Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Net te horen gekregen dat één van mijn "betere kennissen" uit het middelbaar vannacht gestorven is in een auto-ongeluk. Stomdronken achter het stuur gekropen.
Ze kunnen dik vergeten dat ik naar de begrafenis ga.
)Same hoor, maar gewoon het idee dat die klootzak anderen in gevaar heeft gebracht is al meer dan genoeg voor mij om niet naar zijn begrafenis te gaan.wtf?hax!kthxbye zei:Zolang ze maar geen onschuldigen mee de dood in brengen vind ik dat allemaal niet erg.
(klinkt mss grof, maar tis zo)

lol kerel :/Dennoman zei:Net te horen gekregen dat één van mijn "betere kennissen" uit het middelbaar vannacht gestorven is in een auto-ongeluk. Stomdronken achter het stuur gekropen.
Ze kunnen dik vergeten dat ik naar de begrafenis ga.
Iddwtf?hax!kthxbye zei:Zolang ze maar geen onschuldigen mee de dood in brengen vind ik dat allemaal niet erg.
(klinkt mss grof, maar tis zo)
Ja, maar nooit zat in een auto gekropen.Iemand zei:lol kerel :/
Het is dom, maar heb jij nog nooit domme dingen gedaan?
Kr|stof zei:Voor die ouders maakt dat niets uit of hun zoon stomdronken was.
Ze zijn hun zoon kwijt en dat wens ik niemand toe.
Dennoman zei:Same hoor, maar gewoon het idee dat die klootzak anderen in gevaar heeft gebracht is al meer dan genoeg voor mij om niet naar zijn begrafenis te gaan.
Een mens zou bijna willen dat er een hel was zodat hij eeuwig kon afzien![]()
Ik kende die kerel zijn familie niet en voor de begrafenis gaan ze gewoon prolly via Facebook een groep alumni afgaan.Bubbling Zombie zei:I second that motion: ge ga nie naar een begrafenis voor de persoon zelf, ge ga dernaar voor diegene die achterblijven.
maar goed, dat ik die zijn familie van toeten of blazen kende helpt prolly ook in die beslissing ^^Bubbling Zombie zei:I second that motion: ge ga nie naar een begrafenis voor de persoon zelf, ge ga dernaar voor diegene die achterblijven.
.Careless zei:Stomme mensen die zeggen dat ze iets van plan zijn om te doen en zich dan terugkrabbelen. Zo zouden we deze zomer terug naar Estland gaan en ik wou echt gaan. Nu heeft iedereen die mee zou gaan zich al teruggekrabbeld. En alleen gaan, kan ik wel doen maar eerst eens zien wat die Esten hun reactie daar op is. Hopelijk valt die reis dan toch niet in het water.
En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.
En ik verveel me nu al kapot omdat ik niets te doen heb.

Flipkikker zei:Grappig hoe je er eerst enorm tegenop zag om naar Estland te gaan
Hoe was het daar uiteindelijk?
. Toch wel één van de beste weken in mijn leven eerlijk gezegd. Het is echt wel een mooi land, alles is daar goedkoper voor hetzelfde en de mensen zijn daar echt aangenaam. En in het gastgezin was ik zelfs al een pak liever dan hier thuis bij mijn ouders
. Maar ik had echt wel chans met de persoon die bij mij kwam en ik dan bij haar. Was echt een zeer lief meisje, intelligent en ook nog eens mooi. Was nochtans al geregeld dat ik bij haar terug mocht blijven in de vakantie. *Hoopt stiekem dat het haar niets uitmaakt dat ik dan alleen zou komen en we deze keer dan een hele week voor ons alleen hebben 
*Careless zei:Stomme mensen die zeggen dat ze iets van plan zijn om te doen en zich dan terugkrabbelen. Zo zouden we deze zomer terug naar Estland gaan en ik wou echt gaan. Nu heeft iedereen die mee zou gaan zich al teruggekrabbeld. En alleen gaan, kan ik wel doen maar eerst eens zien wat die Esten hun reactie daar op is. Hopelijk valt die reis dan toch niet in het water.
En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.
En ik verveel me nu al kapot omdat ik niets te doen heb.
Da ken ik, zeker da van dee wiet. Heb er al veel vrienden mee uit het oog verloren gewoon omdat ze alleen maar aan hun jointjes denken.Careless zei:een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.
Careless zei:En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.