Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
Espe zei:
Je moet daar gewoon achter vragen, dan krijg je wel één.
Het is ook maar de politie eh, het zijn geen marketing strategisten die staan te flyeren.
Die denken aan hun job eerst. En als je het dan mooi vraagt, geven die dat zonder problemen. :)

Idd, als ik van mijn werk kwam zo is controle (1 flikkenwagen met 1 flik) aan den afrit in Grobbendonk (E313).
Zelf de sleutelhanger gevraagd en hij ging is kijken en had er nog een paar :D.

dweil

Legacy Member
Voila, zeg nu nog eens dat de mens niet vergevingsgezind is en overloopt van liefde voor zijn naasten!

ryoudragon

Legacy Member
Alez, we zitten aan de helft van de maand en we zitten lekker op smallband want hoewel iedereen zogezegd 25gig/persoon krijgt (wat al erbarmelijk weinig is), koopt i4s natuurlijk nog niet eens de helft op en zit iedereen met kakinternet op het midden van de maand, of je nu 20 gig of nog 4 gig overhebt in theorie, dat maakt geen reet uit. Fuck you, i4s. Graaf een gat, kruip erin en sterf aub.

Darkside331

Legacy Member
Pakketje waar ik paar dagen geleden poste dat het ng niet toegekomen was. Wel ze hebben het nu terug gestuurd. Mijn adres bestond niet. BEDOEL WHAT THE FKKK. das toppunt van leegheid!

Katoom

Legacy Member
Karre zei:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe je voetbal plots wel interessant kan vinden omdat het goed gaat met je nationale ploeg. Ik blijf dat even hard saai vinden zoals voordien. Nu ja, boeit mij het wat zolang ze maar plezier hebben.

Wat ik dan wel 'beu' vind zijn die mensen die me er zonodig bij willen betrekken onder het mom van wees eens nationaal ingesteld en wees blij voor je land.
Nationaal ingesteld :rofl:

Als de media er zo geen hype van zou maken dan keek er waarschijnlijk geen kat naar.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Die twee mensen die vermoord zijn in Landegem kende ik super goed. De moordenaar ook :s
Altijd goeie vrienden met de zoon geweest, duizend keer thuis geweest. Alles valt altijd ffkes stil als je zoiets hoort

Atrox

Legacy Member
Ik had vanmorgen een papier opgehangen voor de Fedex-leverancier, blijkt dat één van de bewoners hier dat gewoon verwijderd heeft ... Wat voor ne gefrustreerde mens moet ge wel niet zijn, laat dat toch gewoon ff hangen tot het geleverd is?

't zou me niet verwonderen moesten het weer die gepensioneerden hieronder geweest zijn, is niet de eerste keer dat ze ambetant doen daarover.

eS

Legacy Member
Atrox zei:
Ik had vanmorgen een papier opgehangen voor de Fedex-leverancier, blijkt dat één van de bewoners hier dat gewoon verwijderd heeft ... Wat voor ne gefrustreerde mens moet ge wel niet zijn, laat dat toch gewoon ff hangen tot het geleverd is?

't zou me niet verwonderen moesten het weer die gepensioneerden hieronder geweest zijn, is niet de eerste keer dat ze ambetant doen daarover.

Volgende keer dat je iets (van lage waarde) laat toekomen, vraag je hen eerst of zij het niet willen aannemen aangezien jij niet thuis bent. Meer dan waarschijnlijk weigeren ze, dus dan zegt ge langs u neus weg: "Geen probleem, kzal dan wel weer een papierke uithangen, hopelijk wordt dit weer niet weggehaald door een of andere verzuurde buur van hierboven" (o.i.d.).

Gunslinger_

Legacy Member
eS zei:
"Geen probleem, kzal dan wel weer een papierke uithangen, hopelijk wordt dit weer niet weggehaald door een of andere verzuurde buur van hierboven" (o.i.d.).
Als ik dien buur was en ik zou die zin horen, zou de drang net nog groter zijn om dat papierke weg te halen.

Général Zantas

Legacy Member
Allez, weeral een geklaag over de postbode. Nu nog wat geklaag over de NMBS of ander openbaar vervoer en... ow, wacht, dat hebben we nog maar net gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan