Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lilpunk zei:boekbespreking moeten schrijven over een boek da ge nie gelezen hebt.
en nee, ik vind er geen op internet.

BlackAngel86 zei:Ik heb nog een keer een - later goed-gequoteerde - boekbespreking geschreven op basis van het eerste & laatste hoofdstuk en de achterflap
Gewoon 'gokken' dat ge een boek neemt dat de leerkracht niet kent/niet gelezen heeft en klaar is kees.

BlackAngel86 zei:Ik heb nog een keer een - later goed-gequoteerde - boekbespreking geschreven op basis van het eerste & laatste hoofdstuk en de achterflap
Gewoon 'gokken' dat ge een boek neemt dat de leerkracht niet kent/niet gelezen heeft en klaar is kees.
Math'ke zei:Mijn hond is dus dood .. Het valt mij toch wel zwaarder dan ik dacht maar uiteindelijk is het de beste oplossing voor hem, hij was gewoonweg volledig verkankerd vanbinnen, het was een kwestie van weken maar toch, hij liep hier soms nog vrolijk rond.
Het doet pijnad:

ad:Carrion zei:Ik haalde gewoon altijd van het internet, verplichten om te lezen en dan nog eens kiezen uit boeken die de leerling mss totaal niet interesseert, dan heeft heel doe boekbespreking ook geen nut want dan krijgen ze toch maar gewoon een grotere haat tegenover het lezen.

SterkteMath'ke zei:Kheb vrijdag examen, hopelijk ben ik er morgen al wat overad:
Babsie, ik weet dat het de beste oplossing was, maar dat weegt nooit op tegenover de vele leuke momenten we gehad hebben met die hond. Heel spijtig, maar wetende dat hij door zijn vorige baasje geslaan werd hebben we hem hier toch een mooi leven kunnen geven.

Dennoman zei:Sterkte
Hier is het inmiddels al een week geleden. De sfeer is nog wat onwennig thuis, maar we beseffen wel dat het niet anders meer kon. Je moet maar zo denken: het zou alleen maar verslechteren, indien niet op korte, dan wel op lange termijn.
Dennoman zei:Sterkte
Hier is het inmiddels al een week geleden. De sfeer is nog wat onwennig thuis, maar we beseffen wel dat het niet anders meer kon. Je moet maar zo denken: het zou alleen maar verslechteren, indien niet op korte, dan wel op lange termijn.

Math'ke zei:Babsie, ik weet dat het de beste oplossing was, maar dat weegt nooit op tegenover de vele leuke momenten we gehad hebben met die hond. Heel spijtig, maar wetende dat hij door zijn vorige baasje geslaan werd hebben we hem hier toch een mooi leven kunnen geven.