Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Sheld0r AFK
Tgoja, het is nu toch terug wat aan het verbeteren.
Er is gewoon te weinig Barney, hij draagt echt de show net zoals Sheldon bbt draagt.
ns boy zei:Kblijf speciaal thuis en blijkbaar komt UPS vandaag niet.
ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
. Op zijn gemakske de volle 5 minuten mijn straat geblokkeerd, maar 'k heb toch mijn gerief.Ja juist, als ze daar samen in de zetel zitten met hun laptopdeathsythe zei:die 2de of 3de aflevering,
I HAS GOT THE SWORD OF AZEROTH :')

Nooby4Ever zei:groot gelijk maar, ze hebben daar show die nog 10x lager van niveau zijn als thuis, david enz
ma als ge kwaliteit vergelijkt kunt ge gewoon nie zegge dat de belgische tv op iets trekt 
SluitspierMusketier zei:IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER! rot sneeuw, rot koude, ik ben voor de opwarming van de aarde
Carrion zei:* discovery channel en national geographic (hd) FTW voor 's nachts

Dennoman zei:En dan te denken dat wij het stoppen van de golfstroom meer dan waarschijnlijk nog gaan meemaken, dan zullen dagen als deze als warm gelden in de winter![]()
. Op een niet-gestrooide weg reed ik eventjes trager, 25-30 ofzo, aangezien dat er daar een school was en ik al twee keer bijna uit de bocht gegaan was; begon er daar een bomma in een Ford Ka in mijn gat te hangen
. Ik kan rijden in de sneeuw (heb het al vaak genoeg moeten doen), maar ik tart het lot liever niet aan een schoolpoort rond 16u. En ze zou beter moeten weten, een Ford Ka is een death trap bij droog weer, laat staan bij winterweer.midas zei:Kan men CO vergiftiging krijgen van een chauffageketel op zolder?
midas zei:wij wonen niet op zolder é
Dus er kan niets gebeuren toch?