Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KBE

Legacy Member
Tomski zei:
Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!

Ik voel mij geschoffeerd!

En dan zijn ze toch zo verwonderd dat vlaams belang zoveel stemmen krijgt en gaat krijgen.

zarathustra

Legacy Member
Bandencentrale die de verkeerde banden op mijn auto gezet hebben.. wel dat was leuk deze morgen in 10 m sneeuw -_-

Vooral ergernis tov mezelf omdat ik ondertussen al weet dat 'professionals' en zeker dit soort types niet te vertrouwen zijn.

Tonerider

Legacy Member
Tomski zei:
Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!

Ik voel mij geschoffeerd!

Met dat op een internetforum te roepen ga je ver komen.

Proto

Legacy Member
Tomski zei:
Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!

Ik voel mij geschoffeerd!

Goede evolutie. Verbied ineens alles dat met religie te maken heeft in het openbaar. Geen staatssteun meer aan de kerk. Geen nieuwe kerken meer, geen nieuwe synagoges, moskees of wat dan ook meer. Geen religieuze klederdracht meer in het straatbeeld, geen kruistekens meer tegen de muur. Ga zo maar door.

Soeplepel

Legacy Member
Tomski zei:
Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!

Ik voel mij geschoffeerd!

Dat mensen kunnen toegeven aan zo'n dingen, daar krijg ik mijn tik van. Zo blijven we softies kweken. Voelt ge u beledigd? Kom dan niet.

Nahrtent

Legacy Member
Dat heeft niets met beledigd voelen te maken, die beslissing is 100% commercieel hoor. Ruimere naam = grotere groep potentiële bezoekers. Ik ben er ook niet blij mee, maar ge moet daar niet meer achter zoeken dan wat het is.

Fanniwan

Legacy Member
Proto zei:
Goede evolutie. Verbied ineens alles dat met religie te maken heeft in het openbaar. Geen staatssteun meer aan de kerk. Geen nieuwe kerken meer, geen nieuwe synagoges, moskees of wat dan ook meer. Geen religieuze klederdracht meer in het straatbeeld, geen kruistekens meer tegen de muur. Ga zo maar door.

nadeel: paar officiële feestdagen die wegvallen :(

Tomski

Legacy Member
Nahrtent zei:
Dat heeft niets met beledigd voelen te maken, die beslissing is 100% commercieel hoor. Ruimere naam = grotere groep potentiële bezoekers. Ik ben er ook niet blij mee, maar ge moet daar niet meer achter zoeken dan wat het is.

Kunnen ze meteen ook een maand vroeger beginnen, en de boel laten staan tot half februari.

Mij zijn ze sowieso kwijt als klant. Ik rij wel naar Aachen of Maastricht voor een echte kerstmarkt.

Tomski

Legacy Member
Nahrtent zei:
Dat heeft niets met beledigd voelen te maken, die beslissing is 100% commercieel hoor. Ruimere naam = grotere groep potentiële bezoekers. Ik ben er ook niet blij mee, maar ge moet daar niet meer achter zoeken dan wat het is.

Dat ze daar dan eerlijk voor uitkomen ook. Die pipo op tv gisteren zei dat ze de naam neutraler wouden om niemand te schofferen, zijn letterlijke woorden.

ikkeni

Legacy Member
Schaf al de religieuze feestdagen af en geef me die paar dagen als verlof extra. Zou me veel beter uitkomen ipv die verplichte dagen te moeten nemen.
Fanniwan zei:
nadeel: paar officiële feestdagen die wegvallen :(

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

FlatSix

Legacy Member
student23 zei:
Ach, die oeroude typische Vlaamse Katholieke traditie toch?
Enkele eeuwen ooit in Duitsland maar slechts recent en puur commercieel overgewaaid naar de Benelux, met nu een kleine tweak om nog een groter publiek aan te spreken. Big deal.
Wees blij dat er interesse is bij een groter publiek om deel te nemen aan onze (commerciële) winterbraderijen/winterfestivalletjes/...:oink:
Echt waar wat een bullshitreactie is dat van jou, "de naam verandert boehoehoe, ik ga nooit meer want ik had een nare droom dat ik er geen alcohol meer kan drinken in de verre onbestaande toekomst".

Dus de mensen die niet kwamen omdat het "Kerstmark" heette hadden wel je steun?

Tonerider

Legacy Member
Als ze nu nog kerstmutsen en kerstmuziek afschaffen ben ik helemaal tevreden.

Tomski

Legacy Member
Tonerider zei:
Als ze nu nog kerstmutsen en kerstmuziek afschaffen ben ik helemaal tevreden.

allez allez, niks zaliger en gezelliger dan de kerstperiode! Mag van mij het ganse jaar zijn.

Pan

Legacy Member
tommie314 zei:
Jezus wat kost de Thalys veel geld. Wil eens weekendje naar Amsterdam vanuit Brussel, is direct 160 euro

430km rijden met de wagen is ook niet alles + kost ook wat geld.

Anoniem13

Legacy Member
Tefal zei:
430km rijden met de wagen is ook niet alles + kost ook wat geld.

Alleen niet nee, van zodra je met 2 of meerdere bent dan is het economisch de moeite niet.

Tomski

Legacy Member
Parkeertarieven in Amsterdam zijn er ook niet naast.
Als je daar in het weekend 6u geparkeerd staat voor een namiddagje shoppen ben je 50 euro kwijt.
2 euro per 17 min op zaterdag heb ik onlangs gezien, in de week was het 2 euro voor 20 min.

poochie

Legacy Member
Tefal zei:
430km rijden met de wagen is ook niet alles + kost ook wat geld.

Voor sommigen waaronder mezelf moet je eerst nog naar station waar Thalys is, dat heeft ook een prijs (tijd en geld). En voor 160 euro doe ik het zelfs alleen liever met de wagen... (het risico van trip met wagen weegt hier niet tegenop, en moest je met twee of meer zijn bespaar je 100den euro) Indien parking ginder gratis is (of minimale kost) heb je ook nog eens het comfort van een wagen indien je ze daar nodig hebt. Win, Win, Win...

Jammer eigenlijk maar het zij zo.

Tomski zei:
Parkeertarieven in Amsterdam zijn er ook niet naast.
Als je daar in het weekend 6u geparkeerd staat voor een namiddagje shoppen ben je 50 euro kwijt.
2 euro per 17 min op zaterdag heb ik onlangs gezien, in de week was het 2 euro voor 20 min.

Hotels/verblijfplaatsen bieden vaak parkeermogelijkheden voor een beperkte prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan