Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:10j half-life dus hl1 aant spelen sinds het minder dan €1 kost
zalig spelleke, zit bij de eerste 'eindbaas', int begin was da van f*ck waar zo'n zwerm beesten, maar nu lach ik der gwn mee :') lang geleden nog fun gehad met ne fps

ad:
Doom Dragon zei:Ik zat op smallband.
want nu hebben ze bij telenet blijkbaar de limiet verhoogd van 20gb naar 25gb.
![]()

GuntherDW zei:ik had daar zelfs de GOTY editie van gekocht indertijd, da was in combinatie met Opposing force toen, met een t-shirt bij
waar die cd's zijn weet ik niet, laat staan de cd-keys >_<
heb ik eens een spel origineel, hebbek de cd-key's ed niet meer
m'n pa is ook met da t-shirt gaan lopen, en nu is het spoorloosad:
ik heb em het wel al als werk(/vuil) t-shirt zien dragen![]()



|) ][ |V| ][;10844992 zei:Ah, da was zeker een Vito? Kheb die al een paar keer gezien in Ieper![]()






ad:



