Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Als het echt is, is dat een greep uit miljoenen quotaties. Daarbij, volgens mij zijn veel van die vragen captain obvious vragen, om de getuige 'de grond in te boren'.

Lospeed

Legacy Member
midas zei:
geslaagd fuifje georganiseerd voor de 12+ :)
geniaal om die gastjes bezig te zien ^^

'k zou zeggen om terug te denken aan hoe het was toen je zelf 12 was, maar toen kregen wij zelfs geen fuifjes :sad:

midas

Legacy Member
Lospeed zei:
'k zou zeggen om terug te denken aan hoe het was toen je zelf 12 was, maar toen kregen wij zelfs geen fuifjes :sad:

Het was zeker niet neerbuigend ofzo bedoeld tov die 12plussers é:p
gewoon van dat het echt zalig is om die zich te zien amuzeren, teken dat het een goeie activiteit is :)
btw,ik kreeg ook nooit fuifjes toen ik in 12+ zat :sad:

Karre

Legacy Member
Organiseerden ze in jullie streken zo geen MEGA fuiven? Al is dat ook eenmalig. En indien jullie MEGA niet zouden kennen omdat men het niet bij jullie doet, dat is die drugs & alcohol preventie van in het 6de leerjaar.

midas

Legacy Member
Karre zei:
Organiseerden ze in jullie streken zo geen MEGA fuiven? Al is dat ook eenmalig. En indien jullie MEGA niet zouden kennen omdat men het niet bij jullie doet, dat is die drugs & alcohol preventie van in het 6de leerjaar.

Hmm, niet dat ik weet,en onze werking is trouwens alleen in de zomervakantie dusja :)

Karre

Legacy Member
midas zei:
Hmm, niet dat ik weet,en onze werking is trouwens alleen in de zomervakantie dusja :)

Misschien is het dan enkel iets dat men hier in de streek doet. En waarom de politie daar zelfs moeite in steekt is mij een raadsel want niemand trekt er zich toch iets van aan denk ik. Die zeggen gewoon wat dingen die iedereen toch weet zoals dat het gevaarlijk is in het verkeer en je er nooit mee mag beginnen omdat het strafbaar is. Men zou beter een dokter komen doen praten over drugs, misschien dat als men de lichamelijke aandoeningen weten het harder afschrikt dan de politie die komt zeggen dat het niet mag :p.

midas

Legacy Member
Karre zei:
Misschien is het dan enkel iets dat men hier in de streek doet. En waarom de politie daar zelfs moeite in steekt is mij een raadsel want niemand trekt er zich toch iets van aan denk ik. Die zeggen gewoon wat dingen die iedereen toch weet zoals dat het gevaarlijk is in het verkeer en je er nooit mee mag beginnen omdat het strafbaar is. Men zou beter een dokter komen doen praten over drugs, misschien dat als men de lichamelijke aandoeningen weten het harder afschrikt als de politie die komt zeggen dat het niet mag :p.

True true :p
Hell,veel mensen dat ik ken smoren af en toe eens een jointje ed,het heeft ze nog niet zot gemaakt in de kop ofzo,dus mss is het toch wel wat overdreven. Maar goed, 'k zal daar maar over zwijgen voor er hier weer een volledige drugsdiscussie komt. :unsure:

Smashy

Legacy Member
Ik zie een album op facebook vol met justin bieber pics gemaakt door een verre achternicht, merk ook dat er wat discussie is op één van de fotos en wilde ook iets posten.

mijn post :
I believe your album is missing a water bottle.

5 minuten later zijn er meer reacties op die foto en...mijn post is weg :lol: kreeg ook een pm waarin ze zegt dat het niet grappig is

Ik heb anders goed gelachen :D

rscaboy

Legacy Member
Domieneo zei:

* Lawyer: "Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "Did you check for blood pressure?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "Did you check for breathing?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "So, then it is possible that the patient was alive when you began the autopsy?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "How can you be so sure, Doctor?"
* Witness: "Because his brain was sitting on my desk in a jar."
* Lawyer: "But could the patient have still been alive nevertheless?"
* Witness: "Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere.":rofl::rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan