Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
wild bass zei:
[youtube]SPk_2L0mlo0&feature=player_embedded[/youtube]
En ze zijn dan verwondert dat daar kernrampen gebeuren...

Nee zeg het anders: Ge ziet dat daar een kernramp is geweest:p

?therapy?

Legacy Member
Met wat schrik naar een optreden van een vriendin haar zangklas geweest. :)
Schrik was volledig onterecht. Amai... dat was nog eens een orgasme voor je oren. :love:
Wat een schitterende stemmen heb ik daar gehoord, mooi begeleid door piano (:love:). Jawadde :)

Geen wonder dat er daar een paar meedoen aan echte musicals :crazy:

GaMe®

Legacy Member
't Is eens geen saaie nacht.

iBood hunt gaat goed vooruit.
CNN Live coverage van de reactor troubles in Japan.

Mattx

Legacy Member
moustii zei:
zelfs voor een gelovige katholiek is dat wel een domme vraag om te stellen :oink:
Dat bedoel ik dus, al haar video's zijn gewoon trolling, ik kan me niet inbeelden dat iemand ook écht zo denkt. zelfs extreme gelovigen.

Fliblit zei:
Dit filmpje gezien over iemand die op Starcraft2 2 een cheeser met de grond gelijk maakt. Zelfs al ken je het spel niet, toch bekijken :p

[youtube]0mPGYeuU2Oc[/youtube]

Ik ken het spel niet maar #8 vond ik toch grappiger :p
YouTube - When Cheese Fails 101 Episode 8

GaMe®

Legacy Member
Dadelijk mijn eerste examen (systeemanalyse) gaan afleggen, waar ik eigenlijk al voor geslaagd ben, als ik de punten van 't examen periode 1 optel met het groepswerk van periode 1 + 2 :cool:

N1CK

Legacy Member
GaMe® zei:
Dadelijk mijn eerste examen (systeemanalyse) gaan afleggen, waar ik eigenlijk al voor geslaagd ben, als ik de punten van 't examen periode 1 optel met het groepswerk van periode 1 + 2 :cool:

Nice :niceone:

pie-jie

Legacy Member
Karre zei:
Met die-hard gelovigen weet je nooit. Vandaag nog deed iemand tegen mij alsof een leven minder waard voor mij is omdat ik atheïstisch ben :lol:.

't feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent :)

N1CK

Legacy Member
eXe./special zei:
dan reageer je toch -zoals ik- niet op zo'n posts? dan ben ik er imo NOG minder mee bezig dan hem

Bwa. Ge kunt er maar beter eens mee lachen dan mee blijten zeker :unsure:
Al is't met momenten wel schrijnend.

lykmeraid

Legacy Member
Karre zei:
Dat mens is gewoon gehersenspoeld. Al haar argumenten komen op het volgende neer: het staat in de bijbel en de bijbel is het woord van God. Wat ze echter negeert is dat er geheel geen bewijs is van een conversatie tussen God en de personen die het geschreven hebben. Zo kon iemand even goed in de bijbel geschreven hebben dat het spaghettimonster wel bestaat.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=wL1FRVtlRz4&feature=relmfu
Wellicht zo'n republikeinse extreem gelovige dus.

nuttige bezigheid heb jij daar :niceone:

Karre

Legacy Member
eXe./special zei:
't feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent :)

Hier en daar eens zo'n discussie, meer niet. Er niet mee bezig zijn heeft smashy er van gemaakt.

Trouwens, zonet hier iets opgemerkt bij iemand hier op de trein. Men schrapt de datum van je abonnement als het vervallen is en blijkbaar kan je tot als dat gebeurt je van de domme houden dat je er niet opgelet had en het blijven gebruiken :unsure: Toen de conducteur het zag moest ze zelfs niet eens een ticket kopen...

Mattx

Legacy Member
eXe./special zei:
't feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent :)
Vrijwel iedereen krijgt ooit toch eens lessen Godsdienst, tijd genoeg om daarin je eigen standpunt te bepalen. Als je leraar eerder een pretty cool guy is en niet zo'n oude tsjeef dan kan je daar wel leuke discussies over voeren, maar op internet is het idd zinloos.

N1CK

Legacy Member
Mattx zei:
Vrijwel iedereen krijgt ooit toch eens lessen Godsdienst, tijd genoeg om daarin je eigen standpunt te bepalen. Als je leraar eerder een pretty cool guy is en niet zo'n oude tsjeef dan kan je daar wel leuke discussies over voeren, maar op internet is het idd zinloos.

Hah. Ik had de oude religieuze tsjeef :)
Botste toch, vooral als niemand anders voor zijn mening durft opkomen :p

Shyheim

Legacy Member
eXe./special zei:
't feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent :)

...wat.

Omdat je religie verwerpt en louter gelooft in wetenschap als fundament voor -euh- alles, ben je 'teveel bezig met religie'? Tenzij je natuurlijk "weten waarover je praat" associeert met "teveel bezig zijn met". Kennis is een wapen maat, geen overschatte bezigheid.

Boeiende literatuur is het in ieder geval wel, één van de boeken die ik de laatste jaren het vlotst heb gelezen moet wel The God Delusion van Richard Dawkins geweest zijn.

Shyheim

Legacy Member
kay-gell zei:
Heb ik gisterennacht gezien voor een deel, best nog interessant eigenlijk :)

Yup, Tyson is samen met MJ en Ali de coolste zwarte peet die er bestaan heeft. :)

Is heel sereen in zijn hobby, 't is niet alsof het een wanhope poging om massaal aandacht te krijgen is.

Mattx

Legacy Member
haha /b/ had haar bestookt met pizza's, ze stopt met trollen :p
[youtube]kxzA2OuRAdE[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan