Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
[LRRP];11652645 zei:
Toch niet van Gentille :)

Wat is je probleem nu eigenlijk? Je beschikt amper over informatie over wie infractions krijgt en waarom en op die basis ga je de mods bekritiseren en je weet niet waarover je het hebt. Als het hier zo slecht is, niemand dwingt je om hier te posten en te blijven rondhangen ;). Maar als je moeilijk doet moet je niet komen wenen als de mods je gaan bestraffen. De regels zijn opgemaakt en dienen nageleefd te worden en het is onze taak om daarop toe te zien, of je dat nu leuk gaat vinden of niet.

protnie

Legacy Member
Enorm moe gisterenavond dus maar vroeg gaan slapen, eerst nog wat Watchmen gelezen om dan rond 22u30 in slaap te vallen. Vanochtend werd ik alweer wakker om 6u15 met enorm veel moeite om mijn ogen te openen door de hooikoorts :/
Wel straks om een spuit ertegen, werkt altijd enorm goed.

twoen

Legacy Member
[LRRP];11652645 zei:
Als ik goesting heb om snachts tegen 230 over de autobaan te vlammen, dan doe ik dat. Knal ik ergens tegen, dan is dat mijn probleem.

neen wat jouw gedrag kost aan de maatschappij.

edit: typo

Tha_nOn

Legacy Member
Greg Pritchard is jammie <o/ en had die hollie geen tweede kans gehad dan was hij der door geweest :sop:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Miljaarde fuck ik haat mijn broer, die lapt mij altijd wel zo iets. Ik he examens ik wil opstaan wanneer ik da heb gepland, belt er iemand aan de deur voor mn broer, ik bel naar de huistelefoon benede - niemand pakt op, ik bel naar mn ouders - niemand pakt op, ik bel naar mn broer - niemand pakt op. Ja wa.. moetkik da kind voor den deur late wachte ofwa, nee dus, ik word wakker, kdacth da er gewoon niemand thuis was, blijkt mijn broer gewoon in zn fuckgin bed te ligge zn gsm te negeren. Ikke dan nog helemaal gaan open doen (ja da is een hele eind) en dan zaag ik fkes tegen hem 'als dale zegt da hij er om 10u ga staan, zie dan gvd da ge wakker zijt, ik heb examens en moet studeren ik heb genen tijd om mij aan uw schema aan te passen'
'joooaaaaaa'

Echt nen debiel, gelukkig zijn die heelt weekend weg *rust*

Vorda

Legacy Member
Wat voor een enorm kasteel/klooster woon jij in dat je je broer moet bellen ipv ff snel naar zen kamer te lopen? :o

edit: iig, voor mij is het probleem weer opstaan. Zoals ieder dag. Opnieuw en opnieuw :(
Gelukkig blijft men vriendin hier blokken ook, die krijgt me tenminste uit bed.

TiZon

Legacy Member
Ik wou foto's geen trekken op de 24h van kester, maar even vergeten dat ik geen auto meer heb :(

Voor de rest, de bouwkermis in de buurt die garant staat voor 24/7 scheve en foute muziek terwijl ik wil blokken...

EagleEye

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Miljaarde fuck ik haat mijn broer, die lapt mij altijd wel zo iets. Ik he examens ik wil opstaan wanneer ik da heb gepland, belt er iemand aan de deur voor mn broer, ik bel naar de huistelefoon benede - niemand pakt op, ik bel naar mn ouders - niemand pakt op, ik bel naar mn broer - niemand pakt op. Ja wa.. moetkik da kind voor den deur late wachte ofwa, nee dus, ik word wakker, kdacth da er gewoon niemand thuis was, blijkt mijn broer gewoon in zn fuckgin bed te ligge zn gsm te negeren. Ikke dan nog helemaal gaan open doen (ja da is een hele eind) en dan zaag ik fkes tegen hem 'als dale zegt da hij er om 10u ga staan, zie dan gvd da ge wakker zijt, ik heb examens en moet studeren ik heb genen tijd om mij aan uw schema aan te passen'
'joooaaaaaa'

Echt nen debiel, gelukkig zijn die heelt weekend weg *rust*
But on the upside: nu zijt ge wakker en kunt ge méér doen voor de examens! :woohoo::woohoo::woohoo:

SweetEmmaRose

Legacy Member
EagleEye zei:
But on the upside: nu zijt ge wakker en kunt ge méér doen voor de examens! :woohoo::woohoo::woohoo:

Nee want nu ben ik moe, dus duurt da langer voor ik aan de gang geraak :(

KiPpIe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Exactly :sad:
Maar de blokplaylist sta op en die zal 2.1uur draaien dus we gaan beginne!

betekent da dat ge 2.1 uur aan één stuk gaat studeren? Want volgens mij hebt gij daar het karakter ni voor en zit ge direct terug op 9L :tongue:

pie-jie

Legacy Member
@ de allochtonen discussie:

ik vind het alleen maar opvallen dat er in verhouding altijd veel meer bruinzakken mee gemoeid zijn. Daarmee bedoelek dus, er zijn zoveel meer blanken dan allochtonen en TOCH zijn het altijd wel van dedie da je hoort ... Daarmee zeggek dus niet dat ze allemaal zo zijn maar in procentuele verhouding tot de hoeveelheid die hier is ... schrijnend denk ik.

Tha_nOn

Legacy Member
eXe./special zei:
@ de allochtonen discussie:

ik vind het alleen maar opvallen dat er in verhouding altijd veel meer bruinzakken mee gemoeid zijn. Daarmee bedoelek dus, er zijn zoveel meer blanken dan allochtonen en TOCH zijn het altijd wel van dedie da je hoort ... Daarmee zeggek dus niet dat ze allemaal zo zijn maar in procentuele verhouding tot de hoeveelheid die hier is ... schrijnend denk ik.

ge beseft toch dat dat is omdat ge 2 minderheden aan elkaar koppelt (en daarmee bedoel ik het ene is een gebeurtenis die niet frequent gebeurt en het andere is een bevolkingsgroep die niet in de meerderheid is)
mensen onderschatten die link tussen de 2 dingen daardoor
(analoog met vliegtuigongelukken en hoe gevaarlijk mensen denken dat vliegtuigen dus zijn)

dus in verhouding, juist ni, tenzij ge het kunt staven met cijfers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan