Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Haha. Véél zwarte gaten wel, ik weet precies niks meer. Ik weet nog dat ik bij een meiske stond (die ik niet kende), dat ze foto's van ons heeft zitten trekken, en dat ik ze daarna niet meer gezien heb. Benieuwd hoe lang het gaat duren eer die op Facebook staan. Voordeel is, ze kan me toch niet taggen doordat we niet bevriend zijn
.


Torche zei:Pads voor de senseo van Miko, best wel lekker. Stukken beter dan die pads van Douwe Egberts.
.Dr_Drew_ zei:
JimmyPatterson zei:Als één van uw maten haar als vriend heeft, kunnen die u toch taggen?
Of kunde da ergens afvinken?![]()
.Fireflies zei:Ik denk niet dat we gemeenschappelijke vrienden hebben hoor. Ik ben eraan voorgesteld geweest door iemand dat ik zelf niet kende dusja.

Fré_ zei:geniaal gedroomd vannacht, 'k werd met wa ander volk gedropt in een bos vol t-rexes :')

GuntherDW zei:cécémel pads voor senseo ftw.
Karre zei:Dat is nu eens echt zulke slechte chocomelk uit die cécémel pads. Geef mij toch maar mijn zelfgemaakte chocomelk met gewoon melk en cacaopoeder van Nesquik.

JimmyPatterson zei:Kvind die uit die pads beter dan die zelfgemaakte![]()
.Daar een beetje chocolade bij doen (in de microgolf doen natuurlijk) en dan smaakt het bijna zoals echte chocolademelkKarre zei:Dat is nu eens echt zulke slechte chocomelk uit die cécémel pads. Geef mij toch maar mijn zelfgemaakte chocomelk met gewoon melk en cacaopoeder van Nesquik.

GuntherDW zei:cécémel pads voor senseo ftw.