Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PersonalJesus

Legacy Member
nicolasv zei:
Gisteren serieus wat schone wijven gezien, tot ik dan te weten kwam hoe oud ze waren... '95, jailbait ftw :doh:
Tegenwoordig krijgt da toch veel te snel tetten :offtopic:

En gij zijt er 32? ... ouch :p

Katoom

Legacy Member
nicolasv zei:
Gisteren serieus wat schone wijven gezien, tot ik dan te weten kwam hoe oud ze waren... '95, jailbait ftw :doh:
Tegenwoordig krijgt da toch veel te snel tetten :offtopic:
Nadeel van ouder worden. :sad:

Smashy

Legacy Member
nicolasv zei:
Gisteren serieus wat schone wijven gezien, tot ik dan te weten kwam hoe oud ze waren... '95, jailbait ftw :doh:
Tegenwoordig krijgt da toch veel te snel tetten :offtopic:
Komt me bekend voor....

nog erger :
ge gaat verre familie bezoeken in canada, ge komt bij verre tante toe, ge ziet zo in de verte haar dochter en een vriendin
één van die twee ziet er goed (en goed geschapen :p) uit en de andere...minder
ze komen dichterbij en dan blijkt dat de knapste familie is en... 15!

Morrissey

Legacy Member
Hiernet alle platen van mijn ouders eens op orde gelegd, en op alfabetische volgorde gerangschikt. Daar zitten echt enkele zalige platen bij, zoals Bob Marley, Deep Purple, Simon & Garfunkel,... :love:

stoomboot

Legacy Member
Geert Wilders zijn toespraak die kant nog wal raakt :')


't Doet me wat aan het Vlaams Blok denken.

rscaboy

Legacy Member
nicolasv zei:
Gisteren serieus wat schone wijven gezien, tot ik dan te weten kwam hoe oud ze waren... '95, jailbait ftw :doh:
Tegenwoordig krijgt da toch veel te snel tetten :offtopic:
Als ze 95 zijn zijn ze geen jailbait meer hoor.:tongue:

Li1quid zei:
Die valt nog mee. Ik herinner me nog een foto uit het gat van de wereld(humo) waarin er gelachen werd met die Roemeense weeskinderen, was er ook zwaar over maar zo grappig :rofl:

Trolle

Legacy Member
Juist nieuwe slang gaan ophalen in lier,en ik moest ook nog iets leveren in lier voor een forumlid.de persoon was niet thuis dus ik steek het in de brievenbus =problem solved.terwijl ik het in de brievenbus aan het steken was kwam een oudere man vragen of je daar zondag moet betalen om te parkeren,kzeg datk geen idee heb maar hij verstond het precies nie goed.
Nadat ik het 4keer gezegd had begon hij plots in het frans,kweet dat het mss te verstaan is uit de mond van een kortrijkzaan maar aub zeg zo onduidelijk praatje nu ook weer nie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan