Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubbling Zombie

Legacy Member
ik ging is uitgebreid uitslapen na graspop, maar da was buiten de buren gerekend :|

Dennoman

Legacy Member
Net te horen gekregen dat één van mijn "betere kennissen" uit het middelbaar vannacht gestorven is in een auto-ongeluk. Stomdronken achter het stuur gekropen.

Ze kunnen dik vergeten dat ik naar de begrafenis ga.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dennoman zei:
Net te horen gekregen dat één van mijn "betere kennissen" uit het middelbaar vannacht gestorven is in een auto-ongeluk. Stomdronken achter het stuur gekropen.

Ze kunnen dik vergeten dat ik naar de begrafenis ga.

Zolang ze maar geen onschuldigen mee de dood in brengen vind ik dat allemaal niet erg.

(klinkt mss grof, maar tis zo :sop:)

Dennoman

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Zolang ze maar geen onschuldigen mee de dood in brengen vind ik dat allemaal niet erg.

(klinkt mss grof, maar tis zo :sop:)
Same hoor, maar gewoon het idee dat die klootzak anderen in gevaar heeft gebracht is al meer dan genoeg voor mij om niet naar zijn begrafenis te gaan.

Een mens zou bijna willen dat er een hel was zodat hij eeuwig kon afzien :)

Kr|stof

Legacy Member
Voor die ouders maakt dat niets uit of hun zoon stomdronken was.
Ze zijn hun zoon kwijt en dat wens ik niemand toe.

Iemand

Legacy Member
Dennoman zei:
Net te horen gekregen dat één van mijn "betere kennissen" uit het middelbaar vannacht gestorven is in een auto-ongeluk. Stomdronken achter het stuur gekropen.

Ze kunnen dik vergeten dat ik naar de begrafenis ga.
lol kerel :/
Het is dom, maar heb jij nog nooit domme dingen gedaan?

wtf?hax!kthxbye zei:
Zolang ze maar geen onschuldigen mee de dood in brengen vind ik dat allemaal niet erg.

(klinkt mss grof, maar tis zo :sop:)
Idd

Dennoman

Legacy Member
Iemand zei:
lol kerel :/
Het is dom, maar heb jij nog nooit domme dingen gedaan?
Ja, maar nooit zat in een auto gekropen.

Uzelf in gevaar brengen: whatever.
Anderen in gevaar brengen: suck karma's big fat cock ^^

Zoals ik zei, 't is een "kennis" uit het middelbaar. Ik zag die kerel amper, dus 't is niet alsof het hier om mijn beste maat gaat. Ik weet niet hoe ik zou gereageerd hebben moest ik die kerel goed kennen, maar ik zou prolly niet veel malser zijn.

Bubbling Zombie

Legacy Member
Kr|stof zei:
Voor die ouders maakt dat niets uit of hun zoon stomdronken was.
Ze zijn hun zoon kwijt en dat wens ik niemand toe.

I second that motion: ge ga nie naar een begrafenis voor de persoon zelf, ge ga dernaar voor diegene die achterblijven.

cram

Legacy Member
Dennoman zei:
Same hoor, maar gewoon het idee dat die klootzak anderen in gevaar heeft gebracht is al meer dan genoeg voor mij om niet naar zijn begrafenis te gaan.

Een mens zou bijna willen dat er een hel was zodat hij eeuwig kon afzien :)

Je was kwaad toen je deze tekst typte (denk ik),daarom begrijp ik je reactie.
Maar ik denk wel na dat je wat afgekoeld bent,dat je wel naar de begrafenis gaat.(denk ik)

Dennoman

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
I second that motion: ge ga nie naar een begrafenis voor de persoon zelf, ge ga dernaar voor diegene die achterblijven.
Ik kende die kerel zijn familie niet en voor de begrafenis gaan ze gewoon prolly via Facebook een groep alumni afgaan.

Zijn vrienden zullen prolly wel op de begrafenis verschijnen en da's goed genoeg. Ik heb daar helemaal geen zaken mee.
@ hierboven: nee, ik ga échtentechtig niet :p maar goed, dat ik die zijn familie van toeten of blazen kende helpt prolly ook in die beslissing ^^

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
I second that motion: ge ga nie naar een begrafenis voor de persoon zelf, ge ga dernaar voor diegene die achterblijven.

Die ouders gaan vooral veel hebben aan onbekende mensen :sop:.

Karre

Legacy Member
Een hele zak sandwichen dat hier opeens verdwenen is. Er waren er nog 10 over gisteren en nu zijn die hier opeens weg. En het zou dan tof zijn moest er hier nog brood zijn.

Preske

Legacy Member
Deze morgen om 8 u wakker gebeld geweest door een of andere oude zak aan de deur, voor iets waarvoor hij al elke dag van de week is langs geweest in de bureau. Hij weet verdomme goed genoeg dat het in het weekend gesloten is, en al zeker op zondag.

Bende ouw boeren, allemaal de zelfde profiteurs

Karre

Legacy Member
Stomme mensen die zeggen dat ze iets van plan zijn om te doen en zich dan terugkrabbelen. Zo zouden we deze zomer terug naar Estland gaan en ik wou echt gaan. Nu heeft iedereen die mee zou gaan zich al teruggekrabbeld. En alleen gaan, kan ik wel doen maar eerst eens zien wat die Esten hun reactie daar op is. Hopelijk valt die reis dan toch niet in het water.

En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.

En ik verveel me nu al kapot omdat ik niets te doen heb.

Adelbert

Legacy Member
Careless zei:
Stomme mensen die zeggen dat ze iets van plan zijn om te doen en zich dan terugkrabbelen. Zo zouden we deze zomer terug naar Estland gaan en ik wou echt gaan. Nu heeft iedereen die mee zou gaan zich al teruggekrabbeld. En alleen gaan, kan ik wel doen maar eerst eens zien wat die Esten hun reactie daar op is. Hopelijk valt die reis dan toch niet in het water.

En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.

En ik verveel me nu al kapot omdat ik niets te doen heb.

:hug:

Flipkikker

Legacy Member
Grappig hoe je er eerst enorm tegenop zag om naar Estland te gaan :D

Hoe was het daar uiteindelijk?

Karre

Legacy Member
Flipkikker zei:
Grappig hoe je er eerst enorm tegenop zag om naar Estland te gaan :D

Hoe was het daar uiteindelijk?

Geweldig :p. Toch wel één van de beste weken in mijn leven eerlijk gezegd. Het is echt wel een mooi land, alles is daar goedkoper voor hetzelfde en de mensen zijn daar echt aangenaam. En in het gastgezin was ik zelfs al een pak liever dan hier thuis bij mijn ouders :p. Maar ik had echt wel chans met de persoon die bij mij kwam en ik dan bij haar. Was echt een zeer lief meisje, intelligent en ook nog eens mooi. Was nochtans al geregeld dat ik bij haar terug mocht blijven in de vakantie. *Hoopt stiekem dat het haar niets uitmaakt dat ik dan alleen zou komen en we deze keer dan een hele week voor ons alleen hebben :unsure::love:*

Ik heb wel een probleem, ze is nu momenteel op reis en haar GSM nummer zat nog op mijn vorige GSM en is niet opgeslaan op mijn sim kaart dus kan haar nu momenteel niet bereiken. En wanneer ze terugkomt en ik weet of het al dan niet doorgaat voor mij dan dan is het wellicht al te laat om tickets te bestellen. 2 Weken voor de vlucht is te laat zeker? Misschien dat ik wat geluk dan heb, het is niet dat er zo enorm veel mensen naar de Baltische staten trekken.

u4ea

Legacy Member
Careless zei:
Stomme mensen die zeggen dat ze iets van plan zijn om te doen en zich dan terugkrabbelen. Zo zouden we deze zomer terug naar Estland gaan en ik wou echt gaan. Nu heeft iedereen die mee zou gaan zich al teruggekrabbeld. En alleen gaan, kan ik wel doen maar eerst eens zien wat die Esten hun reactie daar op is. Hopelijk valt die reis dan toch niet in het water.

En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.

En ik verveel me nu al kapot omdat ik niets te doen heb.

²nd
We ginge zeker naar Londen gaan!
en dan na nen tijd word da ,ja ma we zulle nog zien na de examens enz..

en dan komt da der nooit van natuurlijk

Joeshoe

Legacy Member
Careless zei:
een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.
Da ken ik, zeker da van dee wiet. Heb er al veel vrienden mee uit het oog verloren gewoon omdat ze alleen maar aan hun jointjes denken.

Ergernis van vandaag: okselvijvers!

boogje

Legacy Member
Careless zei:
En ik heb het gevoel dat het weeral zo'n domme vakantie gaat worden, een deel van men vrienden zit constant bij hun lief of het ander deel gaat constant wiet gaan smoren. En het waren echt wel toffere mensen toen ze geen wiet smoorden.

Heb je het al gezegd tegen hen? Als dat echt goede vrienden zijn moet het wel een impact hebben als jij hen zegt dat ze minder leuk zijn sinds ze smoren. Anders gewoon laten vallen die kerels.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan