Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 31

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Dat ge blijkbaar belastingaangiftes moet terugsturen ook al zat ge dat jaar zonder inkomsten :doh:

Te hopen dat ik geen boete heb :sop:

Hawk

Legacy Member
ryoudragon zei:
Elk van mijn paar schoenen is broodnodig! :unsure: Althans, dat probeer ik mijn moeder wijs te maken.
:ironic::ironic:

ryoudragon zei:
Ik had het op dat voorval van die jongen die verkracht is in Brussel, waarna de studentenkring beslist heeft geen verkleedpartijen meer te houden waarbij men zich verkleed in iemand van het andere geslacht. Daarmee storen we immers 'bepaalde' (let op het correcte gebruik van het woord, want ze zijn idd zeer bepaald en iedereen weet over wie het gaat) groepen tegen de borst stoot.
Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.

Ge moet niet alles letterlijk nemen, al raakt men zo'n nuances op een forum snel kwijt.

MrKend54l

Legacy Member
stormtrooper zei:
Dat ge blijkbaar belastingaangiftes moet terugsturen ook al zat ge dat jaar zonder inkomsten :doh:

Te hopen dat ik geen boete heb :sop:

Is verplicht. Maar als ge geen inkomen gehad hebt dan is het toch vrij simpel?

Amaryliss

Legacy Member
Hawk zei:
:ironic::ironic:


Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.

Ge moet niet alles letterlijk nemen, al raakt men zo'n nuances op een forum snel kwijt.

Ik zou u hier echt een rep'ke voor willen geven :niceone:

Chilliewillie88

Legacy Member
stormtrooper zei:
Dat ge blijkbaar belastingaangiftes moet terugsturen ook al zat ge dat jaar zonder inkomsten :doh:

Te hopen dat ik geen boete heb :sop:

Geen zorgen, zal geen boete van komen :)

Cadiuro

Legacy Member
First world problems: moeten kiezen tussen ne film en internet.

Ik wil beide :(

Da's het vervelende aan die skandinavische, die zijn altijd zo stil fascinerend.

Michster

Legacy Member
Cadiuro zei:
First world problems: moeten kiezen tussen ne film en internet.

Ik wil beide :(

Da's het vervelende aan die skandinavische, die zijn altijd zo stil fascinerend.

Dual-screen of ne 25" he bro. :unsure:

ryoudragon

Legacy Member
Hawk zei:
:ironic::ironic:


Ja dat had ik wel door. Mijn reply sloeg dan ook op het feit dat uw post een komische noot had (een kleintje, want verkrachting is een ernstige zaak) daar jij als vrouw schreef dat men zich niet meer als vrouw mag/kan verkleden. De vraag dringt zich dan op wat vrouwen moeten doen. Mijn verwijzing naar broeken kopen bood een komisch wederantwoord in het licht van de bedroevende gebeurtenissen.

Ge moet niet alles letterlijk nemen, al raakt men zo'n nuances op een forum snel kwijt.

Aaaaaaaah ok Ryou is mee :$
Vrouwen? Een boerka dragen natuurlijk! En liefst niet te veel buitenkomen. :naughty:

Edoch, ik vind het zeer vreemd om een broek te gaan zien als een (exclusief) mannenkledingstuk. ^^"

Hawk

Legacy Member
ryoudragon zei:
Aaaaaaaah ok Ryou is mee :$ Edoch, ik vind het zeer vreemd om een broek te gaan zien als een (exclusief) mannenkledingstuk. ^^"
Dat is het ook al lang niet meer, maar een broek is nog altijd mannelijker dan een rok hé ;)

bobdespouwer

Legacy Member
Iemand die een afspraak afzegt om 23u voor de volgende morgend wegens "iets belangrijk"

Tyki

Legacy Member
memorexxx zei:
LoL die promo foto's. Is er iemand die gelooft dat dat er daar echt zo uitziet ofzo?... :)
I Was a Warehouse Wage Slave | Mother Jones

Moet echt een hel zijn om bij Amazon te werken, na 3 dagen zou ik de boekenafdeling in de fik steken denkek...

Best een interessant & goed geschreven artikel tbh.

Denk dat iedereen die ooit al eens een tijdje fysieke arbeid gedaan heeft wel zal kunnen sympathiseren met mensen die in zo'n situatie vast komen te zitten..

En die kerstboom in Brussel is al een even geslaagd kunstwerk als dat metalen construct op de ring van Leuven nabij de stella fabriek :\

R3L4X

Legacy Member
Wou morgen nog eens uitgaan, is er weer geen hol te doen hier in een omtrek van 10km precies :s.

glashelder

Legacy Member
Sdc zei:
dat is toch goed gedaan? En het verstopt precies een litteken?

Wel ja, ietsje te goed :unsure: Precies of er komt echt zo'n dolfijn uit zijn schouder. Meeste tattoo's zijn ook niet zo 3D :p

Time

Legacy Member
Concerten in de Lotto Arena zijn echt huilen met de pet op.

Laatste 10 dagen The XX, Florence + the Machine en Gossip meegepikt. Als je de laatste trein wilt halen moét je het afbollen om 22h40. Het gevolg is dat ik mijn favoriete nummer drie maal gemist heb: Stars, Dog days are over en Perfect world.

Op dat vlak wordt Antwerpen echt zwaar overklast door Brussel. Het komt elke keer op een luttele 5 minuten aan.

Concert van Gossip moest eindigen rond 22h40, nemen ze 22h20 een break tot 22h35. :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan