night ghost 128 zei:
Mijn moeder en de pc, episode 543. Waarom dat die perse blijft proberen ik snap het niet.
Dan deugt de muis niet volgens haar, dan twijfelt ze hoe ze hem moet starten, dan kan ze niet overweg met firefox.
"jama da verandert altijd"
::doh::doh::doh:
En als ge later gaat werken, zal je zien dat het overgrote deel van de oudjes (40+) zo is.
Ongelooflijk hoeveel mensen vast geroest zijn in een routinejobke, waar ze telkens hetzelfde moeten doen, alles op het gemakske.
En jij als snotneus zult u moeten bewijzen en die oudjes mogen onderhouden. Jij werkt tegen een 3 keer zo hard tempo, zij worden dubbel betaald.
Erg voor de mensen die dagelijks zwaar werk mogen verrichten. De helft van wat achter een bureau zit, is niet meer dan een huismoeder die zich aan een vast patroon houdt.
Een pc programma waar ze letterlijk na zoveel jaren nog steeds maar de basis van kennen, en waarbij ze elke move hebben moeten instuderen.
Ik wed dat veel mensen uit het BSO veel van die ouw knarren zo kunnen vervangen, mits wat begeleiding in het begin, maar ze zullen de kans niet krijgen, want het is BSO.