Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GroovyBeatsss zei:Nog eens wat oude muziek aan het beluisteren. Zalig hoe muziek bepaalde gevoelens en flashbacks kan teweegbrengen!![]()

cram zei:6€ gewonnen met krasbiljet Win for live.:applause:
en hoeveel hebt ge er moeten kopen eer ge es winst had?cram zei:6€ gewonnen met krasbiljet Win for live.:applause:

gij denkt smiddags al aan wodka?gamerboy007 zei:Wodka op dit uur?![]()

Dude87 zei:en hoeveel hebt ge er moeten kopen eer ge es winst had?![]()
GroovyBeatsss zei:Nog eens wat oude muziek aan het beluisteren. Zalig hoe muziek bepaalde gevoelens en flashbacks kan teweegbrengen!![]()
yaffi zei:hoe ist met uw tanden?
Rizla+ zei:²! Ok, "mijnen tijd" is nog niet zo lang geleden, maar Sum 41 en van die oude rockliedjes zijn soms wel nog chill om te luisteren.

Be4sT zei:of Meatloaf en da soort groepen![]()
Baahl zei:Ik ben de laatste tijd enorm verzot op rock van in de 80's.. (ben zelf van 1986).
AC/DC, Led Zeppelin, Jethro Tull, Deep Purple, ZZ Top, Whitesnake, REO Speedwagon, ... superzalig gewoon

Rizla+ zei:²! Ok, "mijnen tijd" is nog niet zo lang geleden, maar Sum 41 en van die oude rockliedjes zijn soms wel nog chill om te luisteren.

Dahmer zei:gij denkt smiddags al aan wodka?![]()

Rizla+ zei:²! Ok, "mijnen tijd" is nog niet zo lang geleden, maar Sum 41 en van die oude rockliedjes zijn soms wel nog chill om te luisteren.



killer, tis ne snotaap, tuurlijk dat hij dat oud noemtkil911ler zei:Sum 41... oud...
Oh my godad:

kil911ler zei:Sum 41... oud...
Oh my godad:

Saphira zei:nogmaals bewijs: ge zijt 'n oude zak![]()
