Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ceurrrix zei:@ kloonkloon zei:Deze discussie kunnen ze beter sluiten !!! zoals ze op 9lives al gedaan hebben .
Ipv provider te veranderen kan jij beter van land veranderen en verhuizen aub
Zager eerste klas
Zeg,kloonneke daar ik zie dat u een beetje begaan bent met mij, mag je de eer hebben op 9lives te verkondigen dat ceurrrix een creditnota van 351€ heeft gekregen maar dat hij een van minstens 618€ wil.

NiXiE zei:zorg gewoon da je van de dag zelf iets van bewijs hebt, en eventueel van 1 dag ervooook ofzo
allé ze kunnen u dan echt niks maken


BuBbA zei:Stemgeheim wil niet zeggen dat je een stem moet uitbrengen. Het wil zeggen dat jouw voorkeur geheim is, of die voorkeur nu gaat naar niet stemmen of naar stemmen op partij x.
Niet stemmen (dus zelfs u kaartje niet in de computer steken) == blanco stemmen. Uw stem zal in beide gevallen niet geregistreerd zijn en zal niet meetellen in het eindresultaat. Er zal dus geen enkele partij beter of slechter van worden.




Toen Luc Janssens vertrok is het alleen maar steil bergaf gegaanBaats zei:
ad:Muscleduck zei:Overlaatst heb ik dat ook gezien, is idd raar, hoewel de meesten echt nog zeer herkenbaar zijn.
Al moet ik ook toegeven dat er namen bij waren die me helemaal niks zeggen![]()
Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.|) ][ |V| ][;13333985 zei:Wat mij opviel bij de klasfoto vroeger, is dat iedereen een hoofd buiten proportie had (uitgezonderd ikzelf natuurlijk). Iedereen is nu gegroeid, maar hun hoofd is nog exact hetzelfde en ongeveer binnen proportie (het was zodanig groot dat het zelfs nu nog niet ok is). Precies een klas met aliens.Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.
Baats zei:No pic no proof
Baats zei:
