Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brek

Legacy Member
Als ik iets download met Rapidshare Manager en ik sta op het tabje download dan gaat dat tegen 800 kb/s en op een ander tabje gaat het 3.5mb/s.
Weird :sop:

Roald

Legacy Member
We hebben een vrij grote tuin en we zien wel vaker katten voorbij komen. Nu heb ik net in ons tuinhuis kleine (wilde) baby katjes gevonden. Nog zeer jong precies. Zeer schattig zicht :)

Dreetn

Legacy Member
Roald zei:
We hebben een vrij grote tuin en we zien wel vaker katten voorbij komen. Nu heb ik net in ons tuinhuis kleine (wilde) baby katjes gevonden. Nog zeer jong precies. Zeer schattig zicht :)

Pics? :D

eXtreme

Legacy Member
Iemand zo ne site (/index/.. whatever) me allemaal grappige foto's in den aard van O RLY?, How about a nice cup of shut the fuck up, You're gay, kill it with fire,...? :) Kwijt..

d-loc

Legacy Member
eXtreme zei:
Iemand zo ne site (/index/.. whatever) me allemaal grappige foto's in den aard van O RLY?, How about a nice cup of shut the fuck up, You're gay, kill it with fire,...? :) Kwijt..

Index of / neen, dit is geen pornosite :).

Arifiene

Legacy Member
Roald zei:
We hebben een vrij grote tuin en we zien wel vaker katten voorbij komen. Nu heb ik net in ons tuinhuis kleine (wilde) baby katjes gevonden. Nog zeer jong precies. Zeer schattig zicht :)

Mag ik vragen wat ge ermee gaat doen?
Want euh, die gaan helemaal verwilderen en uitbreiden en...

Roald

Legacy Member
Arifiene zei:
Mag ik vragen wat ge ermee gaat doen?
Want euh, die gaan helemaal verwilderen en uitbreiden en...
Nog niet over nagedacht eigenlijk... Wat valt aan te raden?
Even dachten we ze misschien zelf te onderhouden, maar we hebben ook een hond en daar kruipt ook al tijd in + dat gaat niet echt samen.

Dreetn zei:
Zal misschien straks nog eens gaan zien ernaar en camera meenemen :)

Probleem is dat we de moeder niet willen wegjagen ofzo. Want toen we ze ontdekt hebben, was de moeder erbij en de tweede keer waren nog andere van het gezin gaan kijken en toen was ze er terug bij. Natuurlijk liep ze twee keer weg, maar ik vrees dat als we het teveel doen dat ze misschien schrik krijgt en wegblijft.

Arifiene

Legacy Member
Roald zei:
Nog niet over nagedacht eigenlijk... Wat valt aan te raden?
Even dachten we ze misschien zelf te onderhouden, maar we hebben ook een hond en daar kruipt ook al tijd in + dat gaat niet echt samen.


Zal misschien straks nog eens gaan zien ernaar en camera meenemen :)

Probleem is dat we de moeder niet willen wegjagen ofzo. Want toen we ze ontdekt hebben, was de moeder erbij en de tweede keer waren nog andere van het gezin gaan kijken en toen was ze er terug bij. Natuurlijk liep ze twee keer weg, maar ik vrees dat als we het teveel doen dat ze misschien schrik krijgt en wegblijft.

Kheb u een pm gestuurd.
Zeker de kleintjes met rust laten nu, want anders zal de moeder ze verleggen of nog erger, verstoten.

Onderhouden, allemaal goed, maar dan zult ge mamapoes en kleintjes toch moeten laten castreren en steriliseren, want anders gaat ge er binnen 2 jaar 30 hebben.

iamhollywood

Legacy Member
Roald zei:
Nog niet over nagedacht eigenlijk... Wat valt aan te raden?
Even dachten we ze misschien zelf te onderhouden, maar we hebben ook een hond en daar kruipt ook al tijd in + dat gaat niet echt samen.


Zal misschien straks nog eens gaan zien ernaar en camera meenemen :)

Probleem is dat we de moeder niet willen wegjagen ofzo. Want toen we ze ontdekt hebben, was de moeder erbij en de tweede keer waren nog andere van het gezin gaan kijken en toen was ze er terug bij. Natuurlijk liep ze twee keer weg, maar ik vrees dat als we het teveel doen dat ze misschien schrik krijgt en wegblijft.

Katjes in Leuven! Moest ge ze grootbrengen en achteraf een thuis zoeken, moogt ge mij altijd pmen ^^.

Het is precies den tijd van de ongevallen. Net voor ons appartement een kettingbotsing gezien, hoorde iemand fel remmen gevolgd door verschillende knallen. Niets ernstigs, hier en daar wat lichte blikschade. Het geluid was anders wel epic :p.

Muscleduck

Legacy Member
Roald zei:
Nog niet over nagedacht eigenlijk... Wat valt aan te raden?
Even dachten we ze misschien zelf te onderhouden, maar we hebben ook een hond en daar kruipt ook al tijd in + dat gaat niet echt samen.

[youtube]Iy3OwqdLRg0[/youtube]
Wat anders :p

KO

Legacy Member
GammaGamer zei:
FUUUCK!!

NSFW!!! (chance da mijne chef da ier nie gezien heeft :eek: )

Amai, tegenwoordig kunde ook geen links me porno in den URL meer open doen opt werk. Waar gaan we naar toe seg :s:s:s:s:s

Carrion

Legacy Member
hln :') die reacties zijn echt geweldig om te lezen tijden de pauze tussen het blokken door :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan