Bluto
Legacy Member
Leprechaun3 zei:Foto van Yasminex_ op Netlog
allé beziet da nu
"belgen zijn turn offs, enkel bruinen & ****** zijn goed" staat er bij haar informatie
da kun je toch nie menen, omgekeerde racisme anyone![]()
Het is beter om niet zoveel op netlog te zitten. Echt om depressief van te worden
ad:


? ale mannen 
" of "mooi meisje
". Leuke bezigheid, toch?