Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[LRRP];11652645 zei:Toch niet van Gentille![]()
. Maar als je moeilijk doet moet je niet komen wenen als de mods je gaan bestraffen. De regels zijn opgemaakt en dienen nageleefd te worden en het is onze taak om daarop toe te zien, of je dat nu leuk gaat vinden of niet.wouter_dc zei:Los eruit man
[LRRP];11652645 zei:Als ik goesting heb om snachts tegen 230 over de autobaan te vlammen, dan doe ik dat. Knal ik ergens tegen, dan is dat mijn probleem.
wtf?hax!kthxbye zei:Wat voor nen ninja moet me dat geweest zijn.
Of een serieuze prutsdeur.


But on the upside: nu zijt ge wakker en kunt ge méér doen voor de examens!SweetEmmaRose zei:Miljaarde fuck ik haat mijn broer, die lapt mij altijd wel zo iets. Ik he examens ik wil opstaan wanneer ik da heb gepland, belt er iemand aan de deur voor mn broer, ik bel naar de huistelefoon benede - niemand pakt op, ik bel naar mn ouders - niemand pakt op, ik bel naar mn broer - niemand pakt op. Ja wa.. moetkik da kind voor den deur late wachte ofwa, nee dus, ik word wakker, kdacth da er gewoon niemand thuis was, blijkt mijn broer gewoon in zn fuckgin bed te ligge zn gsm te negeren. Ikke dan nog helemaal gaan open doen (ja da is een hele eind) en dan zaag ik fkes tegen hem 'als dale zegt da hij er om 10u ga staan, zie dan gvd da ge wakker zijt, ik heb examens en moet studeren ik heb genen tijd om mij aan uw schema aan te passen'
'joooaaaaaa'
Echt nen debiel, gelukkig zijn die heelt weekend weg *rust*



EagleEye zei:But on the upside: nu zijt ge wakker en kunt ge méér doen voor de examens!![]()

SweetEmmaRose zei:Nee want nu ben ik moe, dus duurt da langer voor ik aan de gang geraak![]()

PinkyNTheBrain zei:en dan wordt ge crabby?![]()
ad:SweetEmmaRose zei:Exactlyad:
Maar de blokplaylist sta op en die zal 2.1uur draaien dus we gaan beginne!

eXe./special zei:@ de allochtonen discussie:
ik vind het alleen maar opvallen dat er in verhouding altijd veel meer bruinzakken mee gemoeid zijn. Daarmee bedoelek dus, er zijn zoveel meer blanken dan allochtonen en TOCH zijn het altijd wel van dedie da je hoort ... Daarmee zeggek dus niet dat ze allemaal zo zijn maar in procentuele verhouding tot de hoeveelheid die hier is ... schrijnend denk ik.
Niks van, ninja's.wouter_dc zei:Nei, gewoon slot uit de kader gestampt