coldplayke zei:
Ik wil mezelf niet op de weg bewegen, zowel voor mij niet als voor anderen. Ik struikel dagelijks al om de haverklap, wat gaat dat zijn als ik een kooi van staal om me heen heb. De enige reden dat ik mijn rijbewijs zou willen halen, is zodat ze later mij daar bij sollicitaties niet op kunnen afrekenen.
Dus je vindt van jezelf dat je een gevaar bent op de weg nog voor dat je het überhaupt geprobeerd hebt?
Als je bij elk negatief vermoeden dat van jezelf hebt ervan uitgaat dat het effectief zo is, dan kun je beter in je bed blijven liggen, toch?
Want stel je struikelt en valt op een oud vrouwtje die door jou ook ten val komt en daardoor een gebroken heup oploopt. Wat dan?
Oke ik stel het nu een beetje extreem voor maar ik probeer je duidelijk te maken het soms beter is het te proberen.
Als je dan tot de vaststelling komt dat het echt niets voor jou is dan kun je het jezelf tenminste niet kwalijk nemen dat je nooit geprobeerd hebt.
Ik had vroeger ook altijd schrik om te rijden en had het liever ook niet gedaan maar achteraf gezien ben in ontzettend blij dak het toch geprobeerd heb en het beste van al was, kwas er van de eerste door. Ben blij dak mijn rijbewijs heb en kan me nu geen leven meer inbeelden zonder.
