Men ma.
Ze is op reis. Ze zit men kop constant zot te maken met smsjes en telefoontjes over een roze fototoestel dat ze gezien heeft (I love pink). Ik heb helemaal geen nieuw nodig, ma enfin, da is nu eenmaal men ma, ze geeft me altijd dingen die ik niet nodig heb en dingen die ik wel nodig heb krijgek niet.
Tot daar aan toe.
Zegt ze dus expliciet dat ze die gaat kopen voor me (want daar 40 euro goedkoper dan hier), ik zeg expliciet aan de telefoon: een roze (en herhaal die in sms).
Belt ze vandaag: Ja we hebben een ander gekocht, die was beter (who the fuck cares of da ding 12 of 10 milj megapixels heeft, tis verdomme gwn om vakantiekiekjes mee te trekken), ahja, en TIS NE BLAUWEN.
GVD eh, kan ik toch zo pissed van worden. Ze weet dak een hekel heb aan blauw.
En begin ni over gegeven paard blabla eh, dan had ze t beter niet gegeven (net als men vorige camera trouwens, die qua design meer op een brooddoos lijkt dan op een camera).