svp46
Legacy Member
wild bass zei:[youtube]SPk_2L0mlo0&feature=player_embedded[/youtube]
En ze zijn dan verwondert dat daar kernrampen gebeuren...
Nee zeg het anders: Ge ziet dat daar een kernramp is geweest

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wild bass zei:[youtube]SPk_2L0mlo0&feature=player_embedded[/youtube]
En ze zijn dan verwondert dat daar kernrampen gebeuren...


love
. Jawadde 

Dat bedoel ik dus, al haar video's zijn gewoon trolling, ik kan me niet inbeelden dat iemand ook écht zo denkt. zelfs extreme gelovigen.moustii zei:zelfs voor een gelovige katholiek is dat wel een domme vraag om te stellen![]()
Fliblit zei:Dit filmpje gezien over iemand die op Starcraft2 2 een cheeser met de grond gelijk maakt. Zelfs al ken je het spel niet, toch bekijken
[youtube]0mPGYeuU2Oc[/youtube]
GaMe® zei:Dadelijk mijn eerste examen (systeemanalyse) gaan afleggen, waar ik eigenlijk al voor geslaagd ben, als ik de punten van 't examen periode 1 optel met het groepswerk van periode 1 + 2![]()
Karre zei:Met die-hard gelovigen weet je nooit. Vandaag nog deed iemand tegen mij alsof een leven minder waard voor mij is omdat ik atheïstisch ben.

eXe./special zei:'t feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent![]()
N1CK zei:Of juist totaal niet.
eXe./special zei:dan reageer je toch -zoals ik- niet op zo'n posts? dan ben ik er imo NOG minder mee bezig dan hem

Karre zei:Dat mens is gewoon gehersenspoeld. Al haar argumenten komen op het volgende neer: het staat in de bijbel en de bijbel is het woord van God. Wat ze echter negeert is dat er geheel geen bewijs is van een conversatie tussen God en de personen die het geschreven hebben. Zo kon iemand even goed in de bijbel geschreven hebben dat het spaghettimonster wel bestaat.
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=wL1FRVtlRz4&feature=relmfu
Wellicht zo'n republikeinse extreem gelovige dus.
eXe./special zei:'t feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent![]()
Toen de conducteur het zag moest ze zelfs niet eens een ticket kopen...Vrijwel iedereen krijgt ooit toch eens lessen Godsdienst, tijd genoeg om daarin je eigen standpunt te bepalen. Als je leraar eerder een pretty cool guy is en niet zo'n oude tsjeef dan kan je daar wel leuke discussies over voeren, maar op internet is het idd zinloos.eXe./special zei:'t feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent![]()
Mattx zei:Vrijwel iedereen krijgt ooit toch eens lessen Godsdienst, tijd genoeg om daarin je eigen standpunt te bepalen. Als je leraar eerder een pretty cool guy is en niet zo'n oude tsjeef dan kan je daar wel leuke discussies over voeren, maar op internet is het idd zinloos.


eXe./special zei:'t feit da ge 'atheïst' zijt is al een teken da je er te veel mee bezig bent![]()
kay-gell zei:Heb ik gisterennacht gezien voor een deel, best nog interessant eigenlijk![]()
