Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:ironic::ironic:ryoudragon zei:Elk van mijn paar schoenen is broodnodig!Althans, dat probeer ik mijn moeder wijs te maken.
Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.ryoudragon zei:Ik had het op dat voorval van die jongen die verkracht is in Brussel, waarna de studentenkring beslist heeft geen verkleedpartijen meer te houden waarbij men zich verkleed in iemand van het andere geslacht. Daarmee storen we immers 'bepaalde' (let op het correcte gebruik van het woord, want ze zijn idd zeer bepaald en iedereen weet over wie het gaat) groepen tegen de borst stoot.
stormtrooper zei:Dat ge blijkbaar belastingaangiftes moet terugsturen ook al zat ge dat jaar zonder inkomsten :doh:
Te hopen dat ik geen boete heb![]()
Hawk zei::ironic::ironic:
Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.
Ge moet niet alles letterlijk nemen, al raakt men zo'n nuances op een forum snel kwijt.
stormtrooper zei:Dat ge blijkbaar belastingaangiftes moet terugsturen ook al zat ge dat jaar zonder inkomsten :doh:
Te hopen dat ik geen boete heb![]()

Cadiuro zei:First world problems: moeten kiezen tussen ne film en internet.
Ik wil beide
Da's het vervelende aan die skandinavische, die zijn altijd zo stil fascinerend.

MrKend54l zei:Is verplicht. Maar als ge geen inkomen gehad hebt dan is het toch vrij simpel?

Hawk zei::ironic::ironic:
Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.
Ge moet niet alles letterlijk nemen, al raakt men zo'n nuances op een forum snel kwijt.

Dat is het ook al lang niet meer, maar een broek is nog altijd mannelijker dan een rok héryoudragon zei:Aaaaaaaah ok Ryou is meeEdoch, ik vind het zeer vreemd om een broek te gaan zien als een (exclusief) mannenkledingstuk. ^^"

Hawk zei:Dat is het ook al lang niet meer, maar een broek is nog altijd mannelijker dan een rok hé![]()
Ik was daarstraks nog aan't twijfelen of ik er niet iets over Schotland moest bij zetten, maar een kilt is geen vrouwenrok en dient eerder voor ceremoniële aangelegenheden of sport (highland games) en als toffe reclame voor alcoholWikkesman zei:

memorexxx zei:LoL die promo foto's. Is er iemand die gelooft dat dat er daar echt zo uitziet ofzo?...
I Was a Warehouse Wage Slave | Mother Jones
Moet echt een hel zijn om bij Amazon te werken, na 3 dagen zou ik de boekenafdeling in de fik steken denkek...
dat is toch goed gedaan? En het verstopt precies een litteken?glashelder zei:https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/559911_10151281026283856_285975090_n.jpg
GAH. Niks tegen amputees en toestanden, maar dat is mij toch net iets te freaky.
Sdc zei:dat is toch goed gedaan? En het verstopt precies een litteken?
Precies of er komt echt zo'n dolfijn uit zijn schouder. Meeste tattoo's zijn ook niet zo 3D 
