Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
gthizzang zei:
Echt ne zalige kerel, sommigen kunnen ni tegen die arrogantie mss maar hij stelt het wel altijd correct voor. :)

Edit: Opa me zijn iPad, echt fantastisch.
Arrogantie is enkel arrogantie wanneer ge er eigenlijk een gebrek aan competentie achter verstopt. En dat is bij Ramsay niet meteen het probleem.

In the same vein: voor 't eerst sinds veel te lang nog eens een potje gekookt. Gevulde paprika's, en ze zijn verdomme goed gelukt!

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Arrogantie is enkel arrogantie wanneer ge er eigenlijk een gebrek aan competentie achter verstopt. En dat is bij Ramsay niet meteen het probleem.

In the same vein: voor 't eerst sinds veel te lang nog eens een potje gekookt. Gevulde paprika's, en ze zijn verdomme goed gelukt!

Pas toen ik iets las over paprika's had ik het gevoel dat ik iets verkeerd gelezen had...

Ik dacht eerst dat er "potje gerookt" stond:rofl:

Tijd da'k in m'n bed kruip precies.

Bart Religion

Legacy Member
Dennoman zei:
Arrogantie is enkel arrogantie wanneer ge er eigenlijk een gebrek aan competentie achter verstopt. En dat is bij Ramsay niet meteen het probleem.

In the same vein: voor 't eerst sinds veel te lang nog eens een potje gekookt. Gevulde paprika's, en ze zijn verdomme goed gelukt!

Arrogantie kan zowel terecht als misplaatst zijn. Hier was die terecht. Arrogant? Ja. Misplaatst? Nee :)

Er zijn zelfs koks die gewoon zouden weigeren dat klaar te maken. Dus het viel wel nog mee eigenlijk.

Energised

Legacy Member
de problemen met de "discovery" spaceshuttle..

telkens maar problemen & uitgestelde lancering..

als astronaut zout ge u toch ook al gaan afvragen van "wil ik wel in da stuk rommel de ruimte in?" :p

stoomboot

Legacy Member
Muscleduck zei:
Haha die vent is 10 keer beter met technologie dan mijn ma :p

Waarom vergelijkt gij een vrouw met een man?

Iedereen weet dat een man op eender welke leeftijd beter is met elektronische apparaten dan een vrouw van eender welke leeftijd.


Behalve het strijkijzer!
Bij het wasmachine is niet zozeer het machine gebruiken een probleem, maar de was sorteren :(



Bart Religion zei:
Arrogantie kan zowel terecht als misplaatst zijn. Hier was die terecht. Arrogant? Ja. Misplaatst? Nee :)
In alle eerlijkheid: Men zou voor terechte arrogantie een nieuw woord moeten verzinnen, want het woord "arrogantie" komt ten alle tijden zo negatief over...

Muscleduck

Legacy Member
stoomboot zei:
Waarom vergelijkt gij een vrouw met een man?

Iedereen weet dat een man op eender welke leeftijd beter is met elektronische apparaten dan een vrouw van eender welke leeftijd.


Behalve het strijkijzer!
Bij het wasmachine is niet zozeer het machine gebruiken een probleem, maar de was sorteren :(
Mijn ma is zowat het meest onwetende mens ivm technologie dat ik ken. Ik bedoel maar: Ik heb alle Kampioenen herbekeken op Youtube, soms keek ze mee. Nu wou ik op haar laptop eens kijken tijdens dat ik aan het eten was en ze zei me 'ja maar, ik heb dat niet op mijn computer staan'. Veel meer dan een beetje surfen, haar Mahjongg en mail kan ze niet. Ook met andere technologie is dat zo ze. We hebben een nieuwe wasmachine sinds een tijd, mijn pa heeft het eerst 5 keer mogen voor doen hoe ze die moet gebruiken...

stoomboot

Legacy Member
Muscleduck zei:
Veel meer dan een beetje surfen, haar Mahjongg en mail kan ze niet. Ook met andere technologie is dat zo ze.

Hier is dat net hetzelfde. We zijn toch geen broers? :eek::wtf:


Muscleduck zei:
We hebben een nieuwe wasmachine sinds een tijd, mijn pa heeft het eerst 5 keer mogen voor doen hoe ze die moet gebruiken...

Inderdaad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan