Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dis/-\ster

Legacy Member
Ze hebben gisterenavond rond 11 uur met 15-20 turken mijn broer en nog 2 kameraden afgesmeerd dat het niet net is, terwijl zij helemaal niets hebben misdaan. Rug ligt volledig open, lichaam vol met blauwe plekken, neus over, oogkas ziet er begaaid uit (met riem op geklopt), ...

Als we die mannen tegenkomen, die zullen er niet tegoei van zijn.:angry:

Ik heb vanaf nu altijd pepperspray in de auto liggen, en ne knuppel.

paarsbloed

Legacy Member
Dis/-\ster zei:
Ze hebben gisterenavond rond 11 uur met 15-20 turken mijn broer en nog 2 kameraden afgesmeerd dat het niet net is, terwijl zij helemaal niets hebben misdaan. Rug ligt volledig open, lichaam vol met blauwe plekken, neus over, oogkas ziet er begaaid uit (met riem op geklopt), ...

Als we die mannen tegenkomen, die zullen er niet tegoei van zijn.:angry:

Ik heb vanaf nu altijd pepperspray in de auto liggen, en ne knuppel.

De oplossing !
Gaat naar de flikken, mogen die ******** de ziekenhuiskosten nog betalen ook.
En laat u broer faken dat hij stemmen in zijne kop hoort en dat em werkonbekwaam is, moge ze zijn loon nog verder betalen ook:D

omghaxxor!

Legacy Member
Dis/-\ster zei:
Ze hebben gisterenavond rond 11 uur met 15-20 turken mijn broer en nog 2 kameraden afgesmeerd dat het niet net is, terwijl zij helemaal niets hebben misdaan. Rug ligt volledig open, lichaam vol met blauwe plekken, neus over, oogkas ziet er begaaid uit (met riem op geklopt), ...

Als we die mannen tegenkomen, die zullen er niet tegoei van zijn.:angry:

Ik heb vanaf nu altijd pepperspray in de auto liggen, en ne knuppel.

Vrienden van mij hebben just 't zelfde meegemaakt, ma probeert die gasten ne keer te herkennen..
En sowieso als ge die iets doet => ganse bende op u dak..

Crashtestdummy

Legacy Member
paarsbloed zei:
De oplossing !
Gaat naar de flikken, mogen die ******** de ziekenhuiskosten nog betalen ook.
En laat u broer faken dat hij stemmen in zijne kop hoort en dat em werkonbekwaam is, moge ze zijn loon nog verder betalen ook:D
wete nu nognie da die mannen altijd een alibi hebben? :sop:

Dis/-\ster

Legacy Member
ze zijn deze nacht nog naar de flikken geweest, nadat ze naart spoed waren geweest. Ze hebben een nummerplaat doorgegeven, en enkele van hen waren al geen onbekenden opt bureau. Naart schijnt is er al ene opgepakt.

Ze vinden zal geen probleem zijn, een groot deel van die stronten woont bij ons in de stad.

Atrox

Legacy Member
Dis/-\ster zei:
Ze vinden zal geen probleem zijn, een groot deel van die stronten woont bij ons in de stad.

Ze een rechtvaardige straf geven daarentegen ...
Wedden da ze morgen terug vrij rondlope?

^MystiQ

Legacy Member
Stronten zijn het wel, dat is toch het minste dat je ervan kan zeggen !

EternalSilence

Legacy Member
net een paar euro's te weinig om een nieuwe mp3 speler te kopen
andere ging een jaar geleden kapot ..

en mijn ouders staan in 'schulden' bij mij..

Karre

Legacy Member
Doom Dragon zei:
net een paar euro's te weinig om een nieuwe mp3 speler te kopen
andere ging een jaar geleden kapot ..

en mijn ouders staan in 'schulden' bij mij..

Je kan dat positief bekijken, des te langer uw oren zullen meegaan :p. Nu ja, wat ik mij afvraag, in-ear oortjes, brengt dat veel schade toe aan uw oren of juist niet? Ik zou denken van niet aangezien je het dan nog relatief zacht kan zetten omdat het toch geluid van buitenaf blokkeert.

Dreetn

Legacy Member
Careless zei:
Je kan dat positief bekijken, des te langer uw oren zullen meegaan :p. Nu ja, wat ik mij afvraag, in-ear oortjes, brengt dat veel schade toe aan uw oren of juist niet? Ik zou denken van niet aangezien je het dan nog relatief zacht kan zetten omdat het toch geluid van buitenaf blokkeert.

Ik denk eerder dat in-ears meer schade zouden kunnen toebrengen, maar meestal staat je muziek niet zo luid dat dat zou gebeuren.

Karre

Legacy Member
Wat ga ik toch blij zijn als mijn kamer af is en ik mijn computer naar mijn kamer kan verhuizen. Reden waarom? Iedere fucking avond staat het hier dus op WijfTV, gewoon om zot van te worden.

dreet'n zei:
Ik denk eerder dat in-ears meer schade zouden kunnen toebrengen, maar meestal staat je muziek niet zo luid dat dat zou gebeuren.

Wel, ik gebruik mijn mp3 speler om de tijd dus te doden wanneer ik alleen onderweg ben, maar het idee dat het oorschade toebrengt schrikt mij eerlijk gezegd wel af.

Dakantochnie

Legacy Member
fireflymr zei:
Dan vraag ik mij af waarom er een 'jonkheer' in mijn klas zit?
Omdat die die compleet waardeloze en niets betekenende titel heeft geërfd. :)

ugh zei:
Ik ga absoluut niet akkoord met Noreee's opvattingen over de samenleving. Sta er misschien wel compleet tegenovergesteld van.
Maar je kan toch ook nu nog onderscheiding maken tussen de klassen.
Minder uitgesproken, niet altijd elkaar uitsluitend, en niet meer volgens de wet. Maar maatschappelijk gezien kun je toch nog spreken van oa. de lagere klasse en de middenklassen (lagere/hogere) etc.
Natuurlijk kan je nog altijd een onderscheid maken, maar Noreee doet precies alsof het nog altijd zo is dat de slaaf ten dienste staat van de rijke bourgeoisie en totaal niets te zeggen heeft en daarom maar gewelddadig rebelleert. Terwijl we natuurlijk allemaal weten dat de vakbonden in ons land de oppermachtigste zijn. :)

Prodigy

Legacy Member
Dis/-\ster zei:
Ze hebben gisterenavond rond 11 uur met 15-20 turken mijn broer en nog 2 kameraden afgesmeerd dat het niet net is, terwijl zij helemaal niets hebben misdaan. Rug ligt volledig open, lichaam vol met blauwe plekken, neus over, oogkas ziet er begaaid uit (met riem op geklopt), ...

Als we die mannen tegenkomen, die zullen er niet tegoei van zijn.:angry:

Ik heb vanaf nu altijd pepperspray in de auto liggen, en ne knuppel.

Damn, wa ziekelijke psychopaths :s ..laf.

ugh

Legacy Member
dakantochnie zei:
Natuurlijk kan je nog altijd een onderscheid maken, maar Noreee doet precies alsof het nog altijd zo is dat de slaaf ten dienste staat van de rijke bourgeoisie en totaal niets te zeggen heeft en daarom maar gewelddadig rebelleert. Terwijl we natuurlijk allemaal weten dat de vakbonden in ons land de oppermachtigste zijn. :)

Daar geef ik je wel gelijk in. Maar zwijg me van vakbonden. Als er nu een structuur is dat ze moeten afbreken dan is het dat wel. Achterhaalde beweging van uit een tijd waar men 70uur per week moest werken in gevaarlijke omstandigheden voor een hongerloon..

pietje frietje

Legacy Member
Dis/-\ster zei:
Ze hebben gisterenavond rond 11 uur met 15-20 turken mijn broer en nog 2 kameraden afgesmeerd dat het niet net is, terwijl zij helemaal niets hebben misdaan. Rug ligt volledig open, lichaam vol met blauwe plekken, neus over, oogkas ziet er begaaid uit (met riem op geklopt), ...

Als we die mannen tegenkomen, die zullen er niet tegoei van zijn.:angry:

Ik heb vanaf nu altijd pepperspray in de auto liggen, en ne knuppel.

Mijn neef heeft iets gelijkaardigs meegemaakt. Klemgereden op de baan, dan zijn ruit ingeslaan, hem eruit gesleurd en met 5 marokanen beginnen op slaan.

Kwas echt zo vies datk echt iedere marokaan die hieraan had meegedaan gwn kapot wou maken, mr je staat er zo machteloos tegenover..

u4ea

Legacy Member
Careless zei:
Wat ga ik toch blij zijn als mijn kamer af is en ik mijn computer naar mijn kamer kan verhuizen. Reden waarom? Iedere fucking avond staat het hier dus op WijfTV, gewoon om zot van te worden.



Wel, ik gebruik mijn mp3 speler om de tijd dus te doden wanneer ik alleen onderweg ben, maar het idee dat het oorschade toebrengt schrikt mij eerlijk gezegd wel af.

Idd ,tv/pc op kamer ->:love:

en met in-ears blokkeert ge andere geluiden ,dus ge moet u mp3 ni zo luid zetten,dus gaat da bijna niks van schade doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan