Coolguy
Legacy Member
stupid_noob zei:het middelbaar is den beste tijd van uw leven jong
QFT.
Ik mist het eigenlijk stiekem.


ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stupid_noob zei:het middelbaar is den beste tijd van uw leven jong


ad:noreeeee zei:da café hier in da schurft dorp dat hier al gesloten is op dit uur.

cram zei:Op dit uur moeten de noreeeeekens allang in hun bedje liggen.![]()
freakykiller zei:En Crammeke nie ofzo ? Moet ge morgen niet werken !?
cram zei:Ja moet er om 5 uur uit.Maar met 3 uurtjes slaap per dag heb ik genoeg.

Tijd dat ge het eens gaat heropvoeden !stupid_noob zei:remember de broer die te dialect smste
It just got worse, kheb zn netlog gevonden..
8?rt_x V@nd?rb?ke op Netlog
Bij neejt joeng ksen een gewoon ventje.freakykiller zei:Alé Crammeke is ook een felle bink:cool
Dennoman zei:Lol, liek not.
Middelbaar = prison

)En dat iedereen het maar tussen z'n ogen prent.Dennoman zei:Lol, liek not.
Middelbaar = prison


trauma's

) en nu kan ik hier niks doen...
Nog zoiets: waarom zijn alleen nutteloze winkels gelijk doe-het-zelfzaken open op zondag en supermarkten bvb. nooit?hoofdschooier zei:bloody hell, waarom gaan de winkels zo laat open?
Moet naar de doe-het-zelver die om 8 uur open is, maar dan kan ik evengoed ineens cartridges voor de printer gaan halen bij HCW, wat daar toch vlakbij is, maar dat gaat pas open om 9.30
Nu ben ik eens vroeg wakker (of nog wakker) en nu kan ik hier niks doen...
Mijn dagelijkse websites zijn ook nog niet goed wakker, dus online kan ik ook al niet veel tijd doden![]()
