[MNEU]Jonasis
Legacy Member
allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.Bart Religion zei::applause::applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.Bart Religion zei::applause::applause:
Bartvb zei:IE 9, kan FireFox eindelijk verwijderen.
En uiteraard het weer, dat is dé glimlach van vandaag. Twee weken overtijd geeft de lente eindelijk nog een levensteken, al is het maar voor efkes.
[MNEU]Jonasis;14628847 zei:allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.
N1CK zei:
Combinatie van uw nickname en dan nog 'iets missen'
:')
Eventjes serieus, wat heb je juist gemist ?![]()
Ik rook niet, maar hebben wel een cafe in de familie.Bart Religion zei:Wie niet meer op café wil gaan omdat je geen kankerstokje meer mag roken is maar zielig.
Ben trouwens zelf roker. Maar toch voorstander van het verbod.
Bart Religion zei:Wie niet meer op café wil gaan omdat je geen kankerstokje meer mag roken is maar zielig.
Ben trouwens zelf roker. Maar toch voorstander van het verbod.
SHIGSY zei:

Ik ken gemakkelijk 5 straten die er slechter bij liggen denk ikBlanco zei:Loool
"De schokkenste weg in Vlaanderen" wordt heraangelegd, toevallig een "straat" in mijn buurt.
Verlengde van de Doelstraat (Scheestraat + Galgestraat, Dilbeek en Lennik)
Ook wel "Tol" genoemd in de volksmond. Mijn tol is al minstens 3 platte banden.
Photos de Peeters & Pichal - De schokkendste weg wordt opnieuw aangelegd! | Facebook
Blijkbaar heeft die titel toch iets opgeleverd. :applause:

[MNEU]Jonasis;14628940 zei:Ik vind het weer zo typisch een lapmiddel ipv het probleem aan te pakken.
[MNEU]Jonasis;14628847 zei:allez en weeral zoveel faillisementen derbij, man man man apenland.
wim_gunner zei:waarom zou ge condooms uit the UK bestellen?
Waar zeg ik dat, leer lezen kerel.Cookie Monsta zei:Groot gelijk jongeman, de gezondheid van de medemens zou inderdaad op de 2de plaats moeten komen :ironic:
OT: Het zalig weertje vandaag!
Blanco zei:Loool
"De schokkenste weg in Vlaanderen" wordt heraangelegd, toevallig een "straat" in mijn buurt.
Verlengde van de Doelstraat (Scheestraat + Galgestraat, Dilbeek en Lennik)
Ook wel "Tol" genoemd in de volksmond. Mijn tol is al minstens 3 platte banden.
Photos de Peeters & Pichal - De schokkendste weg wordt opnieuw aangelegd! | Facebook
Blijkbaar heeft die titel toch iets opgeleverd. :applause:

[MNEU]Jonasis;14628989 zei:Waar zeg ik dat, leer lezen kerel.

jedisparkle zei:
np dude, het is blijkbaar een gevoelig onderwerp en een lastige situatie voor veel horecamensen.Cookie Monsta zei:Excuses, het kwam nogal zo over![]()