Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Depressief? :D Ik amuseer mij te pletter met die kansloze gevallen.

Mja, de individuele gevallen zijn idd wel grappig. De gedachte dat dit geen speciale gevallen meer zijn, maar dat dit de norm is voor een groot deel van onze jeugd vind ik eerder om te huilen.

freakykiller

Legacy Member
ty_00n zei:
Mja, de individuele gevallen zijn idd wel grappig. De gedachte dat dit geen speciale gevallen meer zijn, maar dat dit de norm is voor een groot deel van onze jeugd vind ik eerder om te huilen.

Nuja k'vraag me af van waar die allemaal komen, als ik kijk in mijn omgeving (ik ben zelf een deel van de jeugd) dan kan idd wel paar vrouwelijke gevallen spotten, maar mannen :unsure: ? ale mannen :p Jongens, dat zie ik niet veel, heb er nog niet veel gespot in het uitgaan in Roeselare. Of is dat volk die niet op café gaat en enkel fuiven :sop:

Troj

Legacy Member
freakykiller zei:
Nuja k'vraag me af van waar die allemaal komen, als ik kijk in mijn omgeving (ik ben zelf een deel van de jeugd) dan kan idd wel paar vrouwelijke gevallen spotten, maar mannen :unsure: ? ale mannen :p Jongens, dat zie ik niet veel, heb er nog niet veel gespot in het uitgaan in Roeselare. Of is dat volk die niet op café gaat en enkel fuiven :sop:

Is dit ook niet vooral een Kempisch fenomeen? Ik zie er ook bitter weinig zo rondlopen hier, al heb je hier natuurlijk andere vormen van marginaliteit.

AssassiN

Legacy Member
En zo kijken naar de camera, aar ogen zo open geforceerd.

Tgohjah, da zijn de sletjes. Er zijn nog goede kinders op de aarde :p.

Troj

Legacy Member
-MtG- zei:
En zo kijken naar de camera, aar ogen zo open geforceerd.

Tgohjah, da zijn de sletjes. Er zijn nog goede kinders op de aarde :p.

Tsjah, vanwaar ken ik toch zo'n type foto's.

Think. Think.

freakykiller

Legacy Member
Troj zei:
Is dit ook niet vooral een Kempisch fenomeen? Ik zie er ook bitter weinig zo rondlopen hier, al heb je hier natuurlijk andere vormen van marginaliteit.
Ik denk niet dat het zo strict regio-gebonden is :unsure: Eerder gewoon grote steden <-> kleinere steden ? Of marginalere steden dunno :p


Troj zei:
Tsjah, vanwaar ken ik toch zo'n type foto's.

Think. Think.
:')

Bluto

Legacy Member
Troj zei:
Is dit ook niet vooral een Kempisch fenomeen? Ik zie er ook bitter weinig zo rondlopen hier, al heb je hier natuurlijk andere vormen van marginaliteit.

Bedoel je dat Netlog een kempisch fenomeen is of heb ik u verkeerd begrepen? Dat meisje dat hier steeds aangehaald wordt woont bv al in Brugge.

Netlog werkt zo: je post een foto waarop je als meisje zo "sexy" mogelijk op staat en als jongen zo "stoer" mogelijk. Vervolgens kunnen andere mensen reacties posten zoals "nice pic:love:" of "mooi meisje:$". Leuke bezigheid, toch?

Troj

Legacy Member
ty_00n zei:
Bedoel je dat Netlog een kempisch fenomeen is of heb ik u verkeerd begrepen? Dat meisje dat hier steeds aangehaald wordt woont bv al in Brugge.

Netlog werkt zo: je post een foto waarop je als meisje zo "sexy" mogelijk op staat en als jongen zo "stoer" mogelijk. Vervolgens kunnen andere mensen reacties posten zoals "nice pic:love:" of "mooi meisje:$". Leuke bezigheid, toch?

Nee, ik bedoel zo die hele stijl als van die kerel die hier gepost is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan