Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Durin

Legacy Member
LMGTFY Live : when I get my hair transplant..will I then start pulling birds or is it back to cuddles? :s

Morre1977

Legacy Member
Ik heb gemerkt dat ik in bepaalde situaties mijn dromen kan sturen. Als ik begin te dromen en ik kom in een situatie waar ik een dag terug moet denken, dan merk ik dat ik een blackout heb omdat ik die dag ervoor niet in die droom zat. bvb ik ben ergens op vakantie, de droom start ergens in een warm land, toen moest ik terug thuis geraken maar ik wist echt niet hoe ik daar geraakt was. Op dat moment besef ik dat ik aan het dromen ben en dan kan ik mijn droom sturen naar waar ik wil, en dan dat ook echt als een droom beleven.

te gek !!!

EagleEye

Legacy Member
Morre1977 zei:
Ik heb gemerkt dat ik in bepaalde situaties mijn dromen kan sturen. Als ik begin te dromen en ik kom in een situatie waar ik een dag terug moet denken, dan merk ik dat ik een blackout heb omdat ik die dag ervoor niet in die droom zat. bvb ik ben ergens op vakantie, de droom start ergens in een warm land, toen moest ik terug thuis geraken maar ik wist echt niet hoe ik daar geraakt was. Op dat moment besef ik dat ik aan het dromen ben en dan kan ik mijn droom sturen naar waar ik wil, en dan dat ook echt als een droom beleven.

te gek !!!
lucide droom ;)

megamold

Legacy Member
Morre1977 zei:
Ik heb gemerkt dat ik in bepaalde situaties mijn dromen kan sturen. Als ik begin te dromen en ik kom in een situatie waar ik een dag terug moet denken, dan merk ik dat ik een blackout heb omdat ik die dag ervoor niet in die droom zat. bvb ik ben ergens op vakantie, de droom start ergens in een warm land, toen moest ik terug thuis geraken maar ik wist echt niet hoe ik daar geraakt was. Op dat moment besef ik dat ik aan het dromen ben en dan kan ik mijn droom sturen naar waar ik wil, en dan dat ook echt als een droom beleven.

te gek !!!

meeste mensen beseffen niet dat ze aan het dromen zijn en ervaren het bijgevolg als realiteit ( hoe bizar de droom ook is )
sommige mensen zijn in staat in hun droom het besef te krijgen dat ze aan het dromen zijn. het gevolg hiervan is dat je droom een beleving word waar je effect op hebt
bv ( ipv van het gebouw te vallen en angst te hebben geef je jezelf vleugels en flapper je lekker wat rond )

ik persoonlijk heb in heel mijn leven maar 2 - 3 keer gedroomd ( op die manier da ik het nog wist toen ik wakker werd )

edit: fu eh eagle eye :p ik was eerst !

Papam

Legacy Member
Ik toen ik mijn zus in een paardestront zag lopen, ga ik nooit vergeten :')

Brecht

Legacy Member
zo enthousiast bezig met vacatures zoeken en solliciteren dat ik vergat te kijken voor waar het was, perongeluk gesolliciteerd bij een bedrijf in herentals :unsure: tis maar 140km ver :D

Illcat

Legacy Member
LMGTFY Live: "how much do fake tits cost for a 40 year old bird with saggy norks"

&

"Can you go to hell?"


haha!

Babs

Legacy Member
brechen zei:
zo enthousiast bezig met vacatures zoeken en solliciteren dat ik vergat te kijken voor waar het was, perongeluk gesolliciteerd bij een bedrijf in herentals :unsure: tis maar 140km ver :D

Das nochtans één van de dingen waar je best eerst naar kijkt :p

GMotha

Legacy Member
Opvallend hoeveel mensen zelf kunnen als ze "dit wordt dan wel gefactureerd" horen:p

Bubba

Legacy Member
brechen zei:
zo enthousiast bezig met vacatures zoeken en solliciteren dat ik vergat te kijken voor waar het was, perongeluk gesolliciteerd bij een bedrijf in herentals :unsure: tis maar 140km ver :D

Ja, en? :p

Het hoofdkantoor van mijn firma ligt ook op 140km ze. :)

h0pje

Legacy Member
Blink 182 is terug samen en doet een wereldtoer deze zomer :love:

Echt, ik word bijna zot :D Mijn all time favoriete band!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan