Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fcberke

Legacy Member
ns boy zei:
Waren ze weer zo 'vriendelijk' in de kartin van Moorsel :love:?

ik vond hem vriendelijk hij kon ermee lachen dat een nicht van mij recht in de bandenmuur reed :unsure:

Baats

Legacy Member
Niet zo bekend? :D Misschien niet zo bekend als Deep Purple, Pink Floyd of Led Zep, maar de meeste mensen die aan The Smiths denken, denken toch direct aan dat nummer?


Zelf ken ik eigenlijk niet zo veel van The Smiths, buiten de classics zoals How soon is now, Big Mouth Strikes Again, Heaven Knows I'm Miserable Now & This Charming Man..

Ik zou er dringend iets moeten aan doen :p

Morrissey

Legacy Member
Nuja, als ik bij de jongeren van mijn leeftijd (+-18), merk ik dat er gewoon bitterweinig mensen nummers van The Smiths kennen. Voor mij de meest legendarische band ooit, The Smiths hebben zo'n pak geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat terwijl ze slechts 5 jaar bestaan hebben.

Doe er maar dringend iets aan, zo'n zalige muziek :D

pie-jie

Legacy Member
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK wnnr ga je nu eens een post maken die NIET over the smiths gaat?

_ns_

Legacy Member
Karre zei:
Dendermonde is dan ook vele leuker :cool:

Nu ga je er grat over e makker :angry:

Fireflies zei:
Nuja, als ik bij de jongeren van mijn leeftijd (+-18), merk ik dat er gewoon bitterweinig mensen nummers van The Smiths kennen. Voor mij de meest legendarische band ooit, The Smiths hebben zo'n pak geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat terwijl ze slechts 5 jaar bestaan hebben.

Doe er maar dringend iets aan, zo'n zalige muziek :D

Dankzij uw invloed staan er toch al enkele nummerkes van in m'n playlists :music:

Baats

Legacy Member
Fireflies zei:
Nuja, als ik bij de jongeren van mijn leeftijd (+-18), merk ik dat er gewoon bitterweinig mensen nummers van The Smiths kennen. Voor mij de meest legendarische band ooit, The Smiths hebben zo'n pak geweldige nummers geschreven en gezongen, en dat terwijl ze slechts 5 jaar bestaan hebben.

Doe er maar dringend iets aan, zo'n zalige muziek :D

Ik kan spijtig genoeg hetzelfde, maar dan over zoveel andere bands. Het zou niet mogen.. Gelukkig zijn er nog enkele generatiegenoten die er zullen voor zorgen dat zo'n pareltjes nooit verloren zullen gaan.

Net nog eens naar This Charming Man geluisterd, dat basslijntje is zo :bow:

Bart Religion

Legacy Member
Over The Smiths kan men het niet vaak genoeg hebben. Geniaal bandje was dat zeg.

Al zijn er veel bands die evengoed geniaal waren en veel meer vergeten zijn als The Smiths. Zijn best wel nog vrij bekend.

Dirty Looks bv

Karre

Legacy Member
ns boy zei:
Nu ga je er grat over e makker :angry:

De waarheid kwetst. En ik ben echt serieus eigenlijk. Het is vele aangenamer om in Dendermonde rond te lopen. Er zijn wel niet zo veel café's om uit te gaan zoals Toekoer in Dendermonde maar in Zenith is er wel meestal iets te doen.

_ns_

Legacy Member
Karre zei:
De waarheid kwetst. En ik ben echt serieus eigenlijk. Het is vele aangenamer om in Dendermonde rond te lopen. Er zijn wel niet zo veel café's om uit te gaan zoals Toekoer in Dendermonde maar in Zenith is er wel meestal iets te doen.

Tgoh, ik verkies dan toch aalst boven uw mocroville ze :p.

fcberke zei:
maar geraardsbergen blijft de allercoolste , vetste , tofste stad

:)

Bart Religion

Legacy Member
fcberke zei:
das nu juist de enige plaats waar ze mij nooit gaan zien :)

Bart Religion is daar anders af en toe wel eens in het wild te spotten. Ik ben de enige zonder zwart shirt en lang haar ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan