Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Er ligt hier precies een serieus pakske sneeuw :D
Ik hou van de winter :love: De koude, de sneeuw, het eten :drool:

AssassiN

Legacy Member
Sneeuw, sneeuw, sneeuw!

Eindelijk nog eens sneeuw, is altijd wel zalig om na als je buiten bent geweest, een lekker warme kopje chocomelk te drinken :D. Men poesjes staan zo naar buiten te kijken van wtf gebeurt er xD

KIA_Killer

Legacy Member
Don't shoot me maar driften (of zelfs gewoon schuiven op den duur) met uw autoke op een gigantische leegstaande parking is fun fun fun ^^

En dan thuis in de sneeuw voetballen,
thuiskomen en achter de pc zitten met een warme kom pompoensoep :love:

128MB

Legacy Member
10j half-life dus hl1 aant spelen sinds het minder dan €1 kost :D

zalig spelleke, zit bij de eerste 'eindbaas', int begin was da van f*ck waar zo'n zwerm beesten, maar nu lach ik der gwn mee :') lang geleden nog fun gehad met ne fps

GuntherDW

Legacy Member
128MB zei:
10j half-life dus hl1 aant spelen sinds het minder dan €1 kost :D

zalig spelleke, zit bij de eerste 'eindbaas', int begin was da van f*ck waar zo'n zwerm beesten, maar nu lach ik der gwn mee :') lang geleden nog fun gehad met ne fps

ik had daar zelfs de GOTY editie van gekocht indertijd, da was in combinatie met Opposing force toen, met een t-shirt bij
waar die cd's zijn weet ik niet, laat staan de cd-keys >_<
heb ik eens een spel origineel, hebbek de cd-key's ed niet meer :p

m'n pa is ook met da t-shirt gaan lopen, en nu is het spoorloos :sad:
ik heb em het wel al als werk(/vuil) t-shirt zien dragen :angry:

EternalSilence

Legacy Member
Ik zat op smallband.
want nu hebben ze bij telenet blijkbaar de limiet verhoogd van 20gb naar 25gb.

:woohoo:

GuntherDW

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Ik zat op smallband.
want nu hebben ze bij telenet blijkbaar de limiet verhoogd van 20gb naar 25gb.

:woohoo:

jaja, ga het maar snel tegen uw broer zeggen! :p

KIA_Killer

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik had daar zelfs de GOTY editie van gekocht indertijd, da was in combinatie met Opposing force toen, met een t-shirt bij
waar die cd's zijn weet ik niet, laat staan de cd-keys >_<
heb ik eens een spel origineel, hebbek de cd-key's ed niet meer :p

m'n pa is ook met da t-shirt gaan lopen, en nu is het spoorloos :sad:
ik heb em het wel al als werk(/vuil) t-shirt zien dragen :angry:

*hartaanval* :cry::cry::cry:

Eagle`

Legacy Member
ingredient 1: een lichte helling vb. ring rond brussel omgeving zellik
ingredient 2: wat winterse neerslag




resultaat: nen hoop BMW's en Mercedessen aant knoeien int midden van de weg met derachter 2 duwende flikken of op de pechstrook :rofl:






leve audi :woohoo:

Velcro

Legacy Member
|) ][ |V| ][;10844992 zei:
Ah, da was zeker een Vito? Kheb die al een paar keer gezien in Ieper :p

ja, idd, op de markt stond die een paar keer, in ieper
Btw , IEPER ROELT!

[LRRP]

Legacy Member
Gisteren
We waren zaterdagavond naar st niklaas geweest. Op de terugweg kreeg ik honger. Dan maar achter een pita geweest bij de lokale turk. Terug in de auto begon ik en nog een andere, onze pita op te eten. Eerst moesten we nog iemand thuis afzetten. Op de weg naar daar

PLOTS,



flikkencontrol

Natuurlijk pikten ze er ons vantussen. Blijkbaar was het al een tijd geleden dat er iemand moest stoppen. Wij stonden daar alleen, met op zijn minst 25 flikken rond onze auto :lol:

Flik vraag achter de papieren.
Tijdens dat die flik die papieren aan het nakijken was, was ik de frietjes van mijn pita aan het opeten. 1 van die flikken die rond onze auto stond, stond naar mij te gapen. Ik deed mijn venster open en vraag: frietje mijnheer ?
Trekt die kerel een smoel tot op de grond :(

flik: eeuh mijnheer uw verzekering is vervallen
chauffeur: :confused:
flik: u mag niet mee rijden want het voertuig is niet meer verzekerd
chauffeur: mijn groen papier zal nog thuis liggen, mag ik er vlug achtergaan
flik: geen probleem, maar wel te voet

Het was nooit heeeel koud :sop:

Hij moest zijn auto wat verder op de parking zetten. Hij parkeert zijn auto. Ik stap als laatste uit en schuif bijna op mijn bek. Blijkbaar was het glad :p
Die andere kreeg de slappe lach. Komt daar nen deb naar ons.
Ja jongens als het zo grappig is, dan zullen we de auto maar direct laten takelen zeker.
Als ge al niet meer moogt lachen :sad:

Na een kwartierke stappen naar de chauffeur zijn thuis, waar het verzekeringspapier zou liggen (ik in mijn pull) haalt de chauffeur doodleuk zijn portefeuille boven en haalt zijn groen papier te voor schijn :crazy:
Man, ik had hem een trap in zijn kont willen verkopen :p

Parking van de Siniscoop is altijd fun :p





Reel 2 Real - I Like To Move It :music:


Juist een stapel pannenkoeken gegeten, gebakken door ons moeder :drool: :drool: :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan