Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Pravda Vodka is ook niet slecht. Uit Polen. Veel gedronken in Praag. Hier nog niet tegengekomen.

Preske

Legacy Member
Careless zei:
Ban haar en het is opgelost. Dat men nog altijd nog niet doorheeft dat de meesten hier zich aan Isj irriteren.

En dat het telkens wordt uitgelokt heeft er natuurlijk niets mee te maken :ironic:

Yo-Han

Legacy Member
De Polen maken idd ook goeie vodka

Zubrovka bvb (stond ooit op nr5 van top vodkas ter wereld)
Is die met die rietstengel in, en die vind je al wat makkelijker in BE. (Valt en 42 below is kopen via net veelal)

probeer ook es de Belgische Van Hoo en Franse Grey Goose ;)

ps geen last van Isj by the way

Plut0r

Legacy Member
Yo-Han zei:
De Polen maken idd ook goeie vodka

Zubrovka bvb (stond ooit op nr5 van top vodkas ter wereld)
Is die met die rietstengel in, en die vind je al wat makkelijker in BE. (Valt en 42 below is kopen via net veelal)

probeer ook es de Belgische Van Hoo en Franse Grey Goose ;)

ps geen last van Isj by the way

Zubrowka is idd wel lekker nog fles hier van liggen in men vriezer


Zubrowka met appelsap :love:

Carrion

Legacy Member
alle, ons kimberly zit weer in het nieuws, ze ziet het allemaal niemeer zitten... had ze mss wa langer moeten nadenken ipv direct en half sterrenstelsel op haar gezicht te laten zetten

Mathelas

Legacy Member
De kat die de hele tijd zit te zoeken achter zijn maatje die onlangs gestorven is... :sad:


(Neen, dit is helemaal geen ergernis. But it makes me sad dus zet het effe hier)

iKitty

Legacy Member
Mathelas zei:
De kat die de hele tijd zit te zoeken achter zijn maatje die onlangs gestorven is... :sad:


(Neen, dit is helemaal geen ergernis. But it makes me sad dus zet het effe hier)

:( en een nieuwe kat?

Cinnead

Legacy Member
Carrion zei:
alle, ons kimberly zit weer in het nieuws, ze ziet het allemaal niemeer zitten... had ze mss wa langer moeten nadenken ipv direct en half sterrenstelsel op haar gezicht te laten zetten

Ze gaan toch niet opnieuw beginnen over die he ..
K'heb al lang genoeg gezien van die attention whore ..:puke:

$uB^

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag ?

Om 5u de wekker *zucht*
Moeten stofzuigen van mijn vriendin .. alleja, ge kent die methode wle eh "Nee, ge moet nie hoor ma tzou wel tof zijn." .. Kheb geprobeerd om het zolang mogelijk niet te doen maar da geweten kwam opeens meespelen ...

_DKsissor_

Legacy Member
$uB^ zei:
Mijn ergernis van vandaag ?

Om 5u de wekker *zucht*
Moeten stofzuigen van mijn vriendin .. alleja, ge kent die methode wle eh "Nee, ge moet nie hoor ma tzou wel tof zijn." .. Kheb geprobeerd om het zolang mogelijk niet te doen maar da geweten kwam opeens meespelen ...
Der ligt ier ene onder de sloef

iKitty

Legacy Member
$uB^ zei:
Mijn ergernis van vandaag ?

Om 5u de wekker *zucht*
Moeten stofzuigen van mijn vriendin .. alleja, ge kent die methode wle eh "Nee, ge moet nie hoor ma tzou wel tof zijn." .. Kheb geprobeerd om het zolang mogelijk niet te doen maar da geweten kwam opeens meespelen ...

je hebt toch wel veel in de plaats gekregen? :unsure:

$uB^

Legacy Member
rammsein zei:
Der ligt ier ene onder de sloef

Als je weet dat mijn huishoudelijke taken hier op weekbasis bestaan uit:

* dagelijks de post uithalen ( loopafstand 4m )
* 2/3 per week de vaatwasser ledigen/afwassen


Dan ben'k eigenlijk nen grote profiteur !

Mathelas

Legacy Member
isj zei:
:( en een nieuwe kat?

Mss dat er een nieuwe kat in huis gaat komen, maar de kat die er nog is is volwassen en het is niet zeker of die wel overeen gaaat komen met een nieuwe kat...

In ieder geval zou een nieuwe kat niet voor direct zijn, want katten moeten net als mensen ook een tijdje kunnen rouwen. (Dat lees ik toch op verschillende sites)

Karre

Legacy Member
Ik vraag me af hoe die anorexia patiënten dat zo lang volhouden :p. Het is geleden van om 11 uur dat ik nog iets gegeten heb en ik verga hier bijna van de honger. Ik heb daartussen wel aan sport gedaan wat de honger vergroot. Maar dat is nog altijd niets vergeleken met hen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan