell

Legacy Member
R3L4X zei:
Ligt ge onder de sloef :s?

Ge moest eens weten. Ik ben zaterdag (op ne dag dat ze nota bene niet eens naar mijn thuis kwam) naar het casino geweest.
Eerst wou ze niet dat ik ging, dan ineens mocht ik wel. Om dan achteraf lastig te zijn dat ik was weggeweest. En dat terwijl het misschien al jaren geleden is dat ik nog eens met maten 's avonds ben weggeweest.

RB26DETT zei:
Moogt ge wel naar de meeting in Leuven gaan? :p

Daar heb ik nog niks van gezegd :unsure:

cram

Legacy Member
kay-gell zei:
Ge moest eens weten. Ik ben zaterdag (op ne dag dat ze nota bene niet eens naar mijn thuis kwam) naar het casino geweest.
Eerst wou ze niet dat ik ging, dan ineens mocht ik wel. Om dan achteraf lastig te zijn dat ik was weggeweest. En dat terwijl het misschien al jaren geleden is dat ik nog eens met maten 's avonds ben weggeweest.



Daar heb ik nog niks van gezegd :unsure:

Maar voor e rest zie je ze graag?:)

kay-gell

Legacy Member
cram zei:
Maar voor e rest zie je ze graag?:)

Bah ja,zeker? :unsure:

Ik had haar net de mail geforward van ons kameraden die ons verwittigd hadden 2 maand geleden dat het zondag was ipv zaterdag.
Dat hotel heeft ze pas deze week geboekt.

Nu antwoordt ze op de mail: "dan gaan we wel se, zagepiet"
Terwijl dat ik nu bij haar thuis ben, dus vanwaar de mail? En vooral: bedoelt ze nu echt dat ik mag gaan of gaat ze weer slecht gezind zijn?

Oldskooler zei:
Sloef en de gouden foef.

Repke om mijn miserie zo goed samen te vatten. :s

Carrion

Legacy Member
kay-gell zei:
Bah ja,zeker? :unsure:

Ik had haar net de mail geforward van ons kameraden die ons verwittigd hadden 2 maand geleden dat het zondag was ipv zaterdag.
Dat hotel heeft ze pas deze week geboekt.

Nu antwoordt ze op de mail: "dan gaan we wel se, zagepiet"
Terwijl dat ik nu bij haar thuis ben, dus vanwaar de mail? En vooral: bedoelt ze nu echt dat ik mag gaan of gaat ze weer slecht gezind zijn?

Geeft die is ne keer lappen en gaat gewoon!

Alteration

Legacy Member
kay-gell zei:
Ge moest eens weten. Ik ben zaterdag (op ne dag dat ze nota bene niet eens naar mijn thuis kwam) naar het casino geweest.
Eerst wou ze niet dat ik ging, dan ineens mocht ik wel. Om dan achteraf lastig te zijn dat ik was weggeweest. En dat terwijl het misschien al jaren geleden is dat ik nog eens met maten 's avonds ben weggeweest.

De enige rep die gij ooit verdient, is wanneer uw ballen zijn ingedaald.
Trek uw mond eens open.

kay-gell zei:
Nu antwoordt ze op de mail: "dan gaan we wel se, zagepiet"
Terwijl dat ik nu bij haar thuis ben, dus vanwaar de mail? En vooral: bedoelt ze nu echt dat ik mag gaan of gaat ze weer slecht gezind zijn?

Vraag het haar, wijf.

glashelder

Legacy Member
Ik snap dat echt niet, dat gedoe van je mag niet dit en je mag niet dat :s Hier thuis is dat ook zo. Mijn pa gaat och god één keer per week iets buitenshuis doen: fotografielessen in avondschool. En dan nog alleen tijdens het schooljaar hé, dus niet in vakanties. Dat is al een hele toegeving voor mijn ma, en oh wee als hij daarna nog iets gaat drinken met die mensen of later thuis is dan 23u. Soms gaan ze dan nog eens als groep foto's trekken op een andere dag, en dan is het al heel spel want hij is de dinsdagavond sowieso al niet thuis en nu de zaterdagmiddag ook of wat!

Het ergste is nog dat mijn ma altijd mee mag van hem (onlangs bijvoorbeeld, toen ze naar Cap Gris-Nez gingen, of daarvoor, toen ze garnaalvissers gingen fotograferen), maar mijn ma wil nooit mee want "wat moet ik daar dan gaan doen en ik ken daar toch niks van en ik ga daar weer bijlopen voor niks en ik kan hier niet weg want blabla", terwijl andere vrouwen/mannen van de cursisten ook gewoon meegaan, dus ze zou daar niet alleen zijn of zo. Om op de dag zelf dan te zagen dat ze weer de hele dag/avond alleen thuis is. Als mijn pa dan zegt dat ze nog mee kan, als ze wil, is het van "nee nee, jullie hebben nu al dat vervoer geregeld samen, ik kan toch niet meer mee." En dan zit ze nog een beetje te mokken en te doen.

Zagewijf. Het is ook niet dat ze elkaar nooit zien buiten 't weekend of zo, want mijn pa is sinds juni met pensioen en mijn ma werkt maar 2-3 dagen in de week. Gewoon lastig doen om lastig te doen dus.

Rizla+

Legacy Member
Wil koersfiets kopen voor naar school te gaan, maar moet eerst mijn MTB verkopen om geld te hebben. Maar niemand wilt mijn MTB kopen :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan