Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ceurrrix

Legacy Member
ceurrrix zei:
kloon zei:
Deze discussie kunnen ze beter sluiten !!! zoals ze op 9lives al gedaan hebben .
Ipv provider te veranderen kan jij beter van land veranderen en verhuizen aub
Zager eerste klas
@ kloon

Zeg,kloonneke daar ik zie dat u een beetje begaan bent met mij, mag je de eer hebben op 9lives te verkondigen dat ceurrrix een creditnota van 351€ heeft gekregen maar dat hij een van minstens 618€ wil.

Amen :hug:



Bron Zita

Flunitrazepam

Legacy Member
NiXiE zei:
zorg gewoon da je van de dag zelf iets van bewijs hebt, en eventueel van 1 dag ervooook ofzo
allé ze kunnen u dan echt niks maken

Dat ga ik zeker doen, maar als ze op voorhand op het gemeentehuis al zeggen dat het niet voldoende is voor en volmacht dan denk ik dat het niet gaat pakken. :)

OT: lekker weertje. :cool:

nixie

Legacy Member
BuBbA zei:
Stemgeheim wil niet zeggen dat je een stem moet uitbrengen. Het wil zeggen dat jouw voorkeur geheim is, of die voorkeur nu gaat naar niet stemmen of naar stemmen op partij x.

Niet stemmen (dus zelfs u kaartje niet in de computer steken) == blanco stemmen. Uw stem zal in beide gevallen niet geregistreerd zijn en zal niet meetellen in het eindresultaat. Er zal dus geen enkele partij beter of slechter van worden.

u blanco stem wordt wel geregistreerd.
of je nu iets hebt aangeduid of niet, het blijft een stem (het wordt gezien als een stem bij de tellingen)

OT/ mooi weer en weer een hele dag gaan helpen bij maat op zijne werf, met een 3.5 ton graafmachien spelen :-)

PersonalJesus

Legacy Member
als ik het jobke krijg dat ik wil heb ik ne baas die een gigantische fan/collector is van the beatles en pink floyd. Kan geestig worden! :p (al eens goed uitgepakt op de sollicitatie :unsure:)

Mathelas

Legacy Member
Weird.

Op facebook een klasfoto gezien van het 4de leerjaar met een tag van iedereen met een facebookpagina. Het is echt raar om eens te zien hoe iedereen er nu uitziet al die jaren later.
De klasdikzak is nu een gespierde beer, de klasretard heeft nu een goedbetaalde functie, mijn ahum vriendinnetje toen is nu weeral zwanger, enz... :p

Echt freaky en grappig. :D

Muscleduck

Legacy Member
Overlaatst heb ik dat ook gezien, is idd raar, hoewel de meesten echt nog zeer herkenbaar zijn.
Al moet ik ook toegeven dat er namen bij waren die me helemaal niks zeggen :)

Baats

Legacy Member
Het is kwalitatief minder, maar nog steeds hoogstaand ;) Blijft voor mij één van de beste radioprogramma's van het moment :D

Feest op de zende!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Muscleduck zei:
Overlaatst heb ik dat ook gezien, is idd raar, hoewel de meesten echt nog zeer herkenbaar zijn.
Al moet ik ook toegeven dat er namen bij waren die me helemaal niks zeggen :)

Wat mij opviel bij de klasfoto vroeger, is dat iedereen een hoofd buiten proportie had (uitgezonderd ikzelf natuurlijk). Iedereen is nu gegroeid, maar hun hoofd is nog exact hetzelfde en ongeveer binnen proportie (het was zodanig groot dat het zelfs nu nog niet ok is). Precies een klas met aliens. :lol: Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.

Baats

Legacy Member
|) ][ |V| ][;13333985 zei:
Wat mij opviel bij de klasfoto vroeger, is dat iedereen een hoofd buiten proportie had (uitgezonderd ikzelf natuurlijk). Iedereen is nu gegroeid, maar hun hoofd is nog exact hetzelfde en ongeveer binnen proportie (het was zodanig groot dat het zelfs nu nog niet ok is). Precies een klas met aliens. :lol: Nuja, we waren van 1986, dat jaar van radioactieve kinderen. De enen kregen een groot hoofd, ik kreeg extreme intelligentie.

No pic no proof

aikrez

Legacy Member
clip van "Dan Balan - chica bomb", lied suckt zo hard maar daar moet je niet op letten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan