Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartvb

Legacy Member
Vanavond terrasje weest gaan doen met paar vrienden. Man man, wat heb ik deze temperaturen toch gemist. Ik voel me direct veel beter, winterblues is volledig weg.

'k Zou er echt voor tekenen om een heel jaar met een minimum van zo'n temperatuur te mogen doorbrengen.

Dikke :).

u4ea

Legacy Member
Selderijstok zei:
Ik betaal 7£ voor 36 stuks. Pakken goedkoper.

in zaventem was't is 50cent voor 3, nog goedkoper:p
geen idee hoe da nu zit, ma voor da te bestellen uit de UK vind ik wa onozel imo:p

GaMe®

Legacy Member
Heb toegang gekregen tot de bètatest van Yelo Live-tv op computer.

Dit is echt super! Nu kan je overal en altijd naar je favoriete zenders zoals Discovery kijken. Kwaliteit is zeker niet slecht op full screen.

Verbruikt ongeveer 90 kB/sec

http://i51.tinypic.com/23iibmg.jpg

Muscleduck

Legacy Member
Cyanogenmod 6.1 op mijn Hero gezet.... dat ik dit nog niet eerder heb gedaan! Supervlot gewoon, en poepsimpel om uit te voeren tegenwoordig.
Mijn GSM is letterlijk 2x sneller nu (op 1 of ander benchmark althans) en ik heb hem niet eens overclockt.

Bart Religion

Legacy Member
[MNEU]Jonasis;14628940 zei:
Ik rook niet, maar hebben wel een cafe in de familie.
Om een voorbeeld van de gevolgen van het rookverbod aan te halen: in Engeland is 60% van de pubs al failliet...
Ik voorspel nu al dat minstens 1 van uw favo kroegen dicht zal gaan, en al de rest zal bv eten op de kaart zetten om het hoofd boven water te houden. Ik vind het weer zo typisch een lapmiddel ipv het probleem aan te pakken.

bron?

Bart Religion

Legacy Member
Preske zei:
glimlach van vandaag. m'ne pa kwam vandaag toe met een blik van Monster energiedrank van een halve liter. Hij wou dat aan mijn 9 jarig neefke met adhd geven :lol: (hij dacht dat het een sportdrankje was)

Ik heb denk ik mijn broer heel gelukkig gemaakt door dat uit het hoofd van m'ne pa te praten.

Caffeïne heeft een kalmerend effect op mensen met ADHD

JPV

Legacy Member
Glimlach: tickets voor Olympische spelen gekocht
Ergernis: 4 bestellingen gedaan en nog niet zeker dat ik alle tickets heb die ik effectief wel besteld heb (normaal was 1 bestelling genoeg). Tickets gekocht én betaald die zelfs niet meer op m'n account staan. En dat nadat ik én om 23u30 én om 7u half de site mee heb platgelegd door zo vaak proberen in te loggen ;).

(maar toch blijft de glimlach primeren, zelfs al heb ik uiteindelijk 4 rijen stoeltjes om m'n voeten op te leggen tijdens de tienkamp).

moustii

Legacy Member
Een oude man die op de markt in de grabbelbak met erotica dvd´s was aant zoeken :´)

svp46

Legacy Member
GaMe® zei:
Heb toegang gekregen tot de bètatest van Yelo Live-tv op computer.

Dit is echt super! Nu kan je overal en altijd naar je favoriete zenders zoals Discovery kijken. Kwaliteit is zeker niet slecht op full screen.

Verbruikt ongeveer 90 kB/sec

http://i51.tinypic.com/23iibmg.jpg

Vind ge, vind het beeld op pc slecht van kwaliteit, mss goe voor in een klein venster op u scherm maar fullscreen ...
Op een ipad valt het wel mee het beeld.

Dacht trouwens dat de kwaliteit werd aangepast a.d.h.v. je internetsnelheid?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan