Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oij

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.

Waarom zou je voortdurend afhankelijk willen zijn van anderen, het openbaar vervoer of uw fiets. :p

u4ea

Legacy Member
Tonerider zei:
zeg dat gewoon op bij de bank (kan zelfs online bij de meeste) en stuur proximus gewoon een mail dat je de domiciliering stop hebt gezet?

Op de website van Proximus stond iets van dat dat sinds een bepaalde datum niet meer via de bank is maar via de provider zelf.

Anoniem04

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.

Ik wou dat meer mensen dat zelf doorhadden.

Preske

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.

Ik zou er zo snel mogelijk voor gaan, nu het nog relatief goedkoop is.

Carlos Gardeboe

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.

Deze heeft zijn rijbewijs wel behaald. :x

Vrouw kan verwarde man (88) net op tijd van sporen halen - HLN.be

Aan de overgang bij brasserie Bentos sloeg de 88-jarige man plots linksaf. In plaats van de Vrouwenstraat in te rijden, belandde hij met zijn auto op de sporen. Daar reed hij nog even verder tot hij plots merkte dat hij op de treinsporen aan het rijden was. De bestuurder was al voorbij de overgang zelf en kon niet meer achteruit rijden. Zijn wielen zaten vast in de keien tussen de sporen.

Geschift, hoe ze hem hebben gered snap ik niet goed.Gordel losmaken enz.

Matador

Legacy Member
1000 posts gepasseerd zonder dat ik iets gemerkt heb. :(

en dat ze beloofd hebben dat m'n laptop binnen de 7 dagen gerepareerd zou worden, maar dat ik al 9 dagen aan het wachten ben. nog een paar dagen wachten en dan toch eens bellen.

Karre

Legacy Member
RB26DETT zei:
Ge kunt toch nog altijd met een begeleider leren rijden, of is dat ineens afgeschaft?

Rijschool zal verplicht zijn.

Misschien kan men iedereen die indertijd zijn rijbewijs op het gemeentehuis kon afhalen gewoon eens een examen gaan laten doen? Dat zou ook al veel schelen.

Waelvis

Legacy Member
Katoom zei:
In welke vorm staat er niet bij (combinatie van begeleider en lessen?). Maar het gaat in ieder geval meer centjes kosten dan de huidige formule met begeleider.

Daar is het hem allicht om te doen..

Dat mensen beter kunnen rijden (of zouden moeten kunnen) interesseert hen geen zak.
Maar dat ze er meer geld kunnen uitslaan

Myllan

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.

Dus je vindt van jezelf dat je een gevaar bent op de weg nog voor dat je het überhaupt geprobeerd hebt?
Als je bij elk negatief vermoeden dat van jezelf hebt ervan uitgaat dat het effectief zo is, dan kun je beter in je bed blijven liggen, toch?
Want stel je struikelt en valt op een oud vrouwtje die door jou ook ten val komt en daardoor een gebroken heup oploopt. Wat dan?

Oke ik stel het nu een beetje extreem voor maar ik probeer je duidelijk te maken het soms beter is het te proberen.
Als je dan tot de vaststelling komt dat het echt niets voor jou is dan kun je het jezelf tenminste niet kwalijk nemen dat je nooit geprobeerd hebt.
Ik had vroeger ook altijd schrik om te rijden en had het liever ook niet gedaan maar achteraf gezien ben in ontzettend blij dak het toch geprobeerd heb en het beste van al was, kwas er van de eerste door. Ben blij dak mijn rijbewijs heb en kan me nu geen leven meer inbeelden zonder.:D

Lulukai

Legacy Member
Ik kom een jaar (of langer?) niet meer hier, en mijn favoriete drama-topic bestaat niet meer!
Waar is "Heb jij een lief" naartoe? :-(

lynnson83

Legacy Member
Lulukai zei:
Ik kom een jaar (of langer?) niet meer hier, en mijn favoriete drama-topic bestaat niet meer!
Waar is "Heb jij een lief" naartoe? :-(

Nu ist , heb je een lief deel 2

Lulukai

Legacy Member
Ohja. Goed punt. heb ik volledig overgekeken.


(en nu tijd voor wat drama te lezen ^^ )

Lulukai

Legacy Member
Lulukai zei:
Ohja. Goed punt. heb ik volledig overgekeken.


(en nu tijd voor wat drama te lezen ^^ )


nieuwe ergernis: niet genoeg drama in de heb jij een lief topic!

Myllan

Legacy Member
Lulukai zei:
nieuwe ergernis: niet genoeg drama in de heb jij een lief topic!

Heb je heel die topic op zo'n korte tijd gelezen?:wtf:
Staat redelijk veel (porno)drama te lezen ze. Heb ik van horen zeggen...
En ook hoe je topping voor cupcakes moet maken etc. Voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft is dat meer dan voldoende drama, I tell you.:D

Lulukai

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ben jij hier ook nog! Long Taaim No Sie!

Herrezen na meer als een jaar, maar nog maar weinig bekend volk precies. Fijn jou hier aan te treffen. :-p

Tesliem zei:
Heb je heel die topic op zo'n korte tijd gelezen?:wtf:
Staat redelijk veel (porno)drama te lezen ze. Heb ik van horen zeggen...
En ook hoe je topping voor cupcakes moet maken etc. Voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft is dat meer dan voldoende drama, I tell you.:D

Dat is niets vergeleken met het drama dat ik gewend was van de lief-topic! sniff. Tis alsof er een tijdperk voorbij gegaan is. Drukken op refresh in het weekend en weer 2 pagina's aan posten erbij!

Myllan

Legacy Member
Lulukai zei:
Herrezen na meer als een jaar, maar nog maar weinig bekend volk precies. Fijn jou hier aan te treffen. :-p



Dat is niets vergeleken met het drama dat ik gewend was van de lief-topic! sniff. Tis alsof er een tijdperk voorbij gegaan is. Drukken op refresh in het weekend en weer 2 pagina's aan posten erbij!

Ah ja? Nee dan ist daar momenteel wel op sterven na dood.
Het is er idd soms zo stil dat je je eigen echo hoort telkens je daar wat post.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan