ReBirTh
Legacy Member
Preske zei:en door er als een zot langs rijden niet?
das het risico dat dien bepaalde autobestuurder dan neemt é, kheb niet gezegd dat ik dat zou doen

En kan dat ook nie zeggen tegen dien, want voor zover ik weet zit er hier geen zo ene

(j/k)





ad: Onderste is altijd het minst lekker, maar wel het grootste deel van het ijsje.