Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
di massimo zei:
Ohja, zoiets! Dat hebben we eens op sportdag gedaan. Ik suckte zwaar! :p Geef mij dan maar petanque..

Ziet er btw al bijna even idioot uit als Curling

ik vind die er nochtans niet idioot uitzien hoor :love::oink:

ik weet al welke sport ik ga beoefenen :D

Smiles_

Legacy Member
Ik erger me aan het feit dat de dresscode voor mannen op het werk strenger is dan voor vrouwen...

Joeshoe

Legacy Member
Dat ze hier buiten nen bbq met 10 man aant doen zijn maar dat ik al op restaurant ben geweest en niks meer binnen krijg :cry:

GuntherDW

Legacy Member
Doom Dragon zei:
de mijne zijn morgen gedaan :p

hier pas volgende week dinsdag :cry:

(bachelor toegepaste informatica 1ste jaar KdG)

Spectre zei:
Goed, want uw linux-gezever ben ik al beu sinds 2004

Pot, ketel, zwart
(en al goed dat ge het zo lang hebt uitgehouden, kben al van 2003 bezig :p)

Torche

Legacy Member
Godver, net te laat voor gratis Dour duoticket via stubru, kreeg de presentator aan de lijn die zei dat ze net de deur uit waren. :(

Bubba

Legacy Member
di massimo zei:
Ohja, zoiets! Dat hebben we eens op sportdag gedaan. Ik suckte zwaar! :p Geef mij dan maar petanque..

Ziet er btw al bijna even idioot uit als Curling

Hoe vet is da jom. :p

Ik keek daar vroeger altijd hene op eurosport. :D

D--Amo

Legacy Member
BuBbA zei:
Hoe vet is da jom. :p

Ik keek daar vroeger altijd hene op eurosport. :D

Hehe, ik ook! Al is het dan maar om die mensen uit te lachen.. Ge moet die gelijk 2 zotten zien wrijven met dien borstel.. HILARISCH! :lol:

Dennoman

Legacy Member
Jah...

Ik begin de "who took my badjas" reclame onderhand kotsbeu te worden. Een beetje.

:sop:

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Jah...

Ik begin de "who took my badjas" reclame onderhand kotsbeu te worden. Een beetje.

:sop:

De effectieve reclame, of de bijhorende facebook pagina's, honderden ringtones en andere zever? :)

Bubba

Legacy Member
di massimo zei:
Hehe, ik ook! Al is het dan maar om die mensen uit te lachen.. Ge moet die gelijk 2 zotten zien wrijven met dien borstel.. HILARISCH! :lol:

Ik lachte ni, ik vond en vind da gewoon cool om te zien. :p

GuntherDW

Legacy Member
Carrion zei:
De effectieve reclame, of de bijhorende facebook pagina's, honderden ringtones en andere zever? :)

alles zo'n beetje eig, da begint echt m'n keel uit te hangen hoeveel keer ze dat wel niet moeten vermelden

zelfs m'n ma begint ermee "eyla, sebiet no koffiekoeken for you eh"

:sop:

kben het bijna even beu als die crazy frog indertijd

Iceflame

Legacy Member
Wat een dag, voor ik vertrek naar mijn examen ben ik tegen een deur gelopen. Heb daardoor nu een kleine bult op mijn wenkbrauw. Ik hoop dat het niet blauw wordt. Ik kom terug van mijn examen en wil mijn fiets nemen in het station, heeft er een of andere plezante mijn zadel en spatbord gepikt hebben. :angry:

Chance dat mijn examen nog is meegevallen.

Jack-in-the-box

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Die mac-boys (no offense) die zo belachelijk fel uitkijken naar vandaag voor het nieuwe iPhone OS. In hemelsnaam zeg... Allemaal hulpeloze slachtoffertjes van de marketingmachine van Apple (waar je ze wel voor MOET bewonderen).

Omdat het wel direct werkt, je gaat naar iTunes, klikt op updaten en voila. Het staat erop. zonder probleem.
En het is wel een betere marketingmachine dan microsoft vind 'k.

Spectre zei:
Marketingmachine :sop:
Het werkt allemaal zoals het moet dus dan is er reden om er naar uit te kijken. In tegenstelling tot de crap die Microsoft uitbrengt...

Zoals 4 verschillende versies voor Vista.
En idd, het werkt allemaal, en het werkt vlot.

Spectre zei:
Mac is niet altijd revolutionair met zijn iPods en Macs, het werkt altijd gewoon zoals het zou moeten. En constant patches voor beveiligingsgaten? Ik herinner mij nog goed dat ik elke avond mijn laptop afsloot met 'Windows is currently installing patch 1 from 13'

of je moet geen 120+ patches installeren als je een verse install doet van Vista of Windows XP SP3

MiniJeffrey zei:
Oeioei, uit welk stenen tijdperk kom jij? :p

Er zijn toch slechts éénmaal, hoogstens tweemaal per maand updates? patch tuesday en af en toe es een update voor je windows defender.

volgens mij heeft mac toch minder updates nodig dan microsoft

Nooby4Ever zei:
hangt wel een prijsje aan

akkoord, maar steeks eens een pc/laptop samen met dezelfde onderdelen?
De prijs zal nie zo veel schelen.

Spectre zei:
Snap niet waar je die prijs vandaan wilt halen. Een iMac kost 1000 euro en een MacBook soms zelfs zoveel niet.

Inderdaad, je kan altijd mooie prijzen verkrijgen als je een besteld die van de vorige generatie is, gaat wel makkelijk 300 - 400 euro af bij het lanceren van het nieuwe model.

MiniJeffrey zei:
Over apple: Sorry, ik heb es een mac gebruikt en zo spectaculair vond ik dat nu ook weer niet ze. Alles alles bovendien zo goed werkt, waarom moet apple dan toch hoe langer hoe meer patches loslaten om bugs en beveiligingsgaten te dichten? Dat bedoel ik net, de marketingsmachine van apple doet zijn werk, heel wat mensne lopen erin. Ja, ik heb ook een iPod! Maar uiteindelijk moet je tot de nuchtere conclusie komen dat het nu echt niet zo revolutionair en spectaculair is.

iPod is overcommercieel gemaakt, was oorspronkelijk alleen maar voor apple gemaakt trouwens. Maar markt is markt en geld is geld.


Bon, 'k ben sinds september ook overgeschakeld op een MacBook Pro, en moet zeggen, echt wel tevreden over.
'k schakel soms nog over naar Vista met Bootcamp, omdat ik niet anders kan voor bepaalde programma's op school. (autocad & multisim)

en mac, het is een compleet pakket, eenvoudiger en vlotter in gebruik.
om maar een simpel voorbeeld te geven,
Time Machine, het maakt automatisch een back up van uw mac, de 1e keer dat je die HDD aansluit maakt hij een volledige back up, daarna alleen maar de veranderde stukken.
En het eenvoudige om het terug te zetten, na, vb een nieuwe install vn mac, je sluit gewoon tijdens de installatie uw schijf aan, duidt aan, dit wil ik terug, en voila, al uw instellingen, programma's, documenten, ... staan allemaal terug zoals jij het wilt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan