Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Steve-

Legacy Member
krynos zei:
Das echt het antwoord da ge kunt verwachten van zo ene die zichzelf beter vind als anderen omdat hij slimmer is.
Ik doe da meestal ook zo gelijk zijn nicht en ben ik dan minderwaardig als u eh klootzak van zoiets krijg ik echt het schijt gij doet alsof gij zoveel beter zijt.
Een welgemeende fuck you voor u.

Denno geeft het antwoord. Ik heb niets tegen mensen die alles vanbuiten leren op zich, wel als ze mij komen uitdagen. Minderwaardig wil ik al helemaal niet gezegd hebben.

fcberke zei:
allé tis eigelijk ne samenloop van dingen :
1) die lessen zijn echt super saai
2) wij in economie krijgen wetenschappen terwijl de 'wetenschappers' geen economie krijgen
3)ik studeer te weinig in het jaar
4)de thema's van wiskunde lagen me niet

1) Ge moet er toch door ze man, hoe saai het ook is.
2) Das geen agument. Wetenschappen krijgt ge sowieso in een ASO richting.
3) Tegen de volgende examens u goed voorbereiden en voor uw DW uw taken maken en zien dat uw toetsen in orde zijn. Meer niet, das zo moeilijk niet.
4) Dat kunt ge hebben, dat betert wel. Het 4de jaar is inderdaad kut voor wiskunde.

fcberke

Legacy Member
-Steve- zei:
1) Ge moet er toch door ze man, hoe saai het ook is.
2) Das geen agument. Wetenschappen krijgt ge sowieso in een ASO richting.
3) Tegen de volgende examens u goed voorbereiden en voor uw DW uw taken maken en zien dat uw toetsen in orde zijn. Meer niet, das zo moeilijk niet.
4) Dat kunt ge hebben, dat betert wel. Het 4de jaar is inderdaad kut voor wiskunde.

1) tis precies of die leerkrachten doen om ter saaist
2) da vind ik wel een argument
3) zal ik proberen
4) nu is meetkunde en niet die stomme ax²+bx+c zever

Dennoman

Legacy Member
-Steve- zei:
4) Dat kunt ge hebben, dat betert wel. Het 4de jaar is inderdaad kut voor wiskunde.
Ik was dan toch niet de enige bij wie het opviel dat we plots enorm veel wiskunde en wetenschappen te slikken kregen :p

Maar yeh, "saai" zijn de lessen voor iedereen op een gegeven moment. Iedereen heeft al wel eens gedacht dat ze schoolmoe waren en tegenwoordig roepen ze dat nogal snel.

krynos

Legacy Member
-Steve- zei:
Denno geeft het antwoord. Ik heb niets tegen mensen die alles vanbuiten leren op zich, wel als ze mij komen uitdagen. Minderwaardig wil ik al helemaal niet gezegd hebben.

ik had het niet op u hoor ik had het op deze klootzak:
JimmyPatterson zei:
Uw argument is wel terecht.Ik walg ook van mensen die alles van buiten leren voor een examen en die zodra ze hun pen neerleggen, alles vergeten zijn.

Die walgt van mensen als ik, ik wilde dat zo een mensen is wisten hoe het was om zo hard te moeten werken alles proberen te onthouden en dan het niemeer weten. Ik walg van mensen zoals hem.
Dieje kerel is trouwes ook mijn grootste ergernis van vandaag

Oldskooler

Legacy Member
Blackadder7 zei:
Ik heb gezegd tegen mijn ma dat ik in de bibliotheek ga studeren voor de examens en ze werd razend. Goed, ik bleef er nogal bij stil tot ze me plots een abnormale gast noemde, dat het begrijpelijk is dat ik geen vrienden kan maken. Iets dat erg gevoelig ligt en zij weet dat maar al te goed. Ik kan echt geen vaste vrienden maken, meisjes zijn al helemaal niet geïnteresseerd. Iedereen vindt me eigenlijk niet normaal, alhoewel ik goed met iedereen overeenkom hoor. Door de plotse woede die in me opkwam noemde ik haar een teef. Nu ligt ze te huilen. Maar toch, dat zoiets van mijn eigen moeder moet komen :s

Achja, niet veel aan te doen, moest gewoon mijn hart eens uitluchten.

Mss dit eens proberen:

http://allpics4u.com/www/slike/bizarre-oddities/weapons/minigun2.jpg

Be-Li

Legacy Member
Jammer dat ze precies weer zo goed bezig is, want ze mag er van mij uit hoor

_ns_

Legacy Member
fcberke zei:
2) wij in economie krijgen wetenschappen terwijl de 'wetenschappers' geen economie krijgen

De wetenschappers krijgen geen klassieke talen, maar ik moet wel wetenschappen leren.

:cry:

_ns_

Legacy Member
:unsure:

Sarcasmfail by me :sad:?

Berken, volgend jaar hebde toch wrs natuurwetenschappen, veel toffer :cool:.

:unsure:

_ns_

Legacy Member
Den deze 31.5/40 voor zijn examen :cool:. Ach jah, volgend jaar zie ik daar toch geenen bal meer van weer :love:.

maximvdb

Legacy Member
Voor mij is ASO afgelopen, Twerd toch is tijd :) Anyway nu kan ik eindelijk een richting gaan doen die mij interesseert :)

maximvdb

Legacy Member
Bij mij niet :p Mja kwist al dat het drama ging zijn... 49% 5 buize :s Ach ja

VinnyFlanders

Legacy Member
Meh, kheb vorig jaar ook mijn ASO zo verneukt me de kerstexamens. Nog niks anders dan spijt van gehad...
Chance da'k er binne 6 maand al vanaf ben van da kut TSO gebeuren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan