Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Saitek :ironic: men 2de aankoop en nu eens een dure en de prul wil al niet meer werken.

u4ea

Legacy Member
damnit ,laptop besteld ,maar vind geen sleeve op de juiste grootte :sop:

Karre

Legacy Member
Verschrikkelijke pijn in mijn spier in mijn bovenrug die opeens kwam opsteken waardoor ik nu moeilijker kan ademen en met moeite kan bewegen van de pijn :sad:

u4ea

Legacy Member
Careless zei:
Verschrikkelijke pijn in mijn spier in mijn bovenrug die opeens kwam opsteken waardoor ik nu moeilijker kan ademen en met moeite kan bewegen van de pijn :sad:

mijn ma had eergistere ook zoiets erg voor,dokter is moete kome want ze kon helemaal ni meer bewegen.
nu gaat al wa beter ma nog geen 100%

?therapy?

Legacy Member
Mijn stiefpa is een apparaatje aan het maken om de muggen te verjagen door middel van ultrasoon geluid.
Wat dus neerkomt dat ik nu constant dat fucking irritant geluid hoor :angry:
Geen wonder dat ze dat gebruiken om hangjongeren te verdrijven ffs :x

YouTube - The Mosquito Sound
dit dus

Musilitar

Legacy Member
Ik die weeral m'n vakantie aan het vergooien ben.
Waarom doe ik nooit de leuke dingen die ik wilde doen wanneer het nog school was?
Zucht...

Dennoman

Legacy Member
Musilitar zei:
Ik die weeral m'n vakantie aan het vergooien ben.
Waarom doe ik nooit de leuke dingen die ik wilde doen wanneer het nog school was?
Zucht...
Ga Japans doen ofzo :p

Dennoman

Legacy Member
Mijn moeder die denkt dat ze dingen van mij gedaan krijgt door constant te herhalen en ernaar te hinten. Wanneer gaat dat mens nu eens doorkrijgen dat ik het van de eerste keer wel heb verstaan ffs?

Echt, ongelooflijk hoe die mij het bloed van onder de nagels kan halen soms. Ze gaat heel subtiel te werk, maar altijd in datzelfde gaatje boren tot ik echt razend word.

DieselPower

Legacy Member
Heel de dag 1 a 2 items in stock tot wanneer ik wil bestellen dan zijn er geen meer.

Stancke

Legacy Member
Hello Stancke, You account on Warez-BB.org has been banned. The reasons for this can be numerous, this final warning is received because of this post Warez-BB.org :: Log in that you have made. If you don't see why you've received this warning you could try contact crunkster, who gave the warning, explaining your post, and that you don't understand why this warning was given.

like wtf, kheb niets misdaan:D Kan natuurlijk met m'n account ook niet kijken wat er is. Iemand die eens op bovenstaande link kan klikken?:p

DieselPower

Legacy Member
Stancke zei:
Hello Stancke, You account on Warez-BB.org has been banned. The reasons for this can be numerous, this final warning is received because of this post Warez-BB.org :: Log in that you have made. If you don't see why you've received this warning you could try contact crunkster, who gave the warning, explaining your post, and that you don't understand why this warning was given.

like wtf, kheb niets misdaan:D Kan natuurlijk met m'n account ook niet kijken wat er is. Iemand die eens op bovenstaande link kan klikken?:p
The topic or post you requested does not exist

EagleEye

Legacy Member
Careless zei:
Het water is op en ik heb geen zin om met zo'n weer als dit frisdrank te drinken. Dat wordt dan flessen opvullen met kraantjeswater en in de diepvries gooien.
Oh no :o kraantjeswater drinken, poor you! Gij weet niet wat water in flessen kost zeker? :p



@stancke: Information
The topic or post you requested does not exist

u4ea

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn moeder die denkt dat ze dingen van mij gedaan krijgt door constant te herhalen en ernaar te hinten. Wanneer gaat dat mens nu eens doorkrijgen dat ik het van de eerste keer wel heb verstaan ffs?

Echt, ongelooflijk hoe die mij het bloed van onder de nagels kan halen soms. Ze gaat heel subtiel te werk, maar altijd in datzelfde gaatje boren tot ik echt razend word.

hier is da hetzelfde:p

En die wilt altijd dinge verder uitlegge en blijven herhalen ,ook al weet ik al wa ze bedoeld na haar 1ste zin.
dan moet ik altijd "ja",(blijft praten)ja,(blijft praten)ja,(blijft praten)JAAA!" beginne roepen anders blijft die doorrammele

DieselPower

Legacy Member
wim_gunner zei:
hier is da hetzelfde:p

En die wilt altijd dinge verder uitlegge en blijven herhalen ,ook al weet ik al wa ze bedoeld na haar 1ste zin.
dan moet ik altijd "ja",(blijft praten)ja,(blijft praten)ja,(blijft praten)JAAA!" beginne roepen anders blijft die doorrammele
Het beste is wanneer ze dan nog boos worden bij die laatste "JAAA!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan