KBE
Legacy Member
Tomski zei:Brugge stopt ook met de kerstmarkt om niemand te schofferen. Wintermarkt vanaf nu. Volgend jaar geen alcohol meer en het jaar nadien weg met de broodjes beenham, alles halal!
Ik voel mij geschoffeerd!
En dan zijn ze toch zo verwonderd dat vlaams belang zoveel stemmen krijgt en gaat krijgen.


