Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Wat filmpjes van PP '09 aant zien op YT, echt vreselijk irritant dat er altijd een hele bende het o zo nodig vindt om 'OOOOOOOHOOOOOOO, OOOOOOOHOOOOOOO' te roepen bij optredens/sets, out of the blue. Verpest het anders eens voor heel het publiek én de artiest(en), serieus.

KiPpIe

Legacy Member
Mensen die eerst bellen voor af te spreken, en daarna zonder iets te laten weten gewoon ni komen opdagen. :angry:

SHIGSY

Legacy Member
Dat mens met haar "handen af van de Gentse kasseien want ze hebben hun charme", mogen ze eens 100x de Bagattenstraat met een fietske zonder luxe laten afrijden. Liefst met wat pijn in de rug alvorens de opdracht uit te voeren...

Benjamin

Legacy Member
2 ergernisjes.

- De Nederlandse vrouwenvoetballers. Ze verloren van het nietige Finland en ze spelen altijd defensief wat het Nederlandse voetbal onwaardig is.

- De Microsoft concurrent van Google Maps geeft Leuven aan met Louvain. Ik heb de foto's (betere kwaliteit van die van Google) gecheckt, het gaat echt om Leuven en niet om Louvain la Neuve.

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Lol, liek not.

Middelbaar = prison

QFT :p
in het middelbaar zijt ge ook nog maar een grijze muis in de grijze massa, pas na het middelbaar begint ne mens zijn eigen te ontwikkelen.

Ik ben content dat mensen me nu leren kennen als mezelf en niet iemand die zomaar iets doet om er toch maar bij te horen... (al ben ik daarmee ook gestopt in het 3de middelbaar, liever ne loner dan eruit zien en doen gelijk de rest :D)

Gunstn

Legacy Member
Morgen om 05:45 mijn bed uit en kan niet slapen :/
Dat word slaapvissen in plaats van forelvissen ^^

_DKsissor_

Legacy Member
Dennoman zei:
Lol, liek not.

Middelbaar = prison
En dat iedereen het maar tussen z'n ogen prent.
Ik vraag me nog dagelijks af hoe ik dat daar ooit heb volgehouden.
Uw hele leven stond gepland totdat ge eens een vakantie had :confused:
Zooo erg :cry::cry: trauma's:(

laurensvd

Legacy Member
Mp3 autotaggers die de belachelijkste genres toewijst. Hoe kan 'Anton aus Tirol' nu in de verste verte het genre Latin toegewezen krijgen :s (weet iemand wel een goede tagger?)

Bosvos

Legacy Member
bloody hell, waarom gaan de winkels zo laat open? :D
Moet naar de doe-het-zelver die om 8 uur open is, maar dan kan ik evengoed ineens cartridges voor de printer gaan halen bij HCW, wat daar toch vlakbij is, maar dat gaat pas open om 9.30

Nu ben ik eens vroeg wakker (of nog wakker :p) en nu kan ik hier niks doen...
Mijn dagelijkse websites zijn ook nog niet goed wakker, dus online kan ik ook al niet veel tijd doden :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kwil geen herexamen afleggen :angry: maar ik ken het wel dus das al iets :')

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
bloody hell, waarom gaan de winkels zo laat open? :D
Moet naar de doe-het-zelver die om 8 uur open is, maar dan kan ik evengoed ineens cartridges voor de printer gaan halen bij HCW, wat daar toch vlakbij is, maar dat gaat pas open om 9.30

Nu ben ik eens vroeg wakker (of nog wakker :p) en nu kan ik hier niks doen...
Mijn dagelijkse websites zijn ook nog niet goed wakker, dus online kan ik ook al niet veel tijd doden :(
Nog zoiets: waarom zijn alleen nutteloze winkels gelijk doe-het-zelfzaken open op zondag en supermarkten bvb. nooit? :p

Wij hebben nog geluk met de kleine Delhaize hier in 't straat die in privéhanden is, die is op zondagvoormiddag open.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan