Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
Fuck man! Net LOTRO SOA gekocht, moet accountje maken bij Codemasters, blijk ik die al te hebben. Weet ik het passwoord nimmeer dusja nieuw passwoord laten verzenden naar mijn emailadres. Nu weet ik mijn Account Name niet meer -_-. Dusja ik zou het begot niet weten!

soa? sexueel overdraagbare aandoening?

Carrion

Legacy Member
gatachterlijke chauffeurs die nie doorhebben dat de weg nog nie optimaal is om 90 te rijden waar ge 70 moogt -_-

Dennoman

Legacy Member
Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.

Musilitar

Legacy Member
Dennoman zei:
Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Umm, ja! Dat zal zéker lukken!

Dennoman

Legacy Member
Musilitar zei:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Umm, ja! Dat zal zéker lukken!
Iep :s

Normaal gezien zelfs tijdens de feestdagen nooit problemen gehad met de post, het kwam altijd op een dag aan.

Grom, te verwend I reckon :p

Flipkikker

Legacy Member
Net op men bakkes gegaan met de fiets :(

Megaglad overal, constant aant slippen, fiets ik op een stuk zonder ijs/sneeuw zichtbaar en glij ik wel uit over zo'n roodgeschilderd fietspad zeker :cry:

Gelukkig men val goed opgevangen en nix zeer gedaan

stoomboot

Legacy Member
Dennoman zei:
Shiat, de Post hangt mijn kloten uit. Ik zou morgen nog iets moeten verzenden dat het tegen donderdag aankomt, hopen dat het nog lukt.

Zolang ge niet Praga heet, komt dat wel in orde ;)
2 dagen is toch ruimschoots genoeg.

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
gatachterlijke chauffeurs die nie doorhebben dat de weg nog nie optimaal is om 90 te rijden waar ge 70 moogt -_-
stuur ze naar hier, ik ga al de strandjanetten die veels te traag rijden naar u sturen :unsure:

Faun

Legacy Member
GaMe® zei:
WTF UPS?

Shipped To:
TONGEREN, BE

Shipped/Billed On:
18/12/2009


BARKING, GB 21/12/2009 13:41 ARRIVAL SCAN
BRUSSELS, BE 21/12/2009 6:19 DEPARTURE SCAN
BRUSSELS, BE 19/12/2009 0:40 ARRIVAL SCAN
APELDOORN, NL 18/12/2009 21:30 DEPARTURE SCAN
18/12/2009 17:59 ORIGIN SCAN
NL 18/12/2009 12:34 BILLING INFORMATION RECEIVED

Goe bezig, waarom sturen ze dat nu van Brussel naar Groot-Brittannië ? :confused: ???

Barking ligt in Essex, bij London.

Ik heb nochtans vandaag mijn pakketje gekregen van UPS

Brecht

Legacy Member
Dude87 zei:
stuur ze naar hier, ik ga al de strandjanetten die veels te traag rijden naar u sturen :unsure:
ie mag dedie van in knokke anders ook hebben, tesamen me de golfkarrekes!

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
stuur ze naar hier, ik ga al de strandjanetten die veels te traag rijden naar u sturen :unsure:

de weg is goed genoeg voor 70 te rijden, maar ze zijn toch overduidelijk nie tegoei om sneller te rijden dan 80-90 he, ma kom, k ga die discussie echt niet met u aangaan

=CID=Drone

Legacy Member
fucking electrabel die de wet en hun eigen algemene voorwaarden weer niet wilt nakomen :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan