-Steve-
Legacy Member
krynos zei:Das echt het antwoord da ge kunt verwachten van zo ene die zichzelf beter vind als anderen omdat hij slimmer is.
Ik doe da meestal ook zo gelijk zijn nicht en ben ik dan minderwaardig als u eh klootzak van zoiets krijg ik echt het schijt gij doet alsof gij zoveel beter zijt.
Een welgemeende fuck you voor u.
Denno geeft het antwoord. Ik heb niets tegen mensen die alles vanbuiten leren op zich, wel als ze mij komen uitdagen. Minderwaardig wil ik al helemaal niet gezegd hebben.
fcberke zei:allé tis eigelijk ne samenloop van dingen :
1) die lessen zijn echt super saai
2) wij in economie krijgen wetenschappen terwijl de 'wetenschappers' geen economie krijgen
3)ik studeer te weinig in het jaar
4)de thema's van wiskunde lagen me niet
1) Ge moet er toch door ze man, hoe saai het ook is.
2) Das geen agument. Wetenschappen krijgt ge sowieso in een ASO richting.
3) Tegen de volgende examens u goed voorbereiden en voor uw DW uw taken maken en zien dat uw toetsen in orde zijn. Meer niet, das zo moeilijk niet.
4) Dat kunt ge hebben, dat betert wel. Het 4de jaar is inderdaad kut voor wiskunde.
, zo zijn er nog wel veel denk'k 



.
.
Anyway nu kan ik eindelijk een richting gaan doen die mij interesseert 