Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bad Religion

Legacy Member
de warmte op het werk ...

ze hebben wel nen airco op den bureau waar ik werk, maar ze zetten die niet op ... want anders krijgen de vrouwe ne stijve nek

:unsure:

pure miserie =(

?therapy?

Legacy Member
Allé ze, uiteindelijk heeft de grote baas besloten dat hij toch geen vakantiejobs wil geven.
Dus ik zit zonder een vakantiejob... ook mooi op tijd om dat te beslissen

Riveragrumes

Legacy Member
Ergernis: knappe lesbiennes die zelfmoord plegen; wat een zonde van menselijk kapitaal

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik vond die Yasmine dan nog een sterke vrouw. Blijkbaar niet dus :/

128MB

Legacy Member
bah iet besteld online en de helft is nie in voorraad, da hoorde 5 dagen na dat ge betaald hebt :ironic:

Redhunter

Legacy Member
Tja..yasmine...ik ga niet zeggen dat ik het niet erg vind...dood wenst ge niemand toe,...maar echt missen ga ik ze niet doen :unsure:

stelly

Legacy Member
Yasmine was nochthans een vrij leuke zangeres. Da Marianne een dramawijf was, wist natuurlijk elke vlaming die naar de mol had gekeken. Liefde maakt blind.

Iemand

Legacy Member
redhunter zei:
Tja..yasmine...ik ga niet zeggen dat ik het niet erg vind...dood wenst ge niemand toe,...maar echt missen ga ik ze niet doen :unsure:
De dood wens je inderdaad niemand toe, maar ze heeft er zelf voor gekozen he :)

fireflymr

Legacy Member
Het enige waar ik die van ken is dat die mij stoorde als ik heel soms naar de rode loper keek :unsure:

CtrlAshDel

Legacy Member
deredactie.be e hele voorpagina voor da kalf die e beetje zelfmoord pleegt, aandachtshoer, terwijl der in iran massas mensen voor 't moment worden afgeslacht door de eigen regering. Wat ze nieuws noemen..

NitrodusT`

Legacy Member
Berichtje van de vriendin deze middag waarin stond dat een Turk haar had aangesproken dat ze te schaars gekleed was.... Ze heeft eens goed gelachen en gevraagd of ze anders es zot moest doen en een hoofddoek op moest zetten met zo'n weer. :)

Ik vrees dat ge niks beter kunt doen met zo'n types. Gewoon uitlachen. Gaan onze radicale moslimvrienden de getuigen van Jehovah toer op? Zieltjes bekeren aan de deur of op straat.

Ps: ze werkt op een bureau met toch wel een soort kledingsvoorschrift dus kan me echt niet inbeelden wat die bleiter z'n probleem was.

Painkill02

Legacy Member
NitrodusT` zei:
Berichtje van de vriendin deze middag waarin stond dat een Turk haar had aangesproken dat ze te schaars gekleed was.... Ze heeft eens goed gelachen en gevraagd of ze anders es zot moest doen en een hoofddoek op moest zetten met zo'n weer. :)

Ik vrees dat ge niks beter kunt doen met zo'n types. Gewoon uitlachen. Gaan onze radicale moslimvrienden de getuigen van Jehovah toer op? Zieltjes bekeren aan de deur of op straat.

Ps: ze werkt op een bureau met toch wel een soort kledingsvoorschrift dus kan me echt niet inbeelden wat die bleiter z'n probleem was.

Er zijn er voor en tegen, die moslim mensen die er voor zijn stoken idd de moslim mensen die er tegen zijn op om een hoofddoek te gebruiken, dat is algemeen geweten. Hun status is hen belangrijker, en het distantiëren tegenover de maatschappij is hun doel. Vroeger zag je niemand met een hoofddoek, waren alle immigranten voor grotendeels westers gekleed, en omdat er kritiek is gekomen van de andere helft van de moslims worden de "westerse moslims" daartoe gedwongen.

Huasheng

Legacy Member
Een raar gevoel in mijn duim, nadat precies één of ander beest in mijn hand gebeten heeft :s

128MB

Legacy Member
Het feit dat ik nog op de pc zit en weer om 6u op moet :sleep:

kgaan ff ne boek lezen :p

D--Amo

Legacy Member
Wolfje zei:
deredactie.be e hele voorpagina voor da kalf die e beetje zelfmoord pleegt, aandachtshoer, terwijl der in iran massas mensen voor 't moment worden afgeslacht door de eigen regering. Wat ze nieuws noemen..

Het is dat dit afslachtingen ginder, nog nieuws zijn.. :ironic:
Das ook maar elke dag dat je hetzelfde hoort hoor..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan