Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miljaar, leeft die nog?Avondland zei:Vanavond naar Jerry Lee Lewis!


GinyuWarrior zei:De Standaard Online - Léonard krijgt taart in het gezicht
haha die kerel vlam taart en lopen voor z'n leven
samyboyseke zei:Moeder: Ge hebt mijn 20 euro gehad he?
Ik: nee...
Moeder: Jawel, kheb ze u gegeven...
Ik: nee...
*zoeken 5 minuten*
Ik: ge hebt ze mss in de vuilbak gesmeten.
*moeder kijkt in de vuilbak.*
Moeder: ah ja... Ze zit ier in...

LaBuenaVida zei:Nieuwe laptop
(medion akoya P6624 -> yeah I know, aldimerk, maar het zijn ownage producten)
samyboyseke zei:Moeder: Ge hebt mijn 20 euro gehad he?
Ik: nee...
Moeder: Jawel, kheb ze u gegeven...
Ik: nee...
*zoeken 5 minuten*
Ik: ge hebt ze mss in de vuilbak gesmeten.
*moeder kijkt in de vuilbak.*
Moeder: ah ja... Ze zit ier in...

warthie zei:Hebt ge zoveel weg van ne vuilbak?![]()
Dr_Drew_ zei:Zo'n faaltroll heb 'k inderdaad nog nooit gezien![]()

Hij heeft nochtans overschotten van gelijk.Be4sT zei:Gij kunt alleen maar commentaar geven op mij
En ook fail commentaar wa betreft muziek.
Fireflies zei:Hij heeft nochtans overschotten van gelijk.
wtf man,Doro Pesch hattem juist. CoolSIO zei:hmm allerlei stomme vragen over nationaliteiten om dan toch met correct antwoord Urbanus af te komen
