Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Ik denk toch om een halfuur a 3 kwartiers vroeger naar het werk te vertrekken vandaag.

deathsythe

Legacy Member
Proim zei:
Sheld0r AFK :rofl:


Tgoja, het is nu toch terug wat aan het verbeteren.
Er is gewoon te weinig Barney, hij draagt echt de show net zoals Sheldon bbt draagt.

die 2de of 3de aflevering,
I HAS GOT THE SWORD OF AZEROTH :')

_ns_

Legacy Member
ns boy zei:
Kblijf speciaal thuis en blijkbaar komt UPS vandaag niet.


ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Net toegekomen en de oorzaak is gekend: 't was ne zwetten :unsure:. Op zijn gemakske de volle 5 minuten mijn straat geblokkeerd, maar 'k heb toch mijn gerief.

SluitspierMusketier

Legacy Member
IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER! rot sneeuw, rot koude, ik ben voor de opwarming van de aarde

Carrion

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
groot gelijk maar, ze hebben daar show die nog 10x lager van niveau zijn als thuis, david enz

Goh tjah, ma die series moet ge dan natuurlijk nie kijken :p ma als ge kwaliteit vergelijkt kunt ge gewoon nie zegge dat de belgische tv op iets trekt :p

* discovery channel en national geographic (hd) FTW voor 's nachts

stoomboot

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER IK HAAT WINTER! rot sneeuw, rot koude, ik ben voor de opwarming van de aarde

Ja, want als al het ijs is gesmolten in de wereld en de zeeën wat hoger staan, dan zal het nooit meer vriezen in België :ironic:

Ik wist niet dat ge Amerikaanse kortzichtigheid had.

Dennoman

Legacy Member
En dan te denken dat wij het stoppen van de golfstroom meer dan waarschijnlijk nog gaan meemaken, dan zullen dagen als deze als warm gelden in de winter :love:

Oldskooler

Legacy Member
Stomme sneeuw.

Kheb maar verlof aangevraagd voor morgen, anders morgenvroeg...slibberen.

En ik heb de volle lading gehad van een zoutstrooier.
Nu ga ik dat ding toch moeten wassen :(.

Musilitar

Legacy Member
Dennoman zei:
En dan te denken dat wij het stoppen van de golfstroom meer dan waarschijnlijk nog gaan meemaken, dan zullen dagen als deze als warm gelden in de winter :love:

Als dat gebeurd pleeg ik zelfmoord.

Nooby4Ever

Legacy Member
Banned op mijn fav server op cod4, voor de 3de keer... gewoon omdat crew me niet af kan en verkeerd beeld van me heeft :'(

Troj

Legacy Member
Reed vandaag stukje achter een strooiwagen, begonnen er spontaan mensen aan bushaltes enzo te applaudisseren toen die passeerde :'). Die mensen moeten zich nu wel goed voelen, heer en meester van de weg enzo.

Het viel nog mee vond ik, maar misschien maar goed dat mijn afspraak in Limburg vanavond is afgezegd omdat de anderen liever niet de baan op wilden :p. Op een niet-gestrooide weg reed ik eventjes trager, 25-30 ofzo, aangezien dat er daar een school was en ik al twee keer bijna uit de bocht gegaan was; begon er daar een bomma in een Ford Ka in mijn gat te hangen :unsure:. Ik kan rijden in de sneeuw (heb het al vaak genoeg moeten doen), maar ik tart het lot liever niet aan een schoolpoort rond 16u. En ze zou beter moeten weten, een Ford Ka is een death trap bij droog weer, laat staan bij winterweer.

kay-gell

Legacy Member
midas zei:
wij wonen niet op zolder é
Dus er kan niets gebeuren toch?

Met zekerheid zou ik dat niet durven zeggen hoor, als de lucht naar beneden 'trekt' kan de CO toch meekomen, right?

^MystiQ

Legacy Member
Als ge een goed geïsoleerde zolder hebt waar zou de CO naartoe gaan? Hm..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan