Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Carrion zei:
Doe nie belachelijk jong, alsof gy wel zou gaan werken op kerstdag

Ik veronderstel wel als ze die service aanbieden ze ook weten dat ze volk voor kerst moeten hebben, trouwens er zijn genoeg mensen die met kerst werken hoor...

Geen pakje dus onder de boom voor mij tenzij de koerier later komt, maar ik heb er geen hoop meer in :(

Roald

Legacy Member
Carrion zei:
Doe nie belachelijk jong, alsof gy wel zou gaan werken op kerstdag
Ik zeg niet dat ik zou gaan werken, maar als ge veel moet betalen voor een verzending die gegarandeerd binnen de 24u geleverd wordt, dan moet die er ook zijn. Het draait er niet om dat ik het vandaag/deze week niet heb, het draait er om dat ze hun voorwaarden niet nakomen. Als het nu één dagje extra was maakte het niet zoveel verschil, maar omdat het nu door kerstdag 3 dagen scheelt, is het wel vervelend.

Ik zou ook niet gaan werken op Kerstdag, maar ik als ik zeg tegen iemand ik geef u iets die dag, dan kom ik er geen 4 dagen later mee ;) 't Is tijd dat er fatsoenlijke concurrentie komt voor de Post die niet verbonden is met de staat.

en edit:
Ze moeten de mensen die op Kerst moeten werken maar beter betalen, er zijn in andere openbare faciliteiten even goed mensen die moeten werken en ik rekening het verzenden van pakketten en brieven wel tot een openbare faciliteit zolang de Post het regelt (die toch afhankelijk is van de staat).

Muscleduck

Legacy Member
Ik versta eigenlijk niet waarom er zaterdag geen post wordt bedeelt hier.

Roald

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik versta eigenlijk niet waarom er zaterdag geen post wordt bedeelt hier.
Ook al zoiets, alle winkels en dergelijke zijn toch open op een normale zaterdag (sommige ook op zondag zelfs gedeeltelijk), waarom kan de Post dan niet bedeeld worden op die dagen? Ook voor het verlof Carrion?

Ik heb al een tijdje een hekel aan de Post. Ze komen vaak te laat of pakjes geraken mysterieus kwijt. Vroeger leverden ze ook al hun brieven/pakketten in de voormiddag of tegen de middag. Nu mogen we content zijn als we onze post rond half 3 - 3u krijgen -_-

Carrion

Legacy Member
over zaterdag werken zeg ik niks, maar da ze nie werken op kerstdag vind ik redelijk logisch

Roald

Legacy Member
Carrion zei:
over zaterdag werken zeg ik niks, maar da ze nie werken op kerstdag vind ik redelijk logisch
Ok dan :p
Tja je hebt wel gelijk over werken op kerstdag (feestdag in't algemeen). Ben gewoon slecht gezind erop, omdat ze op hun website specifiek zeggen binnen de 24u en dat het niet klopt.

Carrion

Legacy Member
Roald zei:
Ok dan :p
Tja je hebt wel gelijk over werken op kerstdag (feestdag in't algemeen). Ben gewoon slecht gezind erop, omdat ze op hun website specifiek zeggen binnen de 24u en dat het niet klopt.

goh tjah, k zou ook slecht gezind zijn, maja :p k ga nie de dag iets voor kerstmis bestellen want dan weet ik ook dat da nie verstuurt gaat worden binne 24 uur :p

SeppeSeppe

Legacy Member
Roald zei:
Ok dan :p
Tja je hebt wel gelijk over werken op kerstdag (feestdag in't algemeen). Ben gewoon slecht gezind erop, omdat ze op hun website specifiek zeggen binnen de 24u en dat het niet klopt.

komaan, dat weet je toch op voorhand dat die 24u enkel van toepassing is op werkdagen. als je op vrijdag of zo besteld, verwacht je het toch ook pas maandag.

misschien de hand in eigen boezem steken. wie besteld 1dag voor kerst nog een pakske voor onder den boom? dan weet je toch dat er van alles kan misgaan?

Arifiene

Legacy Member
Men ma.
Ze is op reis. Ze zit men kop constant zot te maken met smsjes en telefoontjes over een roze fototoestel dat ze gezien heeft (I love pink). Ik heb helemaal geen nieuw nodig, ma enfin, da is nu eenmaal men ma, ze geeft me altijd dingen die ik niet nodig heb en dingen die ik wel nodig heb krijgek niet.
Tot daar aan toe.
Zegt ze dus expliciet dat ze die gaat kopen voor me (want daar 40 euro goedkoper dan hier), ik zeg expliciet aan de telefoon: een roze (en herhaal die in sms).
Belt ze vandaag: Ja we hebben een ander gekocht, die was beter (who the fuck cares of da ding 12 of 10 milj megapixels heeft, tis verdomme gwn om vakantiekiekjes mee te trekken), ahja, en TIS NE BLAUWEN.

GVD eh, kan ik toch zo pissed van worden. Ze weet dak een hekel heb aan blauw.
En begin ni over gegeven paard blabla eh, dan had ze t beter niet gegeven (net als men vorige camera trouwens, die qua design meer op een brooddoos lijkt dan op een camera).

Arifiene

Legacy Member
Stancke zei:
Een gegeven paard moet men niet in de bek schijten Arifiene.

Dan moet ze t gvd maar ni geven, k koop het dan liever zelf.
Tis altijd hetzelfde, ze geeft me altijd dingen waarvan ze wéét dat ik het ni graag zal zien. Geef dan gwn het geld en k koop dan wel zelf iets ervan, iets dat ik effectief wel mooi vind.
En als ze geen geld wil geven, ook goed, dan koop ik t wel van men eigen geld, maar dan hebbek tenminste wat ik wil.

Arifiene

Legacy Member
sh1tface zei:
sounds prty spoiled to me. Al had hij de kleur van stront.

mvg

Ma gvd.
Als ze 50 keer zegt dat ze een roze gaat kopen heb ik daar men zinnen op gezet, nee komt ze weer af met blauw (ze koopt gvd alles int blauw, HAAR lievelingskleur, en ze weet dak een bloedhekel heb aan blauw).
Kheb zelfs expliciet gezegd: Als ze hem ni hebben int roze, dan koop ik em zelf hier wel.
Maar luisteren, nee hoor.
En spoiled, wat weet jij ervan gast.
Ik koop verdomme het hele jaar door alles zelf met men geld van men zaterdagwerk, en alsek dan al es iets krijg (altijd met kerst), dan ist iets wat ik ni eens wil.

Roald

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
komaan, dat weet je toch op voorhand dat die 24u enkel van toepassing is op werkdagen. als je op vrijdag of zo besteld, verwacht je het toch ook pas maandag.

misschien de hand in eigen boezem steken. wie besteld 1dag voor kerst nog een pakske voor onder den boom? dan weet je toch dat er van alles kan misgaan?
Seg simpele -_- Iemand waarvan ik iets gekocht heb, heeft gisteren het pakketje verstuurd en het zou vandaag moeten aankomen volgens die dienst. Dus het werd 2 dagen voor kerst verzonden en moet dus de dag voor kerst geleverd worden. Ik zeg toch niks over op kerst leveren, leer is lezen. (en leer dan meteen ook typen)

TooTall

Legacy Member
Arifiene zei:
En spoiled, wat weet jij ervan gast.
Ik koop verdomme het hele jaar door alles zelf met men geld van men zaterdagwerk, en alsek dan al es iets krijg (altijd met kerst), dan ist iets wat ik ni eens wil.

:rofl:No offence, maar ja hoor, ge zijt toch spoiled rotten! :rofl:

Arifiene

Legacy Member
TooTall zei:
:rofl:No offence, maar ja hoor, ge zijt toch spoiled rotten! :rofl:

Ja, want iemand die heel t jaar door letterlijk alles betaalt van zen eigen geld behalve zen eten, en dan met kerstdag eens iets krijgt van 100 euro, en dan liefst zen eigen goesting krijgt, is spoiled.

Grow up :ironic:

TooTall

Legacy Member
Ge beseft toch dat ge bezig zijt over de kleur van een camera he?

En ja. IK moet duidelijk volwassen worden :D

Teknohol1c

Legacy Member
Het feit dat onze regering ff zonder blozen bij music for life ff komt verkondigen dat ze (ondanks hun rotte begroting, waar zelfs een flauw mopje werd over gemaakt door de desbetreffende minister) toch maar ff alles samen 1.300.000€ komt doneren....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan