Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
BaBsie zei:
Yop, da is em.
Hopelijk dak het geld nog terugkrijg, ma dit lijkt mij plots een moeilijke zaak te zijn :doh:
Net niet op tijd mijn bestelling geannuleerd waarschijnlijk...

Ik denk dat er wel schuldeisers zullen zijn die toch iétske meer geld tegoed hebben van die winkel dan jij ;).
Dan zwijgen we nog over de voorrechten die zij zullen hebben op jou.
MAW: Kzou er niet op rekenen.

Cycloon

Legacy Member
Rapidshare die down is net op de laatste uren voor mijn telemeter reset :(

tuesadorable

Legacy Member
Ik vertrek als groepsleidster met mijn leiding op HerfstOntmoeting. Ik vind dat altijd een leuk gebeuren, maar nu steekt het me echt tegen
- Het openbaar vervoer is totaal niet goed geregeld, door onvoorziene omstandigheden kan je niet vanuit Herentals terug naar huis zondag.
- Het is drie dagen, en je mag geen dag later aankomen.
Boeee!

Tremium

Legacy Member
Vrijdag examen Frans en Wiskunde.
:sop: Zou moeten studeren, maar op het maakt het mij geen bal uit of ik er door ben of niet.

ng

Legacy Member
Mijn moeder en de pc, episode 543. Waarom dat die perse blijft proberen ik snap het niet.
Dan deugt de muis niet volgens haar, dan twijfelt ze hoe ze hem moet starten, dan kan ze niet overweg met firefox.

"jama da verandert altijd"

::doh::doh::doh:

Dennoman

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mijn moeder en de pc, episode 543. Waarom dat die perse blijft proberen ik snap het niet.
Dan deugt de muis niet volgens haar, dan twijfelt ze hoe ze hem moet starten, dan kan ze niet overweg met firefox.

"jama da verandert altijd"

::doh::doh::doh:
Mjah, een mens stopt met mee-evolueren als ze lang genoeg niet "meedoen" met technologie. Mijn moeder is ook echt compleet hopeloos met alles wat ook maar enigszins met elektronica te maken heeft, maar mijn vader kan prima overweg met computers. Heck, hij weet van het technische aspect meer af dan ik :p

En 't grappige is dat ze vroeger op een ministerie heeft gewerkt met van die prehistorische tekstverwerkers waar ge al een masterdiploma in de informatica voor nodig hebt om die dingen in gang te krijgen :p

mojo jojo

Legacy Member
net een reclame gezien van 'hole in the wall' een nieuw programma op vt4, zo hard gefaked van een aziatisch programma argh, kunnen die mongolen nu echt zelf op nx komen. en dan nog met da creepy dwaas wijf van een roos van acker als presentatrice :puke:

ng

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, een mens stopt met mee-evolueren als ze lang genoeg niet "meedoen" met technologie. Mijn moeder is ook echt compleet hopeloos met alles wat ook maar enigszins met elektronica te maken heeft, maar mijn vader kan prima overweg met computers. Heck, hij weet van het technische aspect meer af dan ik :p

En 't grappige is dat ze vroeger op een ministerie heeft gewerkt met van die prehistorische tekstverwerkers waar ge al een masterdiploma in de informatica voor nodig hebt om die dingen in gang te krijgen :p

Ja, dat is nog zoiets. Die heeft jaren met een pc gewerkt, die deed het volledige administratief aspect van de brandweer van Halle op haar eentje.
Ze zou misschien eens niet zo snel moeten opgeven en luisteren naar wat ik zeg.

Als ik mijn grootvader van 73 jaar kan leren om zijn betalingen te doen via internetbanking, dan zou het bij haar ook moeten lukken zou ge denken.

Oldskooler

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mijn moeder en de pc, episode 543. Waarom dat die perse blijft proberen ik snap het niet.
Dan deugt de muis niet volgens haar, dan twijfelt ze hoe ze hem moet starten, dan kan ze niet overweg met firefox.

"jama da verandert altijd"

::doh::doh::doh:

En als ge later gaat werken, zal je zien dat het overgrote deel van de oudjes (40+) zo is.

Ongelooflijk hoeveel mensen vast geroest zijn in een routinejobke, waar ze telkens hetzelfde moeten doen, alles op het gemakske.

En jij als snotneus zult u moeten bewijzen en die oudjes mogen onderhouden. Jij werkt tegen een 3 keer zo hard tempo, zij worden dubbel betaald.

Erg voor de mensen die dagelijks zwaar werk mogen verrichten. De helft van wat achter een bureau zit, is niet meer dan een huismoeder die zich aan een vast patroon houdt.
Een pc programma waar ze letterlijk na zoveel jaren nog steeds maar de basis van kennen, en waarbij ze elke move hebben moeten instuderen.

Ik wed dat veel mensen uit het BSO veel van die ouw knarren zo kunnen vervangen, mits wat begeleiding in het begin, maar ze zullen de kans niet krijgen, want het is BSO.

Carrion

Legacy Member
yunior zei:
net een reclame gezien van 'hole in the wall' een nieuw programma op vt4, zo hard gefaked van een aziatisch programma argh, kunnen die mongolen nu echt zelf op nx komen. en dan nog met da creepy dwaas wijf van een roos van acker als presentatrice :puke:

Hoeveel spelprogramma's denkt gy dat er effectief hier uitgevonden worden?

hole in the wall => aziatisch
rad van fortuin => USA
fear factor => Nederland
WipeOut => Amerika
...

denk da blokken een van de zeer weinige spelprogramma's is van eigen bodem

en roos is wel een milfke ze :unsure:

stupid_noob

Legacy Member
kheb hier deze week ook nog een programma op de pc van mijn pa mogen downgraden

"ik kon precies beter werken met de vorige"
*maar deze versie is beter*
"zet er toch maar die vorige weer op"

NeoCracer

Legacy Member
Carrion zei:
Hoeveel spelprogramma's denkt gy dat er effectief hier uitgevonden worden?

hole in the wall => aziatisch
rad van fortuin => USA
fear factor => Nederland
WipeOut => Amerika
...

denk da blokken een van de zeer weinige spelprogramma's is van eigen bodem

en roos is wel een milfke ze :unsure:

De Mol is toch iets om trots op te zijn...

Carrion

Legacy Member
stupid_noob zei:
kheb hier deze week ook nog een programma op de pc van mijn pa mogen downgraden

"ik kon precies beter werken met de vorige"
*maar deze versie is beter*
"zet er toch maar die vorige weer op"

Regel 1: Als uw ma gewend is aan een programma, NIET updaten, da is uzelf kloten.

Anoniem04

Legacy Member
yunior zei:
net een reclame gezien van 'hole in the wall' een nieuw programma op vt4, zo hard gefaked van een aziatisch programma argh, kunnen die mongolen nu echt zelf op nx komen. en dan nog met da creepy dwaas wijf van een roos van acker als presentatrice :puke:

Sterf!

Energised

Legacy Member
ons ma die weer in haar "sonja kimpen" periode zit..

"das te zoetig, kijk es hoeveel ckal hierin zitten, cola is slecht voor u, eet enkel sla, BLA BLA BLA" en als ge dan 'n nieuwe fles cola opent en em leegzuipt kijkt ze u aan van "sebiet sla ik u neer"

ach eens hartelijk lachen, slokje nemen en doorgaan..

demon326

Legacy Member
Niet bepaald een ergernis vandaag, maar gisteren wel.. Stiefbroer en zijn lief die samen wonen wouden beide windows 7 hebben... op één pc stond SP1 niet op vista waardoor ik dat ook nog eens erop moest gooien eer de upgrade zelf kon gestart worden.. laatste keer dat ik het doe se! :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan