Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
2x 2 zekeringen kapot gegaan en 2x bekan elentrik gehad.
In de kelder me een kaars nieuw zekeringe gaan insteke
plus daarjuist bekan men oog uit


Im a lucky bastard :)

EternalSilence

Legacy Member
- De A klas buiten + gietende regen = :lol:
komen die mannen heel verzopen weer binnen rond de middag xD

Brecht

Legacy Member
eindelijk eens nen interim die nie voor inpakker in een fabriek belt alsk op zoek ben naar een job als pc programmeur, maar wel degelijk voor hetgeen ik zoek :D te hopen dat ik daar zou binnen geraken :o

tuesadorable

Legacy Member
Ik ben klaarblijkelijk de enige die dit weer zalig vind.. Ok, ik kreeg deze morgen de auto naar het station, maar joggen in dit weer is echt de max.

En, mijn broek was deze morgen te lang terwijl ze me altijd goed paste, dus oftewel ben ik gekrompen oftewel vermagerd. Yeee.

Preske

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik ben klaarblijkelijk de enige die dit weer zalig vind.. Ok, ik kreeg deze morgen de auto naar het station, maar joggen in dit weer is echt de max.

En, mijn broek was deze morgen te lang terwijl ze me altijd goed paste, dus oftewel ben ik gekrompen oftewel vermagerd. Yeee.

ja hallo. met zo een wind gaan joggen? vliegt ge dan niet weg?

wireke

Legacy Member
Vanmiddag gepokerd. Paar euro's gewonnen. En dan met die paar euro's een mooie roos gekocht voor de vriendin -> win-win situatie!

KiPpIe

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik ben klaarblijkelijk de enige die dit weer zalig vind.. Ok, ik kreeg deze morgen de auto naar het station, maar joggen in dit weer is echt de max.

En, mijn broek was deze morgen te lang terwijl ze me altijd goed paste, dus oftewel ben ik gekrompen oftewel vermagerd. Yeee.

Ik zou ook graag nog gaan lopen nu, maar zit al weken te sukkelen me een peesontsteking in men voet :(

ZackWhite

Legacy Member
homeopaat die zegt da ze mijn 'waterallergie' + acne gaat oplossen. Enigste dak ni weet is da of het waar is of ni :p

tuesadorable

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ik zou ook graag nog gaan lopen nu, maar zit al weken te sukkelen me een peesontsteking in men voet :(

Nog steeds? Ik herinner me dat je daar eens iets over had gepost. Dat is wel al een tijdje...

KiPpIe

Legacy Member
Nu is't den andere voet -_-
Zou eigenlijk is moeten gaan achter steunzolen of speciaal gemaakte loopschoenen.
Volgens men moeder is't dan weer de schuld van mijn crocs (ja, ik draag zo'n lelijke dingen binnenshuis als sloef :p). 'k zal hoe dan ook wel *iets* moeten veranderen zoda ik ni constant last heb, want thuis op nen hometrainer zitten als cardiotraining is ook maar saai vergeleken met lopen.

Preske

Legacy Member
Wireke zei:
Heb nog enkele euro's over + vriendin is content me haar roosje ;)

en hebt gij haar roosje dan mogen plukken? dat zal dan waarschijnlijk de win-win situatie geweest zijn

tuesadorable

Legacy Member
KiPpIe zei:
Nu is't den andere voet -_-
Zou eigenlijk is moeten gaan achter steunzolen of speciaal gemaakte loopschoenen.
Volgens men moeder is't dan weer de schuld van mijn crocs (ja, ik draag zo'n lelijke dingen binnenshuis als sloef :p). 'k zal hoe dan ook wel *iets* moeten veranderen zoda ik ni constant last heb, want thuis op nen hometrainer zitten als cardiotraining is ook maar saai vergeleken met lopen.

Ja, speciale loopschoenen kopen! Heb ik ook en ik voel echt niets. Toen ik iets begon te voelen waren mijn eerste paar schoenen wel versleten. Scheelt echt een pak.

Hollow

Legacy Member
Net mijn kot opgeruimd en een geslaagde reorganisatie van mijn lesmateriaal gedaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan