Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dunno

Legacy Member
gentille zei:
Vandaag opnieuw een dik uur in de finale gestaan :sop:

Hopelijk iets gewonnen dan, door in de finale te staan. :sop:

Kuttrein met teveel vertraging die ervoor zorgde dat ik mijn aansluiting miste.

^MystiQ

Legacy Member
Lokeren heeft niet alleen problemen met hun moslimbevolking hoor .. Laat dat maar eventjes duidelijk zijn.

Wie durft er trouwens wel nog ingrijpen als er iets gebeurd. Als je durft uithalen naar één van hen staat er plotseling 20 man meer. Je zou maar zot moeten zijn hé :)

Er is trouwens geen oplossing voor het probleem, dus ze gewoon negeren is meestal nog de beste oplossing. Zoek oogcontact en je bent eraan voor de moeite :)

Furon

Legacy Member
Scifo zei:
HLN PC - Actiefilms en racing-games maken jongeren roekelozer in verkeer (1015645)

ik moet ze gelijk geven, de mensen die ik al van de weg heb gereden na het spelen van carmageddon zijn niet te tellen. -_-

In het kader van haar studie ondervroeg ze 2.193 jongeren.

Allé dan, vreselijk representatief, dat. :unsure:

Maar kijk, als die communicatiewetenschapster van die reportage dat zegt, zal het wel zo zijn hé, want die weet duidelijk veel meer af van games dan wij allemaal samen. Achterlijke seut.

NecroNeo

Legacy Member
Stond hier 'n gast aan de deur "die zich vergist had". ff later op weg om gaan te eten zie ik h'm op straat alle deuren afgaan en overal waar koten/studios proberen binnen te raken.

Wij daar ook maar ff staan schilderen (om onze vermoedens te bevestigen en de flikken te bellen) maar toen h'm zag dat wij door hadden wat h'm bezig was heeft h'm ons nog ff proberen te stalken om 't dan toch maar af te bollen.

Blackened

Legacy Member
gentille zei:
Vandaag opnieuw een dik uur in de file gestaan :sop:

Idem, op een normale dag zo'n 20minuutjes en ik sta op het werk. Vandaag, 1uur en 40minuten :doh:

LatitudeD505

Legacy Member
Vorda zei:
Met van die krantjes/papieren rondkomen en die dan op tafel leggen en je gsm/etc stelen is nochtans een oeroud trucje, onlangs nog een vriendin van me ook overkomen (ook in antwerpen toevallig).
2jup daar valt het mee te vergelijken, maar nu moesten ze gewoon geld hebben

a143290

Legacy Member
Partition Magic... Wat een kloteprogramma x_x

Ik heb op mijn laptop 1 harde schijf met 2 partities:
1 C:\ schijf waar het OS op staat. Deze is een kleine 50Gb groot.
1 D:\ schijf waar algemene "Data" op staat. Nog is een 300-tal Gb.

Wat gebeurt er nu als je software installeert? Deze komt automatisch onder C:\Program Files\ te staan, dus die C schijf staat direct vol terwijl er met die D niks aan't gebeuren is...
Aaah, denken we bij onszelf *google: merge partitions* *download partition magic*

Blijkbaar is dat niet bepaald compatibel met Vista. Ok, geen probleem, dan verwijder ik het terug. *Programma verwijderen => BSOD* en mij D partitie is WEG. Nergens meer te bespeuren... Heeft me UREN gekost om die 1) terug te vinden. 2) terug bruikbaar te maken. >_>"

*terug bezig met volledig systeemherstel* Gelukkig stond er nog niet al te veel software op.


Deze situatie levert wel een bijkomende vraag op: Ik was eerst van plan om die HDD gewoon volledig te formatteren en er verse Windows op te zetten (dus een volledige format C:\ zodat ook de fabrieksinstellingen etc. weg zijn.). Is dit wel "veilig"? Met andere woorden: gaat de laptop dan niet gek beginnen doen omdat er geen enkele driver geïnstalleerd is?

ng

Legacy Member
Furon zei:
Allé dan, vreselijk representatief, dat. :unsure:

Maar kijk, als die communicatiewetenschapster van die reportage dat zegt, zal het wel zo zijn hé, want die weet duidelijk veel meer af van games dan wij allemaal samen. Achterlijke seut.

Tuurlijk kan dat getal representatief zijn.

ng

Legacy Member
a143290 zei:
Partition Magic... Wat een kloteprogramma x_x

Ik heb op mijn laptop 1 harde schijf met 2 partities:
1 C:\ schijf waar het OS op staat. Deze is een kleine 50Gb groot.
1 D:\ schijf waar algemene "Data" op staat. Nog is een 300-tal Gb.

Wat gebeurt er nu als je software installeert? Deze komt automatisch onder C:\Program Files\ te staan, dus die C schijf staat direct vol terwijl er met die D niks aan't gebeuren is...
Aaah, denken we bij onszelf *google: merge partitions* *download partition magic*

Kunt ge aanpassen in de registry.

Deze situatie levert wel een bijkomende vraag op: Ik was eerst van plan om die HDD gewoon volledig te formatteren en er verse Windows op te zetten (dus een volledige format C:\ zodat ook de fabrieksinstellingen etc. weg zijn.). Is dit wel "veilig"? Met andere woorden: gaat de laptop dan niet gek beginnen doen omdat er geen enkele driver geïnstalleerd is?

Neen, uw laptop zal niet raar doen. Misschien dat sommige meer exotische delen van uw laptop (fingerprint scanner) niet meer gaan werken. Maar voor de rest zou dat geen probleem mogen geven.

waffel

Legacy Member
[LRRP];12341230 zei:
Wat een bende margi's...

Gewoon zin om een wapen uit te halen en elke Marokkaanse held daar één kogel door de kop te schieten. Revolver Ocelot style.

Dat zou deugd doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan