Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Karre zei:
Ik ook maar mijn vrienden en ik hebben nog geen vast rijbewijs en er geraken en terug geraken was te lastig :s

Ik zou toch met de trein gaan ze :p.

Maar bij wast 'Hé, binnenkort ist Pendulum eh! Gaan we?'
Ik dan 'Ja, sowieso'. En dan nooit meer aan gedacht :p


Wel hatelijk, en niet alleen bij Pendulum, dat ze wat Franse slagzinnen bovenhalen -.-

Karre

Legacy Member
Baats zei:
Ik zou toch met de trein gaan ze :p.

Maar bij wast 'Hé, binnenkort ist Pendulum eh! Gaan we?'
Ik dan 'Ja, sowieso'. En dan nooit meer aan gedacht :p


Wel hatelijk, en niet alleen bij Pendulum, dat ze wat Franse slagzinnen bovenhalen -.-

Inderdaad, ik dacht het ook toen hij een effort deed om Frans te spreken. Gelukkig had praktisch iedere artiest wel door op Pukkelpop dat we hier ook Nederlands spreken.

Baats

Legacy Member
Ik weet niet als er iemand op Werchter vorig jaar the Kaiser Chiefs heeft gezien.. Zijn Frans was pas pijnlijk.

Juve9le

Legacy Member
Valsspelen Eci
Voor degene die eci niet kennen, dit is een keten die boeken en dvd's verkoopt.

Als je je inschrijft onder een valse naam, maar met het juiste adres.
Mag je dan de boeken die ze opsturen houden ?

N1CK

Legacy Member
stoomboot zei:
Dat noemt* beroepsmisvorming.

In het geval van Frankske echter, noemt** dat achterlijkheid.
__________________
zoizo / zoiezo / zowiezo / zooiezoo

***Vroeger zocht men de schrijfwijze van woorden op.


*
Optie 1) Dat HEET beroepsmisvorming.
Optie 2) Dat WORDT beroepsmisvorming GENOEMD


**
Optie 1) In het geval van Frankske echter, HEET dat achterlijkheid.
Optie 2) In het geval van Frankske echter, WORDT dat achterlijkheid GENOEMD.


*** Vroeger zocht men de correcte betekenis van een werkwoord op :unsure:

u4ea

Legacy Member
-gevonden dat al mijn rockband instrumenten van op de ps3 op de pc werken zonder 1 of andere hacks
-programma gevonden voor met drums dan te spelen
-instant jam op FB mogelijk met de ps3 gitaar te spelen zonder iets van instellingen te veranderen (zelf startknop werkt)
-eruption van Van Halen op Instant Jam spelen:love: zotste lied ooit:p
al bijna onspeelbaar op medium terwijl ik de rest op hard/ expert speel:p

stoomboot

Legacy Member
N1CK zei:

Helaas.
Ik gaf de situatie de naam "beroepsmisvorming". Vandaar ben ik gerechtigd om het werkwoord noemen te gebruiken.


Bij Frankske geef ik zijn aandoening de naam "achterlijkheid".
Hoe zijn aandoening precies heet weet ik niet, vandaar dat ik het die naam geef.

N1CK

Legacy Member
stoomboot zei:
Helaas.
Ik gaf de situatie de naam "beroepsmisvorming". Vandaar ben ik gerechtigd om het werkwoord noemen te gebruiken..

Dat was dan een zeer veralgemeende 'ik' :p

glashelder

Legacy Member
Al verkouden van dit weekend, sinds vanmiddag dan nog eens een verschrikkelijke druk in mijn hoofd. M'n tanden doen er zeer van, precies of alles wordt weggedrukt. Maarrrr gelukkig is daar Sinutab Forte :love:

glashelder

Legacy Member
e.House zei:
Medicatie is totaal zinloos voor een verkoudheid. :p

Ik neem ook geen medicatie om die verkoudheid weg te laten gaan of zo, maar voor symptoomverlichting. Na 6 uur aan een stuk sinushoofdpijn doet dat wel eens deugd ze.

Verder ben ik net een wandelende apotheker vandaag; ladingen zakdoekjes, neusspray en labello. Morgen dus ook nog eens Sinutab meenemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan