Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartvb

Legacy Member
IE 9 :), kan FireFox eindelijk verwijderen.

En uiteraard het weer, dat is dé glimlach van vandaag :woohoo:. Twee weken overtijd geeft de lente eindelijk nog een levensteken, al is het maar voor efkes.

NovaHova

Legacy Member
Bartvb zei:
IE 9 :), kan FireFox eindelijk verwijderen.

En uiteraard het weer, dat is dé glimlach van vandaag :woohoo:. Twee weken overtijd geeft de lente eindelijk nog een levensteken, al is het maar voor efkes.

Hoezo kan je firefox eindelijk verwijderen? Firefox is beter hoor.

Bart Religion

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;14628847 zei:
allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.

Wie niet meer op café wil gaan omdat je geen kankerstokje meer mag roken is maar zielig.

Ben trouwens zelf roker. Maar toch voorstander van het verbod.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
roken hoort bij de charme van een café imo... Nuja soit, het café waar ik ga zet na 22 uur als er geen/weinig klanten zijn hun asbakken aan de toog dus /care

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Bart Religion zei:
Wie niet meer op café wil gaan omdat je geen kankerstokje meer mag roken is maar zielig.

Ben trouwens zelf roker. Maar toch voorstander van het verbod.
Ik rook niet, maar hebben wel een cafe in de familie.
Om een voorbeeld van de gevolgen van het rookverbod aan te halen: in Engeland is 60% van de pubs al failliet...
Ik voorspel nu al dat minstens 1 van uw favo kroegen dicht zal gaan, en al de rest zal bv eten op de kaart zetten om het hoofd boven water te houden. Ik vind het weer zo typisch een lapmiddel ipv het probleem aan te pakken.

~Xalatan~

Legacy Member
Bart Religion zei:
Wie niet meer op café wil gaan omdat je geen kankerstokje meer mag roken is maar zielig.

Ben trouwens zelf roker. Maar toch voorstander van het verbod.

ditto, ga zelf tegenwoordig altijd buiten staan als ik wil roken, om het even waar ik ben.

DBK

Legacy Member

Huxley

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;14628940 zei:
Ik vind het weer zo typisch een lapmiddel ipv het probleem aan te pakken.

Wa zou uw oplossing zijn?

'k Vind het maar belachelijk dat ge zou stoppen om met naar cafe als ge nie moogt roken.


(Als iedereen dan gewoon naar zijn café blijft gaan. Dat is de oplossing.)

Cookie Monsta

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;14628847 zei:
allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.

Groot gelijk jongeman, de gezondheid van de medemens zou inderdaad op de 2de plaats moeten komen :ironic:

OT: Het zalig weertje vandaag!

Blanco

Legacy Member
Die 'al dak zeg' topic die net verwijderd werd :p

Ik zou zelf meer zeggen:

11/09/2001, 8u46 (WTC aanslagen)
10/03/2011, 6u46 (Zeebeving Japan)

= 21/12/4012, 15u32 (Apocalypse!!!)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Cookie Monsta zei:
Groot gelijk jongeman, de gezondheid van de medemens zou inderdaad op de 2de plaats moeten komen :ironic:

OT: Het zalig weertje vandaag!
Waar zeg ik dat, leer lezen kerel.

Shyheim

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan