Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReBirTh

Legacy Member
Preske zei:
en door er als een zot langs rijden niet?

das het risico dat dien bepaalde autobestuurder dan neemt é, kheb niet gezegd dat ik dat zou doen :tongue:
En kan dat ook nie zeggen tegen dien, want voor zover ik weet zit er hier geen zo ene ;)

Preske

Legacy Member
rebirth101 zei:
das het risico dat dien bepaalde autobestuurder dan neemt é, kheb niet gezegd dat ik dat zou doen :tongue:
En kan dat ook nie zeggen tegen dien, want voor zover ik weet zit er hier geen zo ene ;)

ik kan bumblebee maar al te goed begrijpen dat ze dat doet.
soms is het nodig om het trager rijden af te dwingen bij de autobestuurders, want het gaat nu eenmaal om de veiligheid van iedereen.

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Bus met airco waar de airco niet opgezet wordt , mensen zaten te bakken in de bus en die luikjes helpen voor gene meter

Huasheng

Legacy Member
rebirth101 zei:
@Bumblebee: respect, uiteraard, maar dan moet dat ook van de 2 kanten komen é, niet enkel van de autobestuurders
M.a.w. je verwacht dat het paard sneller gaat lopen, zodat jij niet te veel hoeft te vertragen :p (j/k)

Ik ga akkoord met Bumblebee (en zit niet in het vak). Het is toch algemeen geweten dat je vertraagt als je een paard voorbij moet rijden om te voorkomen dat het paard zou schrikken en de berijd(st)er e.a. in gevaar zou brengen.

ReBirTh

Legacy Member
tjah, en ik kan nie begrijpen hoe iemand zo'n risico kan nemen en haar eigen veiligheid juist op het spel daardoor wil zetten.
En daarnaast kan ik nog wel met ne zak argumenten afkomen, maar 2 tegengestelde meningen zullen nooit gelijk lopen, so I quit ;-)
/closes discussion

ReBirTh

Legacy Member
Huasheng zei:
M.a.w. je verwacht dat het paard sneller gaat lopen, zodat jij niet te veel hoeft te vertragen :p

:confused:
En waar precies staat dat...?
uw m.a.w. zijn niet mijn woorden.
Het gaat mij niet over de snelheid, het gaat mij over het feit dat ze midden de straat met haar paard gaat lopen, wat in mijn ogen levensgevaarlijk is!
En voor de rest, zie mijn post hierboven

Huasheng

Legacy Member
rebirth101 zei:
:confused:
En waar precies staat dat...?
uw m.a.w. zijn niet mijn woorden.
En voor de rest, zie mijn post hierboven
U begrijpt de functie niet van de ' :p '-emoticon die achter de zin staat? :unsure:

Lees haar post nog eens. Zij alleen (!) gaat niet in het midden van het rijvak rijden, maar enkel (!) als ze in groep (!) rijden. Je moet al goed blind zijn om een 'kudde' paarden niet op te merken :p Als ze merken dat iemand dan té snel rijdt, dan nemen ze met z'n allen (!) wat meer plaats in. Op zich nog steeds een riskante daad, maar zoiets merk je al sneller op (denk ik :unsure: ).

Joeshoe

Legacy Member
Je weet toch dat het in het reglement staat dat je moet vertragen wanneer je een paard voorbij rijdt? Dit om te voorkomen dat het dier schrikt en eventueel anderen in gevaar brengt.

Preske

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Je weet toch dat het in het reglement staat dat je moet vertragen wanneer je een paard voorbij rijdt? Dit om te voorkomen dat het dier schrikt en eventueel anderen in gevaar brengt.

regels schmegels

Fr3aK

Legacy Member
Preske zei:
ik kan bumblebee maar al te goed begrijpen dat ze dat doet.
soms is het nodig om het trager rijden af te dwingen bij de autobestuurders, want het gaat nu eenmaal om de veiligheid van iedereen.
Snelheid is niet de dodelijke factor, eerder onoplettendheid en onkunde in de wagen...

RB26DETT

Legacy Member
Maar bij hoge snelheid zijn de gevolgen wel zwaarder he, dat is gewoon een feit. Ge weet nooit wat zo een paard doet.

Robust²

Legacy Member
Paardrijders moeten ook wel niet overdrijven, ik heb respect voor die beesten, en woon zelf in de buurt van een manege. Echter wel al 2 keer een teken gekregen dat ik veel te wild reed en moest kalmeren, terwijl ik tegen 30/u aan mss 4.000 toeren kom langsgereden met de moto :wtf:

Robust²

Legacy Member
Cookiebear zei:
net 3 raket-ijsjes achter elkaar gegeten :drool:

beste ijsjes ooit, geen discussie mogelijk :drool:

Bwah, Frisco's > Raketijsjes imo :p

Hoewel het merk van beiden ook wel veel uitmaakt.

Robust²

Legacy Member
Idd, maar dat is net het minst :sad: Onderste is altijd het minst lekker, maar wel het grootste deel van het ijsje.

Cookiebear

Legacy Member
true :sad:

ge zou het omgekeerd moeten maken, een gat in de markt! (hint)

BumbleBee

Legacy Member
rebirth101 zei:
tuurlijk, maar door zo'n toeren uit te halen, heb je natuurlijk wel een groter risico dat zoiets kan gebeuren...

@Bumblebee: respect, uiteraard, maar dan moet dat ook van de 2 kanten komen é, niet enkel van de autobestuurders

Ben ik me zeer bewust van.
Ik bedankt ook alle mensen die vertragen, en ik ben als ik dan al op de baan ga waarschijnlijk een van de voorzichtigste ruiters.

Motors maken dan ook weer veel meer en een ander geluid dan auto's.

Robust²

Legacy Member
Moto's maken idd wel wat meer/dieper geluid dan de meeste auto's, maar maakt dat zoveel uit als we voorzichtig langsrijden, en je ons op voorhand al rustig hoort naderen?
Als je merkt dat mensen moeite doen, en dan nog zo reageren lok je niet echt beleefdheid en medeleven mee uit imo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan