Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:Vandaag opnieuw een dik uur in de finale gestaan![]()

dunno zei:Hopelijk iets gewonnen dan, door in de finale te staan.![]()



Scifo zei:HLN PC - Actiefilms en racing-games maken jongeren roekelozer in verkeer (1015645)
ik moet ze gelijk geven, de mensen die ik al van de weg heb gereden na het spelen van carmageddon zijn niet te tellen. -_-
Scifo zei:HLN PC - Actiefilms en racing-games maken jongeren roekelozer in verkeer (1015645)
ik moet ze gelijk geven, de mensen die ik al van de weg heb gereden na het spelen van carmageddon zijn niet te tellen. -_-
In het kader van haar studie ondervroeg ze 2.193 jongeren.

Wat een bende margi's...?therapy? zei:www.dumpert.nl - Supporters FTS Lokeren gaan door het lint
Khad al zo'n vermoeden over welke lokeraars het ging gaan.![]()
[LRRP];12341230 zei:Wat een bende margi's...
gentille zei:Vandaag opnieuw een dik uur in de file gestaan![]()
2jup daar valt het mee te vergelijken, maar nu moesten ze gewoon geld hebbenVorda zei:Met van die krantjes/papieren rondkomen en die dan op tafel leggen en je gsm/etc stelen is nochtans een oeroud trucje, onlangs nog een vriendin van me ook overkomen (ook in antwerpen toevallig).
Furon zei:Allé dan, vreselijk representatief, dat.
Maar kijk, als die communicatiewetenschapster van die reportage dat zegt, zal het wel zo zijn hé, want die weet duidelijk veel meer af van games dan wij allemaal samen. Achterlijke seut.
a143290 zei:Partition Magic... Wat een kloteprogramma x_x
Ik heb op mijn laptop 1 harde schijf met 2 partities:
1 C:\ schijf waar het OS op staat. Deze is een kleine 50Gb groot.
1 D:\ schijf waar algemene "Data" op staat. Nog is een 300-tal Gb.
Wat gebeurt er nu als je software installeert? Deze komt automatisch onder C:\Program Files\ te staan, dus die C schijf staat direct vol terwijl er met die D niks aan't gebeuren is...
Aaah, denken we bij onszelf *google: merge partitions* *download partition magic*
Deze situatie levert wel een bijkomende vraag op: Ik was eerst van plan om die HDD gewoon volledig te formatteren en er verse Windows op te zetten (dus een volledige format C:\ zodat ook de fabrieksinstellingen etc. weg zijn.). Is dit wel "veilig"? Met andere woorden: gaat de laptop dan niet gek beginnen doen omdat er geen enkele driver geïnstalleerd is?
[LRRP];12341230 zei:Wat een bende margi's...